2010. augusztus 9., hétfő

Egy átlagos hétfő, átlagon aluli evésekkel. :(

Sajnos...
Az éjszakánk viszont átlagon felül jól telt - hogy maradjunk ennél - egyszer sem kellett felkelnem egyik gyerkőchöz sem! Aludtak reggel 8:15-ig! :)
Egy jó pont.

Kaja, majd kb egy óra múlva irány az utazóágy a teraszon. Jól elvoltak ott! Már rég tízóraizni kellett volna, de mi Apával füvet vágtunk - felét Ő felét én - ezt jól tűrték, volt nézni való legalább, úgyhogy a tízórait csak 11 órakor kezdtem - volna - adni. Hiába minden igyekezet, nem ettek! :( Levike két kanálnyit evett, Livike semmit, a feldarabolt almát végül javarészt megették, a maradékot eldobálták. :( Azt sajnos még a kutya sem eszi meg. :(
Ennyit a tízórairól.
Kicsi séta, majd délben tápszerrel irány az ágy. Szó nélkül mentek, semmit nem aludtak. Na, talán negyed órát! De ebben sem vagyok biztos. :( Játszás, viháncolás, stb....

Miután már nem maradtak, kivettem Őket és játszottunk, közben én főztem a kajájukat, meg a miénket is, mert Apa azt mondta, hogy én csináljam a brassóit, ha azt akarom, hogy olyan legyen, amit mi szoktunk. Mi teljesen másképp csináljuk, mint általában a brassóit szokás. Na jól van, csináltam. Szaladgáltam a két tűzhely között, a gyerekeké itt bent főtt, a miénk kint... :) Kész lett előbb-utóbb, a krumplit már Apa sütötte, sőt délután még egy raguleves-féle dolgot is összedobott, ja, meg előtte még palacsintát is, amiből nekem megint csak a megtöltés jutott. :) Mármint a készítéséből. Most csak kb 20 db lett, de nem baj, elég ez egy evésre, még úgy is, hogy a gyerekek is azt ettek ebéd helyett - sajnos- . :(
Az ebédet - répa-krumpli-hús - 14:30-kor kezdtem - volna - adni.
Nem ették! :( Nem értem, miért, szokták szeretni.... Pedig maradt is ki hús nélküli "főzelék", hogy majd jó lesz holnapra, de a mai is ott maradt, hát nem tudom.. lehet, hogy holnap se fog kelleni. :(
Mit ettek akkor? Sült krumplit meg üres palacsintát. Nagy ebéd! :( De abból sokat. :) Tegnap meg ettek egy csomó húst a fasírttal, adjuk össze és akkor jók vagyunk. Kár, hogy ez nem így megy. :(

Délelőtt hívott a védőnő, hogy 24-én menni kell oltásra, a 18 hónaposra....
(Di-Per-Te+IPV azt hiszem, de nem biztos, kicsi korukban már kaptak ilyet...)
Jajj. :( De utána nincs már csak 6 évesen! Vigasztaljon ez!

Kaja után még újra utazóágy és játék, majd bejöttünk és itt is játék következett.
16:45-kor újabb kisérletet tettem az alvásra egy kicsi tápszerrel, de azon túl, hogy megették a kaját, mást nem csináltak. Hát már sose fognak ezek a gyerekek nap közben aludni?! :((

Újabb játék, telt az idő, amúgy jók voltak, az ágyon is csak egyszer szaladgáltak, de épp bent voltam és felfeküdtem. :D Na, ekkor meg a hajamat húzták, utána meg Levike jól szemöldökön dobott a karikával amiből a tornyot kell építeni. :( Még meg sem nézem, de fáj. Még jó, hogy nem monokli, mert akkor nem mehetnék utcára:D Vagyis mehetnék, de azt hinnék hogy valami más történt, magyarázhatnám én, hogy az alig másfél éves fiam dobott meg egy műanyag karikával. :D

Játék és egyebek után 18:20-kor uzsonna. Ettek egy fél tálka ragulevesből összevagdalt zöldségfélét és husit, - ha már ebédre nem kellett ilyesmi - , majd persze megunták és ettek inkább palacsintát, golyót meg sajtos bigyót... Cheetos megnéztem, :) elvileg tartósítószer mentes és csak sajtos, amúgy finom, bár... én fenntartásokkal vagyok ezek iránt, hogy a gyerekeknek adjam... (én egyébként simán megeszek egy zacskó paprikás Chio chipset egyszerre:P de ezt nem kell látniuk a gyerekeknek:D )
(És még egy adalék a chips evésemmel kapcsolatban: kb 15 évesen szerettem meg, néztem keddenként a Vészhelyzetet, akkor ettem... más napokon nem:D Azóta hetente minimum egy zacskóval megeszek, ha van A Film* akkor többet:) Mostanában így tévét se nézek, mert nincs A Film és így a chips is marad... de annyit beszélek vagyis írok róla, hogy mindjárt eszek:D Vagy inkább palacsintát? :)) )
* Jóban rosszban

Nem eszek én semmit, amíg be nem fejezem a mai bejegyzésem. :)
Kaja után újra játék, majd 19:35kor elkezdtem a fürdetést, közben Apa elaludt a nagy játékban és tévézésben, de nem baj.. amikor kellett, már felébredt. (Levi kukijának lerendezése...)
Sőt, Ő ágyazott meg! Na az szép feladat, mert én, aki vékony vagyok, alig férek be oldalazva a nyitott szekrény ajtó meg az ágyunk vége közé, hogy kivegyem az ágyneműt. Na, ezt Apa megoldotta - én Levit öltöztettem, csodálkoztam is, hogy ágyazni kezdett, mert nem szokása:D - kinyitotta a szekrényajtót, persze nem állt úgy be közé, mint én szoktam, hanem kicibálta a cuccost, kidobálta az ágyra, és akkor jólvan:DDD Én megigazítottam a saját részem, miután Levit letettem, gondoltam saját magának úgy tette le, ahogy szerette volna:)))
A többi része teljesen rendben volt, mármint ágyazás terén: ágypárnák leszedése, majd elhelyezése, ágy kinyitása, lábai alá alátétek helyezése, hogy ne a szőnyegen legyenek, nem egyszerű :D

Végülis kb 20 óra 20 óta nyugalom van. Mindenki alszik. Én miért nem? Mert írok. :)
Mert ilyenkor van időm. Mert most végre LEHET. Mármint itt lenni a gép előtt, nézelődni a neten, olvasgatni másokat, majd szokás szerint a végén megírnom a mai napot.
Megírtam.
Jóéjt. :)

ui: meg persze elpakolni, mosogatni, stb, ezt se felejtsük el! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)