2010. október 5., kedd

Hárman az ágyban...

Egyre korábban kerül ki Levike hozzánk az ágyba. Múlt éjjel már 1 órakor sírni kezdett, kb fél órát tűrtem, végül kivettem. Csupa nyál volt már még a hálóruhája is, de szerencsére a bodyja még nem ázott át.
Egyből el is aludt mellettem, pontosabban a helyemen, nekem megint csak az ágy szélén jutott egy kis hely. Elég kényelmetlen volt így reggelig. :(
Livike 3 óra előtt ébredt sírva, Neki gyorsan csináltam egy kis kaját amivel vissza is aludt - Levinek már az sem kell, elég kivenni és már alszik is. - igyekeztem, hogy ne lássa már meg Levit, mert akkor balhé lett volna. Négyen már tuti nem fértünk volna el az ágyunkon. :(
Ezután már reggelig alvás volt. Apával 8:25-kor keltünk, a gyerekek még aludtak 9 óráig. Livike megint kezdte az engedetlenkedést már öltözés előtt, látta Apát, hogy menni készül, úgyhogy gyorsan még Ő tette tisztába, nekem valószínűleg nem, vagy csak nehezen sikerült volna, ha akkor Apa csak úgy kilép az ajtón...

Az eső egész éjjel és eddig egész nap esett, valószínűleg fog is még, úgyhogy kimenetel egyelőre kilőve. :(

10 óra körül tettem rendbe a szobát, ezután már mehettek a gyerekek is játszani.
11 óra után pár perccel kezdtem adni a tízórai gyümölcsöt itt a konyhában a székeikben. Először mindketten heves fejrázással tudatták, hogy nekik aztán nem kell kaja! Végül Levike elkezdett enni, majd Livike is, de még megvolt kb egynegyede a kajának, amikor mindketten megint elutasították. Ekkor jött Mama, Nála megették egy kiskanálnyi híján a maradékot.
Bementünk a szobába, kaptak teát, majd Levike lelkes bizonygatására, miszerint kaka lesz a pelusban, mert mutatta és bólogatott a kérdésre is, Mama ráültette a bilire, hátha lesz valami. Persze nem lett. 10 perc sem telt bele, lett eredmény - a pelusba. :) Egyelőre a bilit is játéknak tekintik, hurcolásszák, belemásznak, ráállnak. Szokni kell még, hogy mire való, mint ahogy a székeknél is.

12:45-kor nagy visítás volt, bementem megnézni, min vesztek már megint össze.. Livikénél volt egy Labello ajakír teteje. Te jó ég, hol a másik fele? Megették, vagy mi lett vele? Levike mutogatott ide kifelé az ajtóba, hát tényleg ott volt! Úgy látom nincs híja, valószínűleg valamelyikőjük kihajította.. de azt nem tudom, hogy szerezték meg, mert emlékezetem szerint a felső polc legbelső részén volt a szekrényen, ott, ahol a fiókos rész szokott lenni. (ahol most a sok játék van és kuckónak is használják, fölötte.) Semmi más nem hiányzik onnan, nem verték le az előtte lévő dolgokat sem, mert a légycsapóval akár fel is érhetik...

12:50-kor tettem le Őket aludni egy kis tápszerrel, Levike először nem feküdt le, de pár perc múlva mégis, el is kezdett enni és már alszik is, Livikével együtt.
Livike szerintem hamarosan ébred....

Később jövök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)