2010. október 17., vasárnap

Jól telt a délután, de még nem alszanak.....

Sajnos ez van, 21:44 van jelenleg és még mindketten fent vannak, sőt, kint vannak az ágyaikból. Nem csak Levike, Livike is. :((( Úgy látszik nem sikerült lefáradniuk délután, bár nem is nagyon volt miben, mégis azt hittem korán lesz ma alvás, mivel csak egy órát aludtak délután. Tévedtem. :( Játszanak, néha összevesznek, de aludni nem akarnak. :(

Ott tartottam, hogy vasalni akartam, amit meg is tettem, csak előtte még kicsit itt ragadtam a gépnél, de uzsonnaidőre már kész is lettem a vasalással is. :)
A gyerekek addig elég jól elvoltak, 17:20 körül jött Mama is, hogy egy kicsit játsszon velük, de alapban nyugodtak voltak, szépen játszottak.
A kaját már alig győzték kivárni, legalábbis a "nyammnyamm-intenzitás" azt mutatta, hogy milyen éhesek. :) Virsli volt a kaja, hármat főztem meg, két és felet meg is ettek, sajtot és kenyeret is kaptak, majd később még joghurtot is ettek bent a szobában.

Apa 19 óra körül ért haza, úgyhogy Mama ki is ment, hogy most már nem egyedül vagyok a gyerekekkel.
Kicsit még játszottunk, majd 19:40-kor elkezdtük a fürdetést. Valamiért sejtettem, hogy korai lesz, mert nem tűntek álmosnak, mégis bíztam benne, hogy majd lesz alvás, legalább Livike részéről.
Livikét ma én fürdettem, a műanyag tojástartó most is bejött elterelésnek, nem is visított egy percig sem. :) Levikét Apa fürdette, Vele is rendben volt minden.
Livike szépen elkezdett enni, Levike pedig ordítani, mert Ő másképp gondolta ma is az estéjét: a nagy ágyon szeretett volna egyből lenni. Mivel a kiságyba tettem, nem nagyon tetszett, sírt, majd 10 perc múlva már egyenesen nyávogott, mint egy macska akit nyúznak, nem volt hajlandó se lefeküdni, se abbahagyni. :( Ráadásul még Livike sem aludt, Őt is felhergelte és sírni is kezdett...:( Levikét hamarosan kivettem, egy darabig elvolt a nagy ágyon, de Livike se nyugodott bele, hogy Ő még bent van.... Nem lehet ezt így, amíg el nem alszik a Lány, nem szoktam kivenni Levikét, de már nem bírtam hallgatni amit művelt. :( Persze Levike szándékosan incselkedett Livikével, nem hogy maradt volna a fenekén csendben az ágyon, nem! Odament Livihez és vigyorgott Neki, nyúlkált be Hozzá, stb... :( 21:10-kor már nagyon megsajnáltam Livikét is és kivettem. :(
Azóta nagyon jól eljátszanak, persze nem a leghalkabb játékokkal, hanem a zenélős vonattal, a zenélős kacsával, a különböző műanyag akármikkel, amiket egymáshoz ütögetnek, ebből kifolyólag a tévé ezresen szól, hogy Apa hallja.....pffff... Mikor lesz ennek az estének vége? :((
Ha bemegyek és beteszem mindkettőt az ágyába, akkor tuti sztereó ordítás lesz... ha csak Livit teszem be, akkor is.. ha hagyom Őket kint, akkor megsüketülök, jó lenne már, ha elálmosodnának!
Na majd lesz valahogy, reggelig úgysem bírják....!
Holnap jövök valamikor...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)