2010. október 7., csütörtök

Csütörtök folytatás...

Nézzük, mi is volt még ma:
A gyerekek ettek almát, nem csináltam gyümölcspépet, csak felszeleteltem először egy almát, azt majdnem mind megették, majd még egyet amikor Mama is haza ért. Azt már Ő adta Nekik, amíg én elmentem a boltba meg a postára...
17:20 körül értem haza.
Játszottunk, majd Papa is haza ért, egy kis ideig Ő is bent volt, majd Mamával együtt mindketten "haza" mentek, hogy egyenek amíg a gyerekek is megeszik az uzsonnát.
Ez 18 óra után volt nem sokkal.
Elég jól és sokat ettek, 2 virslit, egy fél baconos bagettet és sajtot is kaptak. A joghurt elmaradt, pedig ki is vettem, de kaja után hirtelen úgy beteáztak, hogy akkor már nem is adtam inkább oda, biztos dugig volt a hasuk. :) Majd holnap kapnak, Nem is jó minden nap adni, mert megunják.

19 óra körül jött Mama, de a fürdést halasztottuk egészen 20:20-ig, mert egyáltalán nem tűntek álmosnak a gyerekek. Előtte pedig már Levike is majd' elaludt az etetőszékben.... így szokott ez lenni, hogy túljutnak azon a ponton amikor el tudnának aludni és onnantól kezdve kész.. órákba telik mire végre elalszanak.
A fürdés rendben ment, Livike is ügyes volt most, Levike most IS, de a lefekvés és elalvás megint váratott magára egy "kicsit". :(
Most mind a ketten a nagy ágyon kötöttek ki, mert Livike is éberebb volt, mint tegnap és nehezményezte, hogy Levike kint van Ő meg nem. Nem is lenne ez akkora baj, hogy kint alszanak el, ha lefeküdnének és aludnának, de neeem. :( Járkálnak, pakolnak, ágyra fel, ágyról le, hancúroznak, elszedik egymás kajáját, stb. :(
Odafeküdtem én is, a filmet is úgy néztük, majd kezdődött valami másik film is, igazából nem akartam én azt nézni, de ha már úgyis ott kellett feküdnöm, így néztem. :))
Apa 22 óra után ért haza, akkor még egyik gyerkőc sem aludt.
Livike 22:40 körül alhatott el, Levike akkor még fent volt, épp rugdosta volna Livikét, mert miért ne úgy fordulna az ágyon, hogy elérje a lábával.. végülis mindegy neki, hogy kit/mit rugdos, előtte én voltam a célpont...
Livikét letettem a helyére, majd kijöttem.
Levike is elaludt pár percen belül, de Őt még nem tettem le, majd mindjárt. Most már biztos jó mélyen elaludt. :)

Ennyi lenne mára, holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)