2010. augusztus 22., vasárnap

Vasárnap - eddig

Az éjszaka jól telt, aludtunk reggel 8:25-ig. :)
Rendberakás, kaja, stb..
Apa 9-kor indult dolgozni, elvileg ma korábban tud jönni, 15-16 óra körül. Majd meglátjuk. :)

Kitettem a gyerekeket az utazóágyba, kitakarítottam, megcsináltam a gyümölcsöt, telt az idő.
10:30-kor kezdtem adni, elég jól ették, közben Mama és Papa is felkelt. (hajnalban jöttek valamikor a lagziból:) ) úgyhogy Mama fejezte be az etetést, mert Livike nem nagyon akart enni. :( Végül megették mindet, piskótatallért is kaptak, majd következett a szokásos udvaron sétálás, jobban mondva szaladgálás. :)
11:30-kor jöttünk be, tea ivás, majd 12:05-kor kicsi tápszerrel letettem Őket aludni, de még most sem (!) alszanak. :(
Közben készül az ebédjük, megyek is, oda ne égjen. :)
Később jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)