2010. október 4., hétfő

Próba bejegyzés telefonról.

Ilyet még úgysem csináltam. Azt sem tudom működik-e így a blogba írás és hogy milyen drága. Pedig nem lenne rossz, ha működne.

Update: már gépről: ez tök jó, nem tudtam, hogy egyáltalán képes a telefonom emailt küldeni:D Azt hittem le van tiltva rajta az ilyesmi, bár nagyon ritkán wapon szoktam egyenleget nézni, de kb ennyi is amit eddig a mobilról "neteztem". Ezután sem tervezem rendszeresen bevezetni, de néha jól jöhet. Pl az este is annyit megírtam volna, hogy minden rendben, nem azért nem jöttem, mert baj van. Talán egy-két olyan olvasóm van, akit tudok, hogy tényleg rendszeresen olvas és esetleg aggódik, ha nem jelentkezem. :)
Úgy, hogy nem tudom leellenőrizni az "eredményt", nem mertem emailt küldeni a blogra. :)
Erről ennyit... megyek és csinálok végre valami értelmeset is. :))
Hmm..most látom, ahogy megnéztem a bejegyzés kiírásának dátumát... 14:12 volt... pedig még nem kell órát átállítani :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)