2010. október 9., szombat

Szombati összefoglaló

Az éjszakánk elég jól telt. Livike 4:15-kor ébredt sírva, kapott kaját és vissza is aludt. Levike 4:55-kor ébredt, vagyis kicsit előbb, de akkor vettem ki magam mellé.
Apa 5-kor kelt, ekkor még Levi fent volt, de utána úgy vissza tudott aludni velem együtt, hogy csak 9:20-kor ébredtünk legközelebb, akkor már Livike is fent volt. :)
Kitettem a Lányt is, hadd hancúrozzanak amíg készülődök és nem tudok menni rendbe tenni Őket.
10 óra után porszívóztam ki és mehettek is játszani a szőnyegre.
11:30 körül mentünk ki az udvarra, sőt, már majdnem dél volt, mert előbb Papa összetakarította a füvön a kutyagumit meg a faleveleket is. A falevelezésnél már a gyerekek is kint voltak, de most nem "segíthettek", mert vizes volt a cucc, meg akadhatott még benne kutyagumi is, úgyhogy igyekeztem távol tartani Őket onnan. :)
Utána már mehettek a fűre is, persze Ők inkább a járdán meg a létrával elkerített részen kívül rohangáltak, miért is ne...! Amikor nem lehet a fűbe menni, akkor mindig oda akarnak menni, most bezzeg nem. :(
Mama főzött, de azért kijött Ő is. Livike belekéredzkedett a hintába is sok idő után, már épp le akartam venni a két hintát, hiszen mostanában nem akarnak bele ülni, Livike is mindig csak idebentről énekli a hinta palintát és mutogat kifelé.. :D
Pár perc után meg is unták, szaladgáltak még egy kicsit majd ideje volt enni végre. Már nagyon megéhezhettek, mert Levike kétszer is megkóstolta a földet! :(
Most a gyümölcsöt kapták, nem az ebédet, ahogy mostanában szokták, de az még nem volt készen. :(
A gyümölcsöt megették mindet, bár nem volt egyszerű megetetni Őket, Mamának sikerült!

13 óra után jöttünk be, 13:20-kor tettem le Őket aludni egy kis tápszerrel.
El is aludtak szinte azonnal. :)
Apa 14 óra körül jött haza, a gyerekek kajája még főtt, almafőzeléket csináltam krumplival és husival, nem turmixoltam össze, csak villával törtem át...
Kár volt vele kínlódnom, mert nem ették meg. :(((
14:20 körül mentem be Mamáékkal ebédelni, Apa nem jött, két napja nincs túl jól, sikerült valahogy megfáznia, a torka már nem fáj, csak náthás és gyenge... inkább pihent amíg a gyerekek is engedték, kaját pedig hoztam ki Neki.
Livike hamarosan felébredt, de elvoltak, így legalább nyugodtan ebédelhettünk.
Levike 15 óra után ébredt fel, úgyhogy következett az ebéd...
Én mindent megpróbáltam. Adtam Livikének külön kis tálkába is főzeléket, hogy egye magától, de kb két kanálnyi után csak nyekergett, hisztizett, nem kérte. Levike még ennyit sem volt hajlandó megenni. :((( Próbálkoztam még, de feladtam.. ha nem eszik, nem eszik... majd uzsonnára annál jobban esznek, betettem Őket a szobába.
A hangulatuk nem lett ott sem jobb, valószínűleg éhesek voltak, csak nem arra, amit kaptak. :( Nem kellett a tea sem... Valahogy csak megnyugodtak, meg azért ott volt Apa is, úgyhogy 16 óra után elmentem a Sparba, ha már a kisbolt bezárt 16-kor, a Spart még nyitva találhattam 17 óráig. Kifelé jövet már kulccsal nyitotta az ajtót a biztonsági őr, így szokták, hogy 17 órakor és utána már csak kifelé lehet menni, befelé nem. :)

17:10-re értem haza, a gyerekek elég jól elvoltak, de ahogy kipakoltam mentem is csinálni a tojásos nokedlit, hátha abból majd esznek egy jót uzsonnára! :)
17:40-kor bevittük a gyerekeket Mamáékhoz, vittem a nokedlit meg egy adag főzeléket is, Hátha Mama jobban boldogul Velük a főzelékkel is. Nem igazán ették Tőle sem, úgyhogy valószínűleg a főzelékkel volt a gond. :(
A nokedli az ment, Livike olyan gyorsan ette, hogy attól féltem besokall, mert szerintem nem is rágta, legalábbis annyi idő alatt nem tudom hogy csinálta, de alig hogy megkapta a tele kiskanálnyi nokedlit, már tátotta a száját a következőért, követelte, nyekergett, nem győzött enni. :)) Levike is sokat evett. Utána még megettek egy joghurtot is, bár az már később volt. A tea akkor se nagyon ment, ma egyszer csináltam csak Nekik teát, de azt sem itták meg.. :(

