2010. augusztus 21., szombat

Szombati összefoglaló

Igyekszem röviden...
Éjjel minden rendben volt, nem kellett felkelnem egyikőjükhöz sem, aludtunk egészen reggel 8:10-ig. Bár korábban is volt már fent Levike, úgyhogy kb 6:30-tól már csak úgy össze-vissza aludtam.
Felkeltünk, rendberakás, kaja, kiságy, stb.
Apa ma is 10-re ment dolgozni, el is indult 9:30-kor.
Megcsináltam a gyümölcsöt, kiporszívóztam, előtte a gyerekeket kitettem az utazóágyba, hogy levegőn legyenek.

A tízórait 10:20-kor kezdtük adni, először én, majd Mama, ügyesen megették mindet, pedig elég sok volt. Kaptak utána pogácsát is meg kölesgolyót is pár szemet.
Kb 15-20 percet szalagáltak a fűben, járdán, mindenhol, majd 11:35-kor bejöttünk, a kézmosás még mindig jó indok. :D Ittak teát, érdekes módon még mindig rohangálhatnékuk volt, úgyhogy nem sürgettem a lefekvést.
Délben csináltam 120 ml tápszert, betettem az ágyaikba, azért közöltem, hogy ott a nyami... egyből szaladtak is oda, Levi a Livi ágyához, gondolom azt a kaját látta meg előbb :))) Mindkettőjüket a saját helyükre tettem, majd lefeküdtem a mi ágyunkra... Kb 5 perc múlva felálltam és kijöttem, Livike nyekkent egyet és ezzel le is rendezte a dolgot, szépen visszafeküdt és evett. Hogy aludt-e valamit, azt nem tudom. Ha igen, akkor is negyed óránál többet tuti nem. :(
Azért nem tudom, mert 12:20-kor elindultam a Sparba, mert még kenyerünk se volt, meg még kellett pár dolog. Megint sokan voltak, majdnem 13 óra volt, amikor visszaértem.
Livike már bent volt Papával az irodában. Azt mondja Papa, hogy most kivételesen nem magától ébredt fel a lány, hanem arra, hogy hátra esett a garázs teteje. (ez olyan fémvázas, hátrahajthatós ponyvás garázs, ami már kicsit meg van gyepálódva, ha fel van nyitva - mert pl kiáll Mama a kocsival belőle - akkor általában hátra esik egy idő után, és csörömpöl. Na ez volt akkor is, erre ébredt fel Livike.
Papával jól elvolt, meg utána én is bementem, még az ölemben is megült pár percig, pedig nem szokása. :)
13:45-kor kijöttünk, mert már Papának is készülődnie kellett (ma mentek az esküvőre és a lakodalomba) és Levike is felébredt időközben.
Egy ideig még idebent játszottunk, az ebédet csak 15 óra előtt nem sokkal kezdtem el adni. Meg is ették, nem volt gond, biztos éhesek voltak :)
Túrórudi, pogácsa, golyó is járt a kaja után, majd 16:30-ig még az utazóágyban voltak, közben én vasaltam idebent. A vasalást már úgy fejeztem be, hogy közben be kellett hoznom a gyerekeket, mert folyton összevesztek, egyszer Levi rá is állt Livikére, szegénykém csak visított, bár kb pont ugyanúgy, mint mikor valamit el akar venni. Először még oda se mentem rögtön... de még jó, hogy mégis! Ekkor hoztam be Őket. Ez után a lufikat folyton kidobálták nekem a konyhába, én meg nem győztem visszadobálni, azt hitték ez jó játék.. na igen, közben meg vasaljak is. :) Kész lettem nemsokára, 16:55-kor már bent voltam én is közöttük. Egyre nyűgösebbek voltak, gondoltam egy kicsi tápszerrel leteszem Őket, ha aludni nem is fognak, legalább pihennek, mert így nem akartam nekiindulni egyedül (vagyis hármasban:) ) az estének...
Levike nem aludt, megette a kaját, utána kikéredzkedett.
Livike viszont 17:10 körül elaludt, én is majdnem mert azért, hogy ne visítson letevéskor, lefeküdtem a mi ágyunkra, közben volt egy jó film, (a hifi még mindig nem jó, vagyis nem ér fel az antenna a szekrény tetején lévő készülékhez, így az két napja nem szól, helyette a tévé van bekapcsolva egész nap, - amikor idebent vannak - hogy valami alapzaj legyen, mert megszokták, hogy mindig zörög valami:) )a filmen meg majdnem elaludtam én is, ha Levi nem dobál hozzám mindent amit talál, akkor lehet, hogy el is alszom. :) (cumisüveg, plüsskutya, majd mikor semmi nem volt már akkor a hajamat húzta:( )
Levit kivettem, Livike aludt.. Hiába minden zörgés, csörgés, ez a kicsilány csak aludt és aludt... Levi pedig még a nagy vonatot is odavitte közvetlen Livi ágyához és ott nyomogatta, dudált, minden, de még arra sem ébredt fel. :) Nagyon el lehetett fáradva, egyrészt nem bántam én, hogy alszik, másrészt igen, mert féltem, hogy este nem fog majd elaludni, ha délután - este volt már az majdnem - sokat alszik. :(
Levikét kivittem sétálni/szaladgálni, de már éhes volt nagyon, mert mindenre nyammnyammolt, máskor csak a pöttyös labdára szokta mondani, most mindenre amit meglátott. Hát akkor egyen. Elkezdtem adni az uzsonnát, ez kb 18:20-kor volt, ekkor már tényleg nem bántam volna, ha Livike is felébred. Úgy is lett, épp benéztem, amikor felnézett, majd biztos megijedt, hogy most mivan, mert elkezdett sírni. De olyan keservesen... :( Gyorsan felvettem, megölelgettem, tisztába tettem, felöltöztettem melegebb cuccba Őt is, majd irány az etetőszék. Jó sokat ettek mind a ketten, 18:50-kor fejezték be.
Na most akkor mi legyen, sétálni nem tudunk, pedig ilyenkor az szokott következni!
Jobb híján betettem Őket a babakocsiba és kimentünk az utcára. Berci persze kiszökött, 10 percig Őt kerestem, fel s alá tologattam a babakocsit egyik kisutcától a másikig, hogy ugyan hol lehet ez a jószág..! Végül meglett, hazáig zavartam. :) Vagyis toltam a kocsit az úton, Berci meg a járdán szaladt, meg-meg állt, de azért jött, tudta, hogy rosszat csinált, hogy meglógott! :) Beengedtem, majd mentünk tovább a gyerekekkel. Még majdnem fél órán át kint voltunk, persze nem gyalogoltak, csak ültek a kocsiban, de úgy tűnik ez is jó volt, mert nem volt semmi balhézás. Livike ahol virágot látott, mindenhol le akarta volna szedni, persze nem lehet, próbáltam elmagyarázni, hogy más növényét nem bántjuk, mondjuk a miénket se nagyon engedjük, hogy leszedje. (azért leszedi:D )

