2010. augusztus 28., szombat

Szombat délután.... :)

12:30-kor tettem le a gyerekeket aludni. Livike 13:35-kor ébredt, de jól elvolt, nem visított, így csak negyed óra múlva vettem ki, játszottunk, nem zargatta Levit szerencsére. Levike nagyon belehúzott, 15:40-kor ébredt fel! :)
Livikét 15:30-kor már kivittem ebédelni, mert már biztos éhes volt, legalábbis nyammnyammolt... Elég sok lett az almafőzelék, lett egy tele 3 decis tálkával, plusz szerintem még ugyanannyi, az nagyobb edényben volt, azért nem tudom pontosan. Abból ettek, valamennyi maradt is, azt hittem több fog fogyni a késői ebédidő miatt.
Livike már a túrórudit ette, amikor Levikét is kivittem, hogy Ő is egyen.
Kaptak utána kölesgolyót is, majd hamarosan (16 óra körül) Mamáék is haza értek, így kaptak friss sajtos masnit is. :) (Bevásároltak a Szapáry pékségben, baconos, sonkás lepény és társai, valamint friss kenyér is van a sajtos masnik mellett...)

A horgászverseny jól sikerült, Papa 4. lett, Apa 3. :)

Kb fél órát az utazóágyban voltak a gyerkőcök, mert ahogy behoztuk kaja után Őket, Livike folyton kifelé mutogatott, visított, nem maradt meg idebent.
Most hoztam be Őket, szépen tűrték, elkezdtek játszani, de azt hiszem ez rövid ideig fog tartani, be kell mennem hamarosan közéjük. :)

Ennyi egyelőre, este majd jövök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)