2010. augusztus 1., vasárnap

Jó evés, kis séta, sok játék, fürdés, evés repetával, alvás - vasárnap folytatás

Nagyjából így nézett ki a mai nap a továbbiakban.
Mindketten fent voltak, amikor bementem. Gyors tisztába tevés után egy kicsit játszottunk, mert nem tudtam kijönni anélkül, hogy egetverő visítás ne lett volna.
Uzsonnára ma virslit főztem, a háromból kb egynegyed híján megették mindet!
Livike persze most is próbálkozott a dobálással, Levike meg úgy ette, hogy azt hittük már megfullad, mert ami előtte volt, mind a szájába tömte egyszerre. Így mindig csak annyit kapott a tálcájára, amit meg tudott enni egyszerre. :)

18:30-kor fejezték be az evést, az utcára nem mentünk már ki, de az udvaron volt jó nagy séta, járkálás, persze úgy, hogy véletlen se essenek el a betonon. Livike megfontolt, Őt bátrabban el lehet engedni, de Levi megy mint akit kilőttek. Nem néz semmit és senkit, rohan, könnyen felbukik és beüti magát. :(
Szegénykét a délutáni alvás során jól megcsipkedte egy szúnyog. (vagy több...) Becsuktuk az ajtót és az ablakot is, hogy ne zavarja őket Papa kopácsolása, - akkor még csinálta a csatornát - és valószínűleg a szúnyogot is bezártuk ezáltal, bár nem hiszem, hogy nagyon ki akart volna menni, mikor volt "eledel". :( Levike bal arcát, jobb halántékát, a nyakát jobbról, a jobb alkarját és a jobb combját csípte meg. :( Az arcán levő a legcsúnyább, ahogy észrevettem - az etetésnél - egyből kentem is be Fenistillel, később rázóval is, mert nagyon viszkethetett a kisdrágának. :( Folyton vakarni akarta...
Amíg ettek, idebent jól lefújtam Morteinnel, jó, mert hamar elmegy a "szaga" ami amúgysem rossz, de azért mégis méreg, nem fújjuk akkor, ha bent vannak a gyerekek.
Remélem éjjel már nem lesz több, bőven sok ez a csípés is, ami délután lett rajta. :(

19 óra körül jöttünk be a szobába a napi utolsó játékra, de a fürdéssel vártunk egészen 20 óráig, mert egyáltalán nem tűntek még álmosnak...
Minden rendben volt a fürdésnél és az öltözésnél is, hamar el is csendesedtek a kajájukkal, azt hittem el is alszanak. Nem így volt.
Apa 21:30-kor ért haza (kb) és akkor még javában fent voltak, sőt kezdtek nyekeregni is! Kajájuk egy csepp sem volt, így csináltam még mindkettőjüknek 90 ml-t és azóta alszanak. :)

Ma is Livike volt a hisztisebb, de azért nem annyira, mint az utóbbi napokban. A lényeg az, hogy azért napközben is volt alvás - kétszer is - még ha nem is túl sok.

Azt hiszem megyek én is és alszom, reggel ki tudja megint mikor ébrednek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)