19:30-kor már bent voltunk, ittak sok teát, majd játék, szoba felforgatása, a végén már elég értetlenek lettek, főleg Levike, beindult nála a rohangálós időszak, persze az ágyon. :( Azért csak lecsalogattam Őket, közben készülődtem a fürdéshez, majd 19:55-kor hozzá is fogtam. Livikével kezdtem, sikerült jó kedvet csinálni Neki, pedig feszítve és visítva vittem a kádba. :( Ott utána már kacagott, vidám lett, a törölközést is jól tűrte. Lettem az ágyába, nem visított, mert látta, hogy ott vagyunk Levivel, majd csak akkor kezdett hozzá úgy igazán, amikor Levit is letettem az ágyába. Ki kellett jönnöm még elpakolni a fürdős cuccokat, bezártam Mamáéknál az ajtót, adtam a kutyának is enni, na eddig Livike visított. Azt hittem abbahagyja, mint máskor, de nem. Hát igen, nem volt álmos, ettől féltem!
Lefeküdtem az ágya mellé a nagy macira, egyből lefeküdt és megnyugodott Ő is. Levike pedig felélénkült! Kidobálta a kajáját, húzgálta a nadrágom szárát, stb... Gondoltam itt se lesz egyhamar alvás.. :( Egyszer megpróbáltam felmenni az ágyunkra de Livike egyből kezdte a visítást, jobbnak láttam, ha visszafekszem a földre...
Következőleg az ablakot becsukni álltam fel, akkor is visított, irány vissza a maci. :) Amikor elfogyott a kajája Livikének, a kezembe adta az üvegjét. :)) Hamarosan elaludt, így 21:45-kor ki tudtam jönni, mondjuk nem is olyan kényelmetlen az a nagy maci, ha tovább maradok ott, talán el is aludtam volna. :))
Azóta nyugi van, remélem marad is!
Apa is haza ért 22 óra után nemsokkal, nemrég Mamáék is voltak itthon, de még visszamentek a lagziba... :)
A gép be sem volt kapcsolva ma, 22 óra után jöttem ide, most pedig megyek is, mert aludni kellene. Végre egyszer éjfél előtt. :) Hogy mi lesz belőle még nem tudom. :)

Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)