2010. október 8., péntek

Péntek - eddig

Az éjszakánk jól telt, bár Levike 2 óra körül kikéredzkedett. Reggel 6 óra után pár perccel a helyére akartam tenni, de azonnal felébredt és sírni kezdett, így újra magam mellé fektettem, alig akart megnyugodni. Csukott szemmel sírt, szerintem fel sem ébredt igazán. :((
Apa fel is kelt, hogy majd megy horgászni...
Én 7:15-kor keltem, azt hittem már rég elment, közben csak kint volt. :)
Gyorsan felforraltam fél liter tejet egy kevés cukorral, majd tettem bele egy kis grízt, folyós volt, éppen csak annyira volt sűrű, hogy már a cumisüvegből nem jött ki. :( Beletettem a teás itatópohárba...
Sok időbe tellt, míg meghűlt annyira, hogy oda lehessen adni a gyerekeknek, pedig gyakran cseréltem a tálakban a hideg vizet, amikben hűltek.

8:30-kor rendbe tettük a gyerekeket, persze már Livike is kint volt a nagy ágyon, de jól elvoltak, játszottak. Levike elég sokáig aludt még, szinte azelőtt ébredt, ahogy Livikét felöltöztettem. :)

Vártam, hogy mit fognak szólni az új reggeli kajához. Hát... nem jött be! :(
Levike ivott két kortyot, utána ledobta, többször visszaadtam, de nem kérte, nézett, hogy most mi van, hol a megszokott tápszer. :(
Livike is megkóstolta, de Ő le sem nyelte, köpte ki egyből. Többszöri próbálkozás után is. :(
Ezért kár volt ennyit várni, húzni az időt a "kezdéssel". Gyorsan csináltam tápszert, azt egyből meg is itták mindet!

Apa végül 9 órakor indult el horgászni, fél órája hívott, hogy jön nm soká, még halat is fogott elég jól! :)

A gyerekeket 11 óra után öltöztettem fel kabátba, két nadrágba, és mehettünk is ki levegőzni.
Voltunk az utcán is, ahol épp egy kis pulikutya-félét sétáltattak, mindkét gyerkőc ugatva rohant utánuk! :D
Jó messzire elmentünk, de vissza kellett fordulni, mert haza is kellett érni, ebbe az irányba pedig nem volt kiskutya ösztönzésnek. :)
Bejöttünk, még az udvaron is járkáltak egy kicsit, majd 12 óra körül Mama elkezdte etetni Őket kint a teraszon az ebéddel, ami tegnapról maradt.
Nem egyszerűen, de megették! Kb 3 deci tömény főzelék volt, Livike most is nagyrészt egyedül ette kis tálkából kanállal. Levike is evett pár kanállal a végén úgy, de Ő inkább Mamától fogadta el a nagy részét.

12:25-kor jöttünk be, kaptak teát, majd megcsináltam a kis tápszert is alváshoz, de nagyon nem akartak még az ágyukba menni, hiába tettem be a kaját, hívtam Őket, nem jöttek, inkább játszottak. Hát nekem mindegy, ha elvannak, úgy is jó. :)
13:20-kor tettem le Őket, akkor már szinte önként mentek az ágyba, el is aludtak szinte azonnal!
Előtte mindkettőjükön nadrágot és harisnyát kellett cserélnem, mert addig ütögették az új teás üvegeiket is, hogy kiesett vagyis bele esett a műanyag kis bigyula, ami a csöpögésgátló lenne benne, így már simán ki tudott folyni a tea. :(
Szerencsére nem tört el, az is lehet, hogy én nem tettem bele rendesen, szorosan. Bár... amilyen erő van bennük, elhiszem, hogy ki tudták ütögetni... :(

Eddig itt tartunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)