2010. október 2., szombat

Miért nem akarnak aludni...?

Éjjel nem volt gond, de ma még egy perc nem sok, annyit nem aludtak a gyerekek. :(
Éjszaka minden rendben volt, Levike felébredt 5 órakor, csináltam kaját, de már tudtam, hogy az nem lesz elég.... ha nem akartam, hogy Livit is felébressze meg hogy még mi is tudjunk aludni, inkább kivettem magam mellé. Ott egyből elkezdett enni, utána el is aludt. Nem lesz ez így jó! :(
Apa ma is 6-kor kelt, mi pedig aludtunk 9:10-ig. :)
Szépen elkészültünk, takarítottam, gyümölcsöt csináltam, majd 11:40-kor felöltöztettem Őket és kimentünk az udvarra. Most először vállalkoztam erre egyedül! Féltem is, hogy mi lesz, nem is nagyon a kint lét miatt, hanem majd ha be kell jönni... Végül 12:15-kor jöttünk be, rendben volt minden. Igaz, még mielőtt kimentünk volna, Levi majdnem magára borította az egész laptopot, szódagépet, mindent.. az utolsó pillanatban kaptam el a cuccot, a terítővel együtt húzta volna lefelé. :((

Miután bejöttünk elkezdtem etetni Őket a gyümölccsel, idebent az etetőszékeikben. Livike csak úgy evett, ha kitettem Neki kis tálkába és Ő maga ehette. Szerencsére az előkét is tűri... Nem evett annyira sokat, de ahhoz képest, hogy egyedül ette, elég jó mennyiség volt. Tőlem nem fogadta el. :( Levike sajnos sehogy... se tőlem, se magától, semmit nem evett. Kb 2 kanálnyit az elején és kész.
Gondoltam majd esznek, ha felébredtek. Csak ugye nehéz úgy felébredni, hogy el sem alszanak! Ez egy kissé módosult most annyiban, hogy Levike 15 órakor végre elaludt. Livike egyáltalán nem aludt még semmit. (korábban elkezdtem már ezt a bejegyzést írni, csak abbahagytam, többször is.)
Letettem én mindkettőjüket 13 óra előtt, de nem feküdtek le, Levi kikéredzkedett, így Livi is, lefeküdtem a macira, akkor mindketten rám akartak feküdni, na meg Livike rossz szokása is megvolt, hogy húzza a hajam. De úgy erőből, igazán... ahogy éri beleragad és tépi. :(((
Levikét többször majdnem sikerült elaltatnom, de Livike mindig közbeavatkozott. :(
Végül 15 órakor elaludt rajtam, majd mellettem a mi ágyunkon - csak úgy összecsukva - lefeküdt, simogattam és el is aludt...

Livikét kihoztam, próbáltam megetetni, hát nem sok sikerrel ismételten. :( Az üveges kaja híg ahhoz, hogy egyedül egye, bár próbálta, de mindenhová ment, csak a szájába nem. :( A gyümölcs nem kellett, kekszet evett, valamint az előbb hoztam ki egy kis paprikás krumplit, az sűrű, tudja enni egyedül is. Most azt is inkább kézzel, mint kanállal eszi, de mit bánom én már, csak egyen valahogy. :(
Levike meg.... nem tudom meddig fog aludni, de jó lenne, ha gyorsan kipihenné magát, mert ha mondjuk 18 órakor kel fel, akkor aztán lőttek az éjszakánknak!
Bár nem hiszem, hogy kitart addig, hiszen Livike se maradhat sokáig az etetőszékben, ha beviszem biztos az lesz az első, hogy rámászik Levire és felébreszti. :(

Itt tartunk most... este majd megírom a folytatást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)