2010. augusztus 12., csütörtök

Éjszakai műszak (+szerdai összefoglaló)

Tegnap este, ha akartam volna, se tudtam volna ideülni a gép elé és megírni a nap eseményit.
Nem akartak aludni ugyanis. Felváltva. Hosszú volt.. :( De erről majd később.

A keddi éjszaka még jól alakult, egyszer sem kellett felkelnem egyik gyerkőchöz sem.
Reggel 8:20-kor ébredtek, - én előbb - majd ment minden a szokásos mederben.
Tízóraiig utazóágyban játék a teraszon, 11 órakor gyümölcs, darabosan, úgy mostanában jobban megeszik. majd 12:30-kor tettem le Őket aludni, előtte még séta és újra játék volt...

Livike már 13 órakor fent volt, nem sokat aludt sajnos. Levike 14 órakor kelt.
Az ebédet 14:15-kor kapták, krumplis tészta volt a mi ebédünk, abból ettek Ők is. :)
Ízlett, úgy tűnt. Túrórudi is volt meg tea is.
Ja, hogy el ne felejtsem, utána még pancsolás is volt a medencében. Majdnem egy órát benne voltak, folyamatosan hordtuk a meleg vizet vödörrel, majd mikor már kikerültek a gyerekek és jól eljátszogattak, - apával - akkor én is belementem, ne menjen már kárba a víz :) Igaz, előtte Levike belepisilt...

Pancsi után játék idebent, majd 16:45-kor kicsi tápszerrel irány az ágy.
Elszaladtam a postára meg a boltba, 17:20-ra értem haza, akkor már mindketten fent voltak.
Játék, majd 18:15-kor uzsonna, ami virsli volt, 3 db-ot simán megettek, kaptak még kiflit is meg joghurtot, elég jól ettek tegnap egész nap.

19:45-kor fürdettünk, elvileg elég jól elvoltak, nem hittem, hogy ennyire hosszú lesz még az éjszakánk.
Livike nem akart elaludni. Sírt, elég keservesen, párszor újra bementem, lefektettem, ott maradtam, de amikor kijöttem újra kezdte. Így telt el kb egy óra, csak nem nyugodott le. :(
Kivettem, kitettem magam mellé a nagy ágyra, előtte Apa is kivette kb 15 percre, de amikor letette a helyére kezdődött elölről az egész.
Ahogy én kivettem, akkor bevackolta magát és fél órán belül már tehettem is le a helyére, szépen aludt.
Na, ekkor jött a váltás: Levike kezdett sírni, ugyanolyan keservesen, fájón.
Ha kivettük abbahagyta, játszott, jól elvolt, szóval nem igazán tudtuk mi