2010. október 23., szombat

Pár szó még a péntekről...

..mert mire befejezem az írást, úgyis szombat lesz. :)
Ott tartottam, hogy Livike már fent volt, játszott egymaga is, de én is beültem kicsit Hozzá, majd Apa is bejött 15 óra után, ahogy elmentek a munkások.

16 óra körül elmentem a postára, a gyógyszertárba meg a kisboltba, 16:40-re értem haza. Levike még aludt! Kb 5 perc múlva ébredt fel, úgyhogy ma is maratonit aludt, nem zavarta semmi zajongás, pedig nem voltunk csendben.
Livike egyébként még mielőtt elindultam megevett egy csomó szőlőt, három részletben tettem elé a kimagozott, héjától megfosztott szőlőszemeket. Alig tudta kivárni, hogy megcsináljam. :)))
Előtte adtam Neki fasírtot is, amit Apa sütött, még jó meleg volt, persze ahogy hűlt kicsit, akkor adtam oda.. Nem kérte. :( Szétdobálta, a zsömlét megette, a fasírtot csak szétmajszolta és kiköpte. Nem volt pedig annyira fűszeres, bár máskor még ennyire sem szokott az lenni. :( A szőlő az nagyon ment, lehet, hogy mégegyszer ennyit meg tudott volna enni, de sajnos elfogyott. :((

Miután Levike is felkelt kicsit hancúroztak, ittak teát, de most nem öntötték le magukat. :)) Ez csak úgy volt lehetséges, hogy próbáltam folyamatosan figyelni Őket, és ha rázni kezdték, egyből el is vettem! Bár Livike azért kitolt velem így is, mert egy darabig gyűjtögette a szájában, majd hirtelen kiköpte... szerencsére nem a szőnyegre, hanem a padlóra, ahonnan fel tudtam törölni, A ruhájára alig ment egy pici. Miért csinálja ezt? Utána meg csak vigyorog, azt hiszi jó móka? :((

A videót vasalás közben töltöttem fel, kellett neki vagy 20 perc mire felment a YouTube-ra, nem tudom mások pl egy tízperces felvételt meddig töltenek fel, ha ez az alig három perc ilyen sokáig tart. :(

Volt uzsonna is, (a videós bejegyzés pár sorát akkor írtam, állva, többször félbehagyva, azért is lett olyan "értelmes" :D
Ettek sonkát, sajtot, kiflit, majd újból megpróbáltuk a fasírtot is, mert Levike nem kóstolta eddig. Most bejött, Livike is evett valamennyit. :)

Kaja után irány a szoba, játszás, teázás, (ismét megúsztuk szárazon:) ), joghurt evés, játék, készülődés a fürdéshez....

19:50-kor kezdtünk fürdetni, Livikét Apa fürdette, ma is a mérőszalag volt a "csali" a kádból történő kiszálláshoz. :)) Levikét én vittem, nem nagyon akart indulni, mert jobban esett az ágyunkon ugrálnia... :( (közösen megágyaztunk, amíg Livikével elkészült Apa.)
A filmet félig láttam csak, mert ma is korábban kezdődött a Megasztár miatt.
Livike a helyén volt, szépen evett, hamarosan el is aludt. Ügyes Kislány! Így kellene Levinek is, bár ma sokat aludt délután, mit vártam... Mondjuk ha keveset alszik, akkor is későn alszik el este.. ki tud rajta eligazodni... :(
Levike kb 21 óráig szépen feküdt, evett, odabújt hozzám, néztük a tévét... Majd hirtelen megkergült, felállt, ugrált az ágyon és járkált, én meg nem győztem kapkodni, hogy nehogy leessen, bár a szélére sosem ment, mégis jobb az elővigyázatosság. Nem akart nyugton maradni, pedig még repetát is kapott, háromszor is, bár keveseket... 22 órakor annyira nem fogadott szót, hogy betettem a kiságyba, előtte többször szóltam, hogy ha nem fekszik le akkor mehet az ágyába, sokadszorra is csak felállt, úgyhogy betettem a helyére...
Az eredmény várható volt: visítás, éktelen, erőltetett, nagyon rossz sírás ez a fajta Nála, hiszti és düh, vagy mittudomén mi. :(
Előtte már tisztába is tettem, mert miért ne fürdés után termelné tele a pelust.. ez is kezd rendszeres lenni mostanában. :( Van napközben is, de ilyen eset pici korukban is ritkán volt, hogy este kelljen nagydolog miatt pelust cserélni....
Pár percig visított, már necces volt, hogy felébreszti Livikét is, de nem vettem ki. Kijöttem még repetáért, - az volt a harmadik - mire beértem már Livike is felsírt.. :( Gyorsan kivettem Levit, erre egyből elhallgatott, lefeküdtem mellé, Livike is szépen visszaaludt szerencsére.

Néztük a Megasztárt, Levike még a nagy ágyon van. Egy fél órája le akartam tenni, de még hozzá sem értem, már felébredt.. Szerintem ma is közöttünk alszik. :(
Persze próbálkozni fogok, hogy letegyem, valahogy majdcsak visszaszokik, nagyon remélem!

Ennyi lenne mára, vagyis péntekre, a szombati dolgokkal majd jövök még! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)