2010. augusztus 23., hétfő

... és a folytatás

Nem volt még 13 óra, amikor Livike felébredt. Nem sírt, beszélgetett, elvolt vagy 10 percig, majd mikor visítani akart akkor gyorsan kihoztam, ne ébressze már fel Levit is. Bementünk Mamáékhoz a nappaliba, ott nagyon ügyesen eljátszogatott, szinte egyedül, bár ha ki akartam jönni akkor visított, úgyhogy maradtam. :)
13:50-kor szólt Mama, hogy felébredt a legény is, úgyhogy ki is jöttünk, itt még volt egy kis közös játék, majd 14:15-kor hozzá is fogtam az etetéshez. Livike evett többet, majd amikor Mama is kijött segíteni Levike is jobban evett... Mégis megmaradt még kb egynegyede a kajának, pedig csak 3 dcl volt... :( A túrórudi simán ment, kaptak még piskótatallért is, majd betettem Őket az utazóágyba, mert bejönni úgysem akartak volna.

Apa 15:20-kor ért haza, 16 óra előtt kevéssel bejöttünk, tea ivászat, játék következett.
Közben elmentem a Sparba meg a kisboltba, 17 órára értem vissza.
Akkor már az udvaron járkáltak, szaladgáltak a gyerekek Papa és Apa felügyelete mellett. Nem maradtak idebent, szétpakolták az egész szobát, ki kellett vinniük. Nyűgösek voltak kb egyész nap, de főleg délután és este. :((
Levike álmos volt, de majdnem 18 órakor csak ne aludjon már el! Magától (!) bejött, egyből ment a fürdőszobába és jelezte, hogy kezet szeretne mosni... :) Máskor ha kint vannak alig lehet behozni, most meg saját maga jött be... :)) Ivott teát, majd elkészült a kaja is és újra mehettünk ki a teraszra. Közben Livike is bejött, Ő annyira nem magától, de azért jött.. :) Ivott teát Ő is, majd 18:10-kor elkezdték enni az uzsonnát, ami a változatosság kedvéért virsli volt. (most három napig azt ettek uzsonnára, mindig volt megbontott csomag, mert ugye 5 db van egyben... ha hármat megfőzök akkor kettő marad.. másnap kibontok hozzá egy újat, akkor négy marad.. na ezt a négyet főztem meg ma, hogy ha nem eszik meg majd mi megeszzük.. Megették! :))) ) Nagyon éhesek lehettek már, vagy a levegőzés és a szaladgálás hozta meg az étvágyukat, nem tudom. Ma nem panaszkodhatnak, hogy nem voltak kint, háromszor is volt udvarozás. :))(uzsonna után is voltak még kint. )
Talán túlságosan is elfáradtak, vagy nem tudom mi lehetett az oka, de 19 órára totál nyűgösek lettek, de főleg Livike. :( Semmi nem volt jó, mindenért sírt, összevesztek mindenen, nem igazán kötötte e semmi a figyelmét. :(

19:40-kor kezdtük a fürdetést, Apa fürdette most mindkettőjüket, véletlen alakult így, de jobb is, mert most kellett a férfierő, főként Livikéhez. :( Nem akart fürdeni, nem akart leülni a kádban, nem akart Ő semmit, csak vergődött, sírt, hisztizett.. Egyfolytában ette a kezét meg mindent, na gondolom beindultak az alsó szemfogak... Mivel láttam sötét jövőmet az esti elalvással kapcsolatban, már öltözésnél megkapta a Nurofent, hátha jobb lesz így mindenkinek. (már elég régen adtam, rendszeresen nem is fogom, mert akkor nem is úgy hat, meg ugye megszokja a szervezete és akkor nem fog elaludni másképp....) Szerencsére ezzel nem volt gond, mármint a Nurofennel, csak úgy cumizta ki az adagolóból, még akkor is, amikor már üres volt.. szerintem meginná az egészet ha lehetne, annyira ízlik...:)))
Levike elég jól tűrte az esti dolgokat, Ő jobbára csak akkor és azért sírt, mert megijedt Livikétől, vagy csak szolidaritásból.
Mindketten szépen lefeküdtek és ettek, Livike mondjuk bepróbálkozott egy kis visítással amíg ágyaztam, de utána megnyugodott. Lefeküdtem az ágyunkra, nem mellé a földre, hanem fel az ágyra... Most így is jó volt. Néztem az Aktívot, valami érdekesség volt, ezért átmentem az ágy másik felére, de ezt sem vette zokon a Lány, majd 10 perc múlva kb szépen kijöttem, egy hang nélkül tűrte a kisdrága! :) Pedig még nem aludt, fent volt, nézte a tévét és evett.
Azóta csend van. Közben már volt a film is, Apa most is néz valamit, már amikor épp nem alszik. :)
A gyerekek alszanak... lehet, hogy nekem is mennem kellene, de magamat ismerve el fogom szöszmötölni az időt a gépnél meg a pakolással, zuhanyzással, stb....

Holnap megyünk oltásra. Még nem tudom hogy és kivel, mert Apa 10re megy dolgozni, Papának nem tudom hogy van munkája, de biztos tele van írva, így valószínűleg Mamával megyünk, csak ugye ez a legrosszabb időpont a 11:30, amikorra menni kell. Egyrészt munkaidő van, másrészt a gyerekeket akkoriban szoktuk letenni aludni.. Magyarul biztos tiszta nyűg lesz mindkettő meg álmos is, na így adjanak Nekik oltást!... :(((
Reggel ne felejtsek el súlyt mérni, mert vinni kell az adatokat a védőnőnek.
Mondjuk ezt inkább a hűtőajtóra írom ki cetlire, akkor talán tényleg nem felejtem el reggel. :)))
Na megyek... Ennyi mára. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)