2010. október 2., szombat

A kérdés már csak E/3-ban értendő....

Vagyis: Levike miért nem akar aludni?
Még most sem alszik. (22:51)
Délután kb egy órát aludt, 16:10-kor ébredt fel, természetesen Livike "segítségével".
(Tisztába tettem a Lányt, aki közben mindent ledobált amit elért.. kis kuka teteje, cumisüveg stb, amik a padlón nem épp halkan értek földet...)
Apa is haza ért közben, kb 10 perce itthon volt már.
Levike pihengetett még rajtam fekve egy kicsit, lehet, hogy aludt volna még, de Livike megint jött piszkálódni, meg szerintem kezd Ő is féltékeny lenni - mint Levike szokott - ha a "másik" van rajtam/nálam/testközelben. :)
Az a lényeg, hogy így Levi már nem sírva és ijedten "ébredt", hanem vidáman, magától, pár perc után felkelt és indult útjára... :) (Általában így szoktam csinálni, ha hirtelen ébred, hogy még elvan kicsit rajtam fekve...)

16:20-kor elkezdtem adni Levikének az ebédet, éppen ideje volt már. Nem mondom hogy gyorsan és egyszerűen, de megette azt az üveges kaját egyedül, amit Livike meg se kóstolt. (bíztam benne, hogy megeszi, mert szinte már csak ezt az egy fajtát szokták szeretni...) Keksz, túrórudi is volt - ez utóbbi Livikének is - majd játszottunk egy nagyot.
Livike még akkor, amikor itt volt kint az etetőszékben elaludt kb 2 percre, de felébredt, mert ki akartam venni, hogy ne nyomorogjon ott ülve... ennyi is volt Nála az alvás... Viszont így este fürdés után szinte azonnal elaludt, és bár Levi miatt volt fent már vagy kétszer, mindig sikerült visszaaludnia szerencsére.

Az uzsonnát 18:10-kor adtam, virslit ettek, most csak két darabot.. szemben a mostanában szokásos 3-4 darabbal. :( Sajt és sajtos kifli falatkák is voltak még, később joghurt valamint tea folyamatosan.

Mamáék 19 óra körül értek haza, egy fél órát kb itt töltöttek, hisz' ma nem is látták még a gyerekeket. Néztük a Megasztárt, volt táncikálás, na meg persze bújás ezerrel Mamához és Papához. :))

A fürdetést 19:45-kor kezdtük Apával a szokásos módon. Livike most nem sírt a törölközésnél sem és előtte sem, szerintem már annyira álmos volt, hogy el is felejtette, hogy ilyenkor hisztizni szokott. :)) Jó volt, hogy Apával ugyanarra az elterelő eszközre gondoltunk mindketten: Ő is és én is egy-egy légycsapót vettünk elő egymástól függetlenül, hogy na, majd az jól eltereli Livike figyelmét és így nem fog sírni amikor kiveszi a vízből. :D
Levikét ma is én fürdettem, Ő is nagyon álmosnak tűnt, ásítozott, nyugodt volt.. még gondolkodtam a Nurofenen is, hogy adjak-e, de végül mégis adtam, mert egyrészt mintha melegebb lett volna a szokásosnál már délután is, meg ugye a fognyűglődés még ezután szokott jobban előjönni. (viszont kell egy-két nap szünet még ilyenkor is, mert nagyon megszokja és már nem hat annyira, mint eleinte, meg ugye mégiscsak gyógyszer.. )

Levike ma sem feküdt le az ágyában. Nem evett, csak állt és sírt. Mielőtt nagyon behergelte volna magát és Livikét is felébresztette volna, kivettem a mi ágyunkra. Csak épp az a bibi, hogy most nem azt csinálta, mint az utóbbi napokban, hogy feküdt és aludt, hanem le-fel-össze-vissza szaladgált, vidám volt, úgy tűnik nagyon kipihente magát az alatt az egy óra alvás alatt. :(
21 óra körül letettem a helyére, mert már nagyon idegesítő volt, hogy nem marad nyugton. Na, ekkor jött az ordítás, a toporzékolás, rohangálás, visítás...!
Ha nem lenne Livike, tőlem akármeddig csinálhatta volna, krokodil könnyek ide vagy oda, egyáltalán nem sajnáltam a hüppögő sírásával együtt sem, mert ez most 100%, hogy hiszti volt! Ha a foga bántja, akkor a kiságyon kívül miért nem??
Egyedüli gyerekkel meg lehet azt csinálni, hogy 2-3 éjjelt végigordít, ha kell, de utána elalszik a saját helyén és nem csinálja ezt, amit most Levike. :(( De így, hogy ketten vannak, ez nem kivitelezhető. :( Most tudja, hogy előbb-utóbb úgyis kivesszük, úgyis eléri a célját és ennek érdekében bevet mindent. :( Jó, biztos fáj a foga is, de akkor is, ez durva volt, hogy az ágyban ordít, azon kívül nem. :(
Végül persze Livike is felébredt, kellett kb 5 perc, mire vissza tudtam valahogy fektetni, simogattam, majd elaludt újra. Levike persze direkt odament, ott vigyorgott Livike előtt, hogy bosszantsa, hogy "bibi én kint vagyok, te meg az ágyban!" vagy valami hasonlót gondolhatott. :( Mondtam Livikének, hogy mutassa meg, hogy milyen ügyes kislány, aki lefekszik szépen az ágyában és alszik... És mintha megértette volna, megtette amit kértem. :) Szerintem csak nagyon álmos volt és nem foglalkozott Levivel - szerencsére. :))
Levike azóta se nyugszik, jön-megy, fekszik kicsit majd megy tovább.. A Megasztárt meg még utána is végig bent töltöttem, próbáltam altatni, simogatni, mellé feküdtem, de semmi... :(
Most Apa van bent Vele, de Nála sem jobb a helyzet...

Még mindig fent van... és ahogy hallom kezd pakolni is a játékok között, az kell még, hogy valami zenélős cuccot találjon meg!
Megyek inkább be én is, majdcsak elfárad már....! Remélem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)