2010. augusztus 28., szombat

...és a szombat este

Ahogy írtam előzőleg, mentem játszani a gyerekekkel. Minden rendben volt, kivéve, amikor rájuk jött a rácsrázás... ilyenkor hiába a szép szó, a hangos szó, a kézre ütés, mindig egy a reakció: kiröhögnek. :( Ha esetleg érzékenyebben érinti Őket a kézreütés akkor van egy kis sírás is, de ez nem akadálya az előző tevékenységük folytatásának. Kb 80%-ban be szokott jönni az elterelés, mármint az, hogy mondom, hogy hozzanak ide valami mást.. idehozzák és mennek vissza rácsot rázni. :) A másik ilyen rosszalkodás bent a szobában a már sokat emlegetett ágyon rohangálás.. azon csak úgy tudunk segíteni, ha odafekszünk az ágyra. Livikével mondjuk vigyázni kell, mert jön és üt! :( Sőt mostanában mar.. :( Odajön, hogy megsimogat, vagy épp mutatja az orrom vagy a szemem, a következő pillanatban meg már karmol is vagy odacsap. Ma délután is ezt csinálta, amikor mondtam, hogy ez nagyon fájt, nem szabad, akkor meg bújt oda és mondta, hogy "mama". :) Mondom nem a Mama vagyok, de nem baj, azért bújt tovább. Livikének amúgy se nagyon szokása bújni, úgyhogy elnéztem Neki, hogy lemamázott.. :)))
Telt az idő, 18 óra után Mama is bejött, na akkor volt nagy öröm... :))
18:20-kor kapták meg az uzsonnát, itt a konyhában adtuk, mert kint már hideg volt nagyon. Sajnos hamarosan eljön a benti evések ideje, télen biztos nem kint fogunk etetni. :(
Miután ettek vittem is be Őket a szobába teázni, utolsó nagyot játszani fürdés előtt. :)
Még korábban valahogy az ATV-re került a tévé, ahol 19 óra után zenés műsor volt, több se kellett a gyerekeknek, táncikáltak mindenféle zenére, kiélhették napok óta tartó zenehiányukat. (a tévében nap közben nem igazán van sehol jó zene, a Viva az olyan amilyen, sok a beszélgetős műsor meg a rossz zene. Nem egy Sztár FM, na! :))
Miután kimulatták magukat lassan 20 óra lett, nem kapkodtunk a fürdéssel, hadd fáradjanak jól le, bár ilyenkor elég necces megtalálni azt a pontot, amikor még "jó" az idő a fürdéshez. Mármint, hogy nem fáradnak le túlságosan, annyira, hogy csak nyűglődés és visítás legyen a vége. Szerencsére nem lett!
20:10-kor kezdtünk fürdetni, Livike is jobban tűrte most a fürdést, le is ült, a haját is engedte megmosni, nem nagyon ellenkezett... Levikével most sem volt gond, elég hamar kész lettünk és mehettek is az ágyaikba a kajájukkal. :)
Közben hogy ne legyen zenehiányuk, a Megasztár ment a háttérben, bár most még ott is több az inkább rossz hang, mint a jó. :))
Kb 10 percig leültem nézni ágyazás közben, amikor felálltam, hogy most már az ágyneműt is előszedem, ránéztem Livikére, hogy mégis miért van ilyen csendben, de jó kislány lett hirtelen. Hát láttam, hogy már alszik is! A KisDrága! :) Úgy elfáradt, hogy szerintem nem is evett csak keveset, biztos fel fog még ébredni, de remélem egy kis pótkajával (ha már addigra lejárna a mostani..magyarul 23 óra után)
szépen vissza is fog aludni! Levike is evett, majd kis idő múlva felült és csak nézett... gondolom a tévét, mindenesetre csendben volt, hamarosan lefeküdt és most már Ő is alszik jóideje.

Azt hiszem ennyi lenne mára...
Holnap jövök! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)