2010. október 23., szombat

Mi is volt még ma?

Próbálom röviden írni, bár még nem alszanak, én már szeretnék. Azt hiszem nem én döntöm el, mikor alszom. :(
Nézzük, hogy alakult a napunk a továbbiakban:

Kitakarítottam, kitettem a gyerekeket, közben bejött Mama is, most Ő fogta ki mindkettőjüknél a teletermelt pelust.. :) De legalább nem kellett átöltöztetni egyikőjüket sem.
Játszottunk, telt az idő, ebéd előtt nem is mentünk ki levegőzni, csak utána.
Mama főzött, Papa dolgozott (itthon), egyedül nem mertem kimenni velük, mert most az udvaron is felfordulás van, (a tetőcsinálás miatt), az utcára meg eleve nem megyek ki velük egyedül, így megvártam míg Mama végez, addig játszottunk a gyerekekkel, elég jól elvoltak.
12:15 körül kezdtünk ebédeltetni, végül nem almafőzelék lett, hanem kelkáposzta, amit Mama csinált, volt benne krumpli is, jó sűrű volt, Livike tudta magától enni. Holnapra is maradt. :) Levike többet evett, mint Livike, de nem lehet beleerőltetni, ha nem akar többet enni. :(
12:40 körül mentünk ki sétálni, Livike úgy elindult, hogy a következő kis utca sarkáig meg sem állt, sőt még el is kanyarodott, és bár úgy volt, hogy elsétálunk az utca végén lévő játszótérre, végül nem mentünk. Egyrészt nem lehetett a készülő ebédünket sokáig magára hagyni, másrészt itt a sarkon jó elfoglaltságot találtak a gyerekek: felfedezték a rengeteg össze nem söpört falevelet, ami mellesleg nem is volt vizes, így lehetett benne játszani. :) Volt sétálás is, szaladgálás, néhány esés is, bár szerencsére többnyire a falevelekbe estek, puhára. :)
13:25 körül jöttünk be, eléggé kezdtek már fáradni, álmosodni mindketten. Végülis elég korán keltek ma magukhoz képest, elfáradhattak már. :)

13:45-kor tettem le Őket aludni, miután megettek még egy fél tálkányi főzeléket csak úgy a szobában, hamar el is aludtak mindketten.
Livike még egy órát sem aludt, 14:40-kor már fel is ébredt. Eléggé nyekergős volt, nem tudom mi van Vele pár napja... :(
Megpucoltam és kimagoztam jó sok szőlőt, szinte mindet meg is ette a KicsiLány! :)
Játszottunk, kirakóztunk, telt az idő.. Levike még aludt, pedig többször is odament Livike piszkálni.
Levike 15:50-kor ébredt, evett Ő is egy kis szőlőt, de csináltam gyümölcspépet is almából, barackból meg darált kekszből. :) Mindketten jól és sokat ettek, ez kb 16:30-kor volt. Ittak teát is, majd folytattuk a játékot. Livike nagyon ügyesen és gyorsan kirakja már egyedül a fa puzzlet, mind a kettőt, pedig nem egyformák! Levike is ki tudja rakni, ha elég türelmes és nem hajítja el az egészet az első sikertelen próbálkozás után. :( Levike ma nagyon ideges és pörgős volt, bár inkább csak estére lett olyan, akkor szinte ijesztő volt, ahogy nem tudott leállni egy percre sem. :( Közben a fáradtságtól csetlett-botlott, jó nagyokat esett többször is. :( Féltem, hogy ma még összetöri magát... ágyazás után is rohangált az ágyunkon, vártam már, hogy nyugovóra térjen végre.. Bár még nem alszik, de legalább megnyugodott már.

Ott tartottam, hogy játszottunk, majd 17:45-kor jött Mama, hogy menjünk át enni, a gyerekek is meguzsonnázhatnak sült husiból és krumplipüréből.
Ettünk, a gyerekek nem túl sokat, bár Livike azért kitett magáért, már azt hittük kipukkan a végén, mert csak evett és evett... :) Nem baj, ami jól esik hadd egye!
Megettek még 2-2 karika banánt is, 19 óra körül jöttünk ki, hogy még fürdés előtt legyen egy levezető nagy játék, hancúrozás.
Hamarosan Apa is haza ért, meg is lepődtünk, mert azt hittem zárós lesz, nem így volt, viszont holnap mehet reggelre... :(
19:40-ig még ment a hancúr, Levike ekkor volt abban a felpörgött állapotában, hogy mitől volt ez, nem tudjuk. De ha le akartuk kicsit állítani, hogy pihenjen, álljon meg, megállt ugyan, de szinte remegett, hogy annyira menne! Persze nem figyelt, ment neki a szekrénynek, elesett az ágypárnákban, stb... :((
Mama kiment, majd hamarosan kezdtük a fürdetést Apával.

Kb 20:20 volt az idő, amikor hozzákezdtünk a fürdetéshez.
Apa Livikét fürdette, a mai elterelő tárgy a kijövetelhez egy plüss egérkés kulcstartó volt :D
Levi közben kirohangálhatta magát, gondoltam csak jól kifáradt már, majd hamar alszik. Na igen, gondoltam. Tévedtem. :(
A fürdésnél Levikével most sem volt semmi baj, még a kajáját is jól és csendben elkezdte enni a nagy ágyon, Livike mellé odafeküdtem, mert Ő sem akart még aludni, de Neki már sikerült azóta.
Levike még tartja magát, járkál, pakolászik, egyelőre csendben van, de még szerintem várni kell az alvásra. Vagy az is lehet, hogy kell még Neki egy kis repeta, pedig ma elég jól evett Ő is, nem hiszem, hogy éhes lenne még, de ezen ne múljon, ha úgy tud elaludni, hogy kap kaját, akkor adok. :)

Ennyi lenne mára, a folytatást majd leírom holnap, remélem már nem lesz sok írni való a mai napról... Azt meg méginkább szeretném, ha le tudnám tenni a kiságyba Levikét, nem jó ez a nyomorgás, nyugtalan alvás, ha Ő is közöttük alszik. Azért van a helye, hogy ott aludjon. Én nem alhatok a kiságyban, nem bírna el - szerintem, bár nem tudom mennyi a súlyhatára - "termetre" összekuporodva elférnék benne. :)))

Holnap jövök! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)