2010. október 20., szerda

Köszönöm! :)

Édes kicsi Livikém, Levikém és Szüleitek! :) Nagyon szépen köszönöm a szép kis versikét és a virágot, és hogy vagytok nekem! :) Kívánom, hogy Rátok is nagyon sokáig süssön az a napocska amit ma nekem kívántatok! A világon nekem vannak a legszebb, legédesebb, legügyesebb, legokosabb és leghuncutabb unokáim! :) Természetesen akiknek ezt köszönhetem, az édesanyátok és édesapátok! Köszönöm, hogy két ilyen gyönyörűséges unokát hoztatok nekem-nekünk össze!:) Puszi az egész családnak! :) Mama

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)