2010. augusztus 2., hétfő

Hétfő - röviden

Próbálom röviden írni, meglátjuk hogy mennyire sikerül.
Éjjel minden rendben volt, Livike ébredt - már reggel - 5:15-kor, kapott egy kis teát és azzal szépen vissza is aludt 7:35-ig. Levike már 7:20 óta fent volt, legalábbis én akkor ébredtem fel, de csak félkor keltem... Így is úgy el tud menni az idő reggel, csak nézek, hogy már eltelt 15 vagy 20 perc, és még most megyek rendbetenni a gyerekeket. Pedig nem lazsálok, csak teszem a dolgom, és mégis. :(
8 órakor már mindketten kész voltak és ettek az ágyaikban.
Elkészítettem a gyümölcsöt, pakolásztam, stb.
Apa ma is 10-re ment dolgozni, de csak 8:45-kor ébredt fel... sikerült ma is csendesen el lennünk, úgy tűnik. :)(valamiért nem tudott az este elaludni, csak hajnal 2 körül:( )

9 órakor kitettem a gyerkőcöket az utazóágyba a teraszra, ott jól eljátszogattak, kiporszívóztam, rendet tettem idebent.

10 órakor kezdtem adni a gyümölcsöt, valamennyit megettek tőlem is, de Mama tudta végül megetetni Őket rendesen, elfogyott mind, bár ez főképp Levike érdeme volt.
Kicsit sétálgattunk, fárasztottuk Őket, majd 11 órakor letettem aludni az apróságokat. Álmosnak tűntek, de nem nagyon bíztam benne, hogy sokat fognak aludni...
Végülis Livike 12:20-kor, Levike pedig 13:15-kor kelt. Elég jó volt ez egynek. :)
Ebédre csináltam öregtarhonyát, de csak nekik, kis mennyiségben, kolbász nélkül. Na, nem is volt olyan sikere, mint amikor a magunknak készült kajából kaptak! Biztos annak jobb volt az íze... Ettől függetlenül ették, csak egy idő után megint ott tartottunk, hogy ki kellett tegyem a tálcára a kaját és úgy ették fel kézzel. (Levi kezdte természetesen, utána már Livike se fogadta el kanálból.:( )

Ebéd után eltettem az utazóágyat egy viszonylag árnyékos helyre, elég sokáig, több, mint egy órahosszát elvoltak benne! :)
Utána már nagyon meleg volt és melegük is volt, ezért bejöttünk a hűvösbe teázni, játszani, pihenni.
Elég jók voltak ma, persze a szokásos dolgok megvoltak, mint ágyon rohangálás és társai, de ki lehetett bírni...

16:30-kor úgy láttam elég álmosak már, megkíséreltem egy kis tápszerrel letenni Őket aludni.
Elcsendesedtek, de még nem aludtak amikor elindultam a Sparba, meg a kisboltba.
35 perc alatt megjártam, 17:15-kor már itthon is voltam. Mama épp Levikét tette tisztába, Ő előtte ébredt nem sokkal, de Livike talán nem is aludt semmit! Ki kellett érte jönni, mert hangoskodott, bent volt Mamáékkal, amíg nem jöttem, meg amíg Levi aludt.

Újabb játék következett, majd uzsonnáztak is 18 óra után nem sokkal, megint virsli volt, de most csak 2 db-ot főztem, még jó, mert még ezt sem ették meg! (pár kocka maradt csak, nem sok, de maradt.)
Kaja után sétáltunk egy kicsit az utcán is és az udvaron is, majd bejöttünk, mert felélénkültek a szúnyogok is, meg már csak 19 óra volt....

Játszottunk jó sokat, csináltunk képeket is, majd teszek fel, meg a délelőttiekből is, amikor csak Livike volt ébren, így Ő volt az "alany". Most este Papa is és Mama is itt volt, vannak négyesben készült képek is, majd válogatunk és felkerülnek ide is. :)

A fürdést Papával bonyolítottuk le, 19:45-kor kezdtük, minden simán ment. Én Livit fürdettem és töröltem/öltöztettem, Papa pedig Levit.
Nem igazán akartak elaludni ahogy letettük Őket, még 21:15-kor is fent voltak, néha visítás, kis vergődés és ilyesmi, de most már csend van. Nem tudom mi volt a baj.. Levinél sejtem: a kiságy rácsán lévő madzag ami a rácsvédőt fogná leszakadt, ezért Mama visszakötötte valahogy a másik rácshoz, vagy nem tudom. A lényeg, hogy most nem volt ott a megszokott helyén a hosszú - kioldott - madzag, amit Levike mindig meg szokott fogni és játszik vele, amikor letesszük aludni/enni.
Teljesen kétségbe volt esve! Panaszkodott, sírt, kiabált. Bementem, kérdeztem hogy mi a baj, erre lefeküdt, nyúlt oda és mutogatott.... rájöttem egyből, hogy mi van, vagyis hogy mi nincs. Mit tudtam csinálni? Kioldottam a mellette lévő madzagot és azt adtam oda..... Annyira megszokta már, hogy ott van, hogy anélkül el sem tud aludni!
Livike is nyűglődött valamiért, de egy kis simogatás és mellette maradás segített, megnyugodott.
Remélem így is marad az éjszakánk... :)
Ha nem, .... (úgyis tudja már mindenki, hogy holnap megírom!:) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)