2010. október 28., csütörtök

Csütörtöki helyzetjelentés

Az este vagyis éjjel fél 1 körül tettem le Levikét a helyére, jól tűrte, aludt is tovább. Ez tartott egészen 3:35-ig, akkor ébredt visítva, úgyhogy kivettem. Fészkelődött, kitúrt, de megy már nekem az ágy legszélén alvás is... :)
Livike 7:15-kor sírt fel, nyammnyammolt, úgyhogy kapott egy kis kaját, korán volt még napot kezdeni.
Vissza is aludt a kajával. Apa felkelt 7:30-kor, én még akkor sem, annyira jól sikerült visszaaludni, hogy csak 9 órakor ébredtünk a gyerekekkel, akkor is arra, hogy megjöttek a munkások és ugye a tetőcsinálás nem egy halk munka. Természetesen nem volt már baj, hogy kelni kellett, ideje volt. :)
Apa ma is 10-re ment dolgozni, hamar eltelt az a fél óra, ami még addig volt, amíg indulnia kellett.
Közben a gyerekeket rendbe tettem, gyorsan telt az idő, én sem tudom mivel, de telt... 10:30 körül jött a Dédi Mama, kb egy órát itt volt a gyerekekkel, majd mennie kellett a buszhoz.
Ebédre ma öregtarhonyát csináltam, csak úgy lightosan, kolbász nélkül, kicsi sóval, borssal, de úgy általában - nekem - ízetlen lett, de nem is az volt a lényeg, hogy nekem jó legyen, hanem az, hogy megegyenek végre valamiből kicsit nagyobb mennyiséget is, mint pár kanál....
Mama zöldborsó főzeléket csinált, abból hozott ki a gyerekeknek is, hogy legyen választék.. :)

Levegőzni megint 12 óra után sikerült kijutnunk, nem egyszerű ez, most legfőképp az udvaron lévő felfordulás miatt, meg attól is függ, hogy mikor tudunk kimenni, hogy Mama mikor tud kicsit elszabadulni az irodából, ha nagyon sok a telefon meg az egyéb intéznivaló, akkor elég nehéz megoldania, de azért megoldja. :)
Ma elég szép idő volt, sütött a nap, szélcsendes helyen még kellemes is volt, de egyébként hideg volt nagyon. Ki kell használni ezeket az utolsó, napsütéses napokat, sőt jobban ki kellene, de egyszerűen nem merek elindulni egyedül a gyerekekkel sehova. Rajtam kifog az, hogy mindkettőre 100%-osan figyelni tudjak, utána rohanjak, mert úgysem egy irányba mennek, ha valami nem úgy van, ahogy elképzelik akkor jön a hiszti meg a visítás, szóval nem megy ez nekem. :(

13:40-kor jöttünk be. Gyorsan következett az ebéd, amit végülis elég jól ettek, mindkét-féle kajából ettek, majd még egy joghurtot is megettek, pár kanálnyi maradt csak, de azt Levike fürdés közben megette.:D
Apa 14 órakor ért haza. Épp le akartam tenni a gyerekeket aludni, de a munkások is épp akkor kezdtek valami szörnyen zajos fúrásba/flexelésbe/nemtudommibe, úgyhogy nem sok esélyt láttam arra, hogy itt ma még lesz alvás délután.
Végül Apa tette le Őket aludni, mert Mamával 14:30 körül elmentünk az Intersparba, majd a dm-be is pelenkáért, majd még benéztünk a Centrumba, hogy hátha kapnék valami jó kabátot, az idő meg úgy rohant, hogy csak lestem! :( A Sparban már az elején, a zöldséges résznél amikor végeztünk, pontosan egy órával volt több, mint mikor elindultunk! :( (és az útidő nem sok....)
17:25-re értünk haza....
Azt hittem a gyerekek már uzsonnáznak, vagy legalább ettek gyümölcsöt ébredés után, bár nem mondtam Apának, hogy mostanában ez a "divat", hogy akkor kapják a gyümölcsöt amikor felébrednek...
Ezzel szemben Levike még aludt! Akkor ébredt fel, ahogy jöttem, kb 5 perc múlva. Úgyhogy megvolt ma is a kb 3 óra alvása, nem is alszik még most sem! :( (22:40)
Livike is aludt vagy másfél órát, utána pedig szépen eljátszogatott, Apának jó dolga volt, megint kifogta... :D Nem irigylem Tőle, csak így nem hiszi el, hogy néha miért vagyok tiszta ideg estére, meg hogy nem maradnak el magukban, hisztiznek, stb...

