2010. október 22., péntek

Megint hárman az ágyban... egész éjjel. :(

Nem tudtam Levikét letenni az ágyába. :( Talán, ha nem kell éjfélkor tisztába tennem, mert csak ne maradjon már alatta a kaka éjjelre, akkor nem ébred annyira fel, de így esélyem se volt rá, hogy elalszik az ágyában. :( Pedig még fél órára vissza is tettem a nagy ágyra, 0:30-kor már elég jól aludt, gondoltam leteszem. Felébredt. Simogattam a hátát vagy negyed órán át, de nem aludt vissza. Nyöszörgött, sírt, úgyhogy majdnem 1 óra volt, amikor feladtam, betettem közénk, de még ott is kellett vagy 10 perc, mire végre elaludt. Forgolódott, keresztbe feküdt, még fejjel lefelé is volt, végül csak sikerült elaludnia. Livike is nyöszörgött párszor, nem tudom mi volt tegnap éjjel a teliholdon kívül, mert az is lehet, hogy már érzik az ilyet.. Sokan nem tudnak rendesen, vagy egyáltalán aludni telihold idején. A frontokat tuti megérzi Levike, lehet, hogy ezt is.
Utána már nem volt semmi ébredés, bár reggel korábban keltünk a szokásosnál.
Nem volt még 8 óra sem, amikor Livike felébredt, úgyhogy kivettem, egyből önállósította is magát: felfeküdt az én helyemre, közben vitte magával a tévé távirányítóját, bekapcsolta és nézték mindketten a reggeli műsort.. :)))
Közben én már kijöttem és készítettem a kajájukat, majd hamarosan rendbe is tettem mindkettőjüket.

A kiságyból jóval 10 óra után kerültek ki, addigra jutottam el addig, hogy kiporszívózzak.
Előtte kint a teraszon megpróbáltam kitakarítani az ott lévő, utoljára szeptember környékén használt utazóágyat, jól elment vele az idő. :( Sajnos a párás és meleg idő váltakozása miatt úgy tűnik, mintha néhol a huzatán penészpöttyök lennének, amit nem vitt le a domestos sem. :( Mivel lehetne eltávolítani? Szerintem az etetőszékek öveinek az anyagában is az lehet, mert az is pöttyös. (a kaja nem szokott rámenni.) Azt hiszem most már nem szabad éjjelre a teraszon hagyni a székeket sem, nem tesz jót a hideg, a fagy meg főleg. :( Valami tuti tipp vagy trükk olyan jó lenne, hogy mivel lehet leszedni a penészt. Már ha egyáltalán az.. de ha kosz lett volna, az biztos lejön. :(
Eltelt egy kis idő a falevelek összesöprésével is, bár én csak a nagyját csináltam, a járdáról söpörtem el, a többit Apa gereblyézte össze és tette zsákokba. Azt mondja, még kb ugyanennyi lesz, ha lepotyog mind...
Közben ma jöttek csinálni a lapostetőt, (az iroda teteje), le kell szigetelni, mert be szokott ázni, a télnek már nem lehet így nekimenni.

Miután kitettem a gyerekeket elég jól elvoltak, videókat is csináltam, mert nevettek, bújócskáztak, kergetőztek, kicsit produkáltattam Őket, hogy adjanak puszit egymásnak, meg mondják el a szokásos dolgokat, hogy ki hol van. (Papa, Mama, Apa. ) Majd teszek fel belőle, tudom a képeket is ígértem, csak egyszer jussak el addig, hogy kiválogassam őket, a videókat is le kell tölteni, ha kell vágni, utána még felnyomni a YouTube-ra. Nem 5 perc, az biztos! :(

11:25-kor mentünk ki levegőzni, az utcán ma Apával voltunk, ma is elég nagy szél van, de nem olyan, mint tegnap. Mégis elég volt egy 10 perc odakint. Bejöttünk, utána itt játszottak a teraszon, na meg nézték a munkásokat. Livike annyira megszeppent, vagy nem tudom mi volt vele, hogy inkább csak egy helyben ácsorgott és nézett, majd sétálásnál nem engedte el a kezem! Máskor meg se lehet fogni. :( Ha elengedtem akkor rögtön nyújtotta, hogy fogjam. Remélem csak az idegenek miatt volt ilyen, és nem lesz valami baja... betegség pl. :(

12:40-kor kezdtünk ebédelni, volt még tegnapról répás főzelék, azt ették meg. Kellett Mama segítsége is, pedig egyedül akartam etetni, de nem sikerült. :(
Livike a főzelékből nem sokat evett, csak annyit, amit magától kikanalazott a kis tálból, az nem volt túl sok. :( Megettek két dobozka vaníliás krémtúrót desszertnek, majd mehettek is aludni, ez 13:20 körül volt. Livike nagyon álmos volt már, talán azért is sírdogált meg nyűgösködött már evés közben/helyett is. :(
El is aludtak elég hamar, közben én kiteregettem megint egy mosást, leszedtem az előzőt, lehetne vasalni, de nincs sok kedvem. :(

Livike egyébként már fent van, nem volt egész egy óra amit aludt. 14:15-kor ébredt. Most a fa kirakóval játszik, de mindjárt megyek is és csinálok gyümölcspépet, hátha azt szívesen megeszi, ha nem, akkor még mindig ehet szőlőt, azzal remélem nem fogok mellé, nagyon szereti! :)

Később jövök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)