2010. augusztus 8., vasárnap

Az elmaradt képek... :)

Nemrég ígértem, hogy teszek fel képeket, amik a napokban készültek. Augusztus 2. és 3-i képek ezek.
Először külön bejegyzéseket akartam készíteni, témák szerint szétszedve a képeket, de miután lekicsinyítettem őket mind egy dátumú lett, nincs már kedvem kiválogatni, hogy melyik melyik...
Vigyázat, hosszú lesz! :)
Jöjjenek ömlesztve:

Párnacsata Mamával :)

Ez nagyon jó móka! :)

Abba sem lehet hagyni! :)

Levike kidőlt.. :)

Előtte "megtámadta" Mamát, most meg hízeleg...:)) Livike is készül, hogy besegít. :)

Levike.... :)))

Akár kislány is lehetne! :) Ha valaki nem tudná, hogy kisfiú, simán! :))

Livike tudja, hogy az az Ő ruhája, nem is tetszik Neki! Levike is nézegeti nagyon, hogy mi van rajta! :)

Végre megállt egy pillanatra, hogy lefotózzam. Csomó képen csak a hátuk látszódik.

Levike örül, hogy nyomkodhatta a rádiót! :)

Papa szemüvege nagyon érdekes!

Ezt közelebbről is meg kell nézni!


Párosával támadják Mamát a szemüvegért..:)

Egy kis főtt kukorica, így tízórai előtt... :)

Finom! :)

Nyamm! :)

Livike már meg is ette! (nem volt rajta csak pár szem, amikor megkapta/elkunyizta Papától) :)

De szép piros alma! :)

:)

Almát eszem.... :)

Amit talált, összeszedte a konyhában! :)

Van itt minden, csak elfoglalja magát a Lány valamivel, amíg Levi alszik. :)


Ez a citromlé nemfinoooom. :(

Még jó, hogy van rajta kupak.. :)

"Én most felmászok a székre, ha már nem tesz fel senki!"

"Valahogy így kezdem..."

"Mindjárt fent vagyok!"

"Sikerült!" :)

"Labdázzunk!" :)

"Eldobtam!"

"Dobd vissza, Anya!" :)


"Na jó, most már lemegyek...."

"Mindjárt lent vagyok, de a széket fogni kell, mert elfordul" 


Ennyi egyelőre. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)