2010. október 9., szombat

Pár szó még a péntekhez...

Tényleg igyekszem gyorsan és tömören írni, mert már elmúlt éjfél is, aludni kellene már. :(
Livike 14:15-kor ébredt. Nem aludt valami sokat. :( Bevittem Mamához és ott pakolászott, rajzolt, járkált, na meg Mama ölébe akart mindenáron ülni, de most nem lehetett, mert Mamának dolgoznia kellett a gépen. :( Úgy viszont nem lehet, hogy Livike ott visítozik egyfolytában, mert bármint adtam Neki, újságot, könyvet, még a mobilt is, nem volt elég, nem tetszett, nyekergett folyamatosan. :(
14:40 körül jött Apa, kezében egy nagy hallal! :) Az én első reakcióm (és Mamáé is:) ) az volt, hogy fújj, de csúnya... :))) Hát most nem az? Mi szép lehet egy halban, ami ráadásul még tátog is...? :) Livike a kezemben volt, úgy nézte, csodálta, vigyorgott neki, meg akarta fogni, főleg a száját, ahogy mozgott. Ja, és elkezdett ugatni neki. :D Mama csinált is fényképeket, de még nem töltöttem le ide... ha sikerültek, majd felteszem. :))
Miután Livike kigyönyörködte magát a halban bejöttünk, Levike is felébredt persze, mert a Lány nem a leghalkabban viselte, hogy be kellett jönni. :( Apa ment pucolni a halakat...
Levike még szokás szerint pihizett rajtam fekve, még talán aludt is egy kicsit, sajnáltam, hogy Livike nem hagyja tovább aludni. :((
Miután magától felkelt semmi baj nem volt, elkezdtek szépen együtt játszani.

Kaptak almaszeletet, de Livike most nem igazán ette, megrágta és kiköpte. Egy-két napja mindent kiszed a szájából, a főzelék evés közben is gyakran előfordul ez, nem tudom miért... Valószínűleg jön az utolsó "sorozat" foga, az ötös rágók közül valamelyik, mert a keze sokat van a szájában.

16:40 körül már Apa is végzett és bent tudott lenni a gyerekekkel, így én elszaladtam a gyógyszertárba meg a kisboltba.
Miután visszajöttem még játszottunk kicsit, majd 18 órakor megkapták az uzsonnát is.
Elég jól ettek, a végén Livike elaludt az etetőszékben! :(
Közben vittem be Mamáéknak sült halat, Ő meg adott nekem rántott csirkemellet, szerintem én jártam jobban. :))) De ugye én nem szeretem a halat....
18:40 körül járt már az idő, Mama is kijött, hogy játsszon a gyerekekkel, lefoglalja Őket, amíg mi is eszünk Apával.
Ettek joghurtot is, de inkább Levike kérte jobban.

19:20 körül ment ki Mama, pakolásztam, készülődtem a fürdéshez...
20 óra előtt nem sokkal kezdünk fürdetni Apával. Livike is elég jól viselte a procedúrát, Levike most is, mint mindig ügyes volt. Mindketten álmosak voltak, ásítoztak, gondoltam talán ma korán alvás lesz.
Tévedtem...
Livike szépen evett, feküdt, de amint Levike kikerült a nagy ágyra - mert persze nem feküdt le a helyén - Ő is nyújtózkodott és sírt, hogy vegyem ki. Kivettem. :(
Megkezdődött a szaladgálás, közben azért ettek is, a filmet viszonylag jól meg tudtuk nézni. Sírás egyáltalán nem volt az este folyamán, csak épp nem akartak elaludni.
Livike 21:40 körül mégis elaludt, gyorsan le is tettem a helyére, mert Levike folyton piszkálta. :(
Levike 22:30 körül már majdnem elaludt, de meggondolta magát... mellé feküdtem, mondjuk addig is bent voltam, azért is nem tudtam eddig írni.
23:40 körül végre-valahára elaludt, de úgy, hogy állt, Apa ült és így rádőlt Apára... csukva volt a szeme. Apa hanyatt feküdt Levivel a hasán, 1 perc múlva már tehettem is le a helyére, fel sem ébredt rá! Addig is sokszor ásítozott, lefeküdt, majd mégis felkelt, vigyorgott, bújt, ölelt, puszilt, simogatta az arcom, majd Apához is bújt, de utána jött vissza hozzám, vagy csak úgy ült az ágy közepén és nézte a tévét. :)
Miután letettem a helyére még rendet tettem, itt is elmosogattam, elpakoltam, bekészítettem holnapra a kávét, hogy ne reggel kelljen Apának 5-kor vele tölteni az időt, meg mostanában "magamnak" is bekészítem, hogy nekem se kelljen még azzal vacakolni, bármennyi is legyen az idő, amikor felkelek. Ettem is, elolvastam még pár blog frissülést, a sablonokkal már nem foglalkozom. :( Eddig ketten jeleztek vissza külön emailben, Andi és Helga, Nekik köszönöm az észrevételeket, elvileg jól látszódik minden. Akkor a benti géppel lehet valami, hogy ott minden sablon olyan hülyén néz ki, amit beállítok. :(

Szóval ennyi lenne mára, vagyis a péntekről, mert azért ez a bejegyzés már a szombati nap alatt fut.
Megyek aludni. Remélem Levike nem társul, jó lenne ezt a pár órát nyugodtan aludni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)