Hamarosan megkapták az uzsonnát is, most egy újfajta sonkát hoztunk, ilyet még nem ettek, úgyhogy bejött az új íz. :) Sajt, bagett falatkák, majd a végén mandarint is kaptak, amiből Livike két egészet megevett, bár ezek a kis méretű mandarinok, de ez akkor is jó eredmény szerintem. Levikének most nem jött be a gyümölcs, a körte, az elma, sőt a szőlő sem kellett. :( Az Ő mai gyümölcsadagja így kimerült a joghurtban, ami köztudottan nem valami sok. :((

Miután ettek, bementünk a szobába, majd elpakoltam idekint, nem is húztam nagyon a fürdés időt, mert Livike nagyon sírós volt, nem lehetett megnyugtatni, a keze könyékig a szájában volt, folyt a nyála..... biztos megint a foga kínozta, vagy nem tudom, de nagyon nem akart megnyugodni.
19:40-re kész is lettem az előkészületekkel, kezdhettük a fürdést. Lehet, hogy meg is lett a nyűgösség oka: teletojt pelus. :) Pedig uzsonna előtt tisztába lettek téve...
A fürdés jól ment, addigra jobb kedve lett Livikének is.
Levikével most sem volt semmi gond, el is kezdett szépen enni a nagy ágyon, Livike pedig a helyén. Kis idő múlva Levike mászkálni kezdett, játszott, Livikét is felzargatta, Ő is ki akart jönni, hát kivettem. A filmet megnéztük, majd Livikét visszaöltöztettem, mert levette a hálózsákját és a rugdalózót is. :)
Le is tudtam tenni a helyére, kapott még kaját és hamarosan el is aludt.
Levike még most sem alszik... :(
Mindegy Neki, hogy 1 vagy 3 órát alszik délután, akkor sem alszik el korábban. :(
Meglátjuk majd az óra visszaállítás után hogy alakulnak az estéink, meg úgy általában a napjaink..

Az előbb Levike nagyon sírt, előtte nagy koppanás.. rohanok be, hogy mi volt az, kérdeztem, hogy hol ütötte meg magát? Erre mutogatott a szekrény felé, a felhajtott szőnyegre, hogy "ooo ooo ooo!" (=ott) Elcsúszott a szőnyeg szélén, valószínűleg nem az ágyba/vasba ütötte meg magát, "csak" a padlóba. Fél perc múlva már vigyorogva kapcsolgatta a tévét...... majd bekapcsolta a rádiót, ezzel együtt kikapcsolta a tévét. :D A tévé távirányítóján a ki/be kapcsoló gombbal a hifit is lehet kapcsolni, eddig úgy tudtam, hogy csak kikapcsolni lehet vele. Most már tudom, hogy be is:D
(Nálunk is működik a "telefonteszt" meg a távirányító teszt is, ha esés, ütés, ilyesmi van. Ha ezek megszerzése örömmel tölti el és elfeledi az ordítása eredeti okát, akkor nincs nagy baj. :) )

Lesz már építőkockánk, kétféle is! Épp az előbb nyertem meg a Vaterán egy licitet, 1500 ft-ért 42 db-os, Lego Primo-szerű-nek írt cuccos... Az a lényeg, hogy ne apró darabos legyen, meg ha jól láttam a képeken akkor nem is vadul élesek az elemek. Mama még pár napja vett meg a Teszveszen egy kevesebb elemes csomagot, azok is nagyok, meglátjuk, ha ideérnek. Nekünk biztos nem lesz nagy öröm, elég most a formabedobó 10 elemét meg a fa puzzle darabkáit is naponta 100szor összeszedni, nem beszélve az egyéb játékokról, most lesz még hozzá jópár darab, amit lehet majd pakolgatni, na de a gyerekeknek szerintem szükséges....

Csend van... lehet, hogy elaludt végre... :)
Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)