19:30-kor kijöttem, hogy elkészítsem a dolgokat a fürdéshez, majd nemsokára a gyerekeket is kihoztuk Papával.
Még itt is játszottunk, szaladgáltak, nem mintha odabent nem szaladtak volna eleget, bár ott minden érdekes, a végén pl a számítógépet "találták" meg, Levike be is kapcsolta, mondjuk nem először. Múltkor Livike is kikapcsolta, később bekapcsolta, és mikor odanéztem már a Biosban mászkált. :D (legalábbis behozta)
A fürdetést 20:20-kor kezdtük Apával, Livike most ügyes volt, nem sírt, szépen tűrte Apának az öltöztetést is. Én Levit kergettem, de nem akart megállni, annyira elemében volt, Livike már kész volt, amikor Levivel még sehol nem tartottam. Így most Levit is Apa fürdette, én letettem Livikét az ágyába a kajájával, megágyaztam, elpakoltam a fürdős cuccot miután végeztek a fürdéssel.
Tudtam, hogy Levike nem fog maradni az ágyában, de azért megkíséreltem letenni, háta mégis... És maradt! Teljesen meglepődtem, hogy lefeküdt és nem kelt fel egyből! Csak 5 mp múlva! :D Kitettem az ágyunkra, mert Livike már majdnem aludt, de azért lefeküdtem mellé a macira, hogy mellette is legyen valaki, hátha nem kell kivennem Őt is. Nem is kellett, elaludt pár percen belül.
Levike persze nem aludt, evett, majd mikor elfogyott a kajája nyekergett, kapott repetát, de azt nem ette akkor még, inkább szaladgált, ugrált az ágyon és Apán, néha azért feküdt is egy keveset. Jó kedve volt, vigyorgott, osztotta a puszikat is, de kb mint a sajtkukac, úgy viselkedett.. :(
Néztük a Megasztárt, majd az utána kezdődő filmet is, de csak nem akart aludni. :(
22:45-kor kapott még 90 ml kaját, azt hiszem azzal már el is aludt, legalábbis csend van egy ideje. (23 órakor ültem ide a géphez, akkor még fent volt.)

Lassan mennem kell nekem is, holnap korán kelünk, legalábbis én. Nem lesz az olyan korán, csak a mostani ébredéseinkhez képest. :) Holnap lesz ugyanis az őszi babaruha börze, amire mindig szoktunk menni. (a tavaszira is) Sajnos most árulni nem tudunk, mert nem sikerült asztaljegyet venni, annyira nagy az érdeklődés, a Széchenyi Gimnázium sportcsarnokának területe pedig véges, nem tudnak 120 asztalnál többet betenni. Az pedig nagyon hamar elkelt.. :((
Szétnézni azért kimegyünk Mamával, hátha találunk pár jó dolgot, a legfontosabb dolgok persze most is Livikének kellenek, mint pl overáll, vastag pulcsik, nadrágok. Levikének is nézünk persze dolgokat, de Neki elég sok mindene van leginkább Andinak köszönhetően. :))
Jó lenne valami tologatható/húzható játék is, mert most nagyon szeretik az ilyen dolgokat, az irodában pl a forgószéket tologatták, Livike pedig Papa cipőjét húzgálta a fűzőjénél fogva maga után. :D Kint még mindig szoktak játszani a madzagra kötött ásványvizes üvegekkel is, de már csak pár percig, először volt csak nagyon érdekes dolog. :) Ha lesz valami építőjáték az is jó lenne, bár sajnos még ezekben a dolgokban nem látják a lényeget, hogy mire való, dobálni, megkóstolni, szétrágni... az megy, bármi legyen is az. :( A leporelló jellegű keménykarton könyveket is el kellett venni tőlük, mert azoknak a sorsa is elég mostoha: széttépik, majd még a színes, fényes lapot is lefejtik a kartonról... szétszaggatják, szóval nem könyvhöz méltóan bánnak velük. :( Az, hogy odaülünk és olvasunk, mesélünk, nézegetjük őket, az nem szokott sokáig tartani. :(
Szóval holnap a reggeli dolgokat Apának kell levezényelnie, bár meglátom reggel, mennyire lesz jól, ha nagyon nem, akkor nem megyek a börzére, csak Mama megy majd.. úgyis Ő tudja jobban felmérni a ruhák állapotát, hogy mi az ami még jó és érdemes megvenni.
11:30-ig lesz itthon Apa, utána megy dolgozni, de Papa itt lesz váltásnak, ha addig esetleg nem érnénk haza, de szerintem jóval előbb végzünk, Nem hiszem, hogy olyan sokáig tart végigszaladni a sorokon... Én legalábbis tavasszal is a fene tudja hányszor körbejártam mindent, megnéztem a dolgokat, Mama árult addig, majd egyszer Ő is körbe nézett már a vége felé, de most csak ez a része lesz, a mi cuccaink várnak még egy ideig. Egészen novemberig, mert akkor lesz egy újabb börze, mások szervezik, talán azért, hogy azoknak is legyen esélye árulni, akiknek most nem sikerül. Arra remélhetőleg lesz már jegyünk! Jó lenne eladni majd pár dolgot, egyrészt azért, hogy ne foglalják a helyet, másrészt az a kis pénz is jól jön, mindig van mit venni a gyerekeknek.

Szóval ez van, mára ennyit szántam, nem is nagyon tudnék már mást írni.
Holnap jövök valamikor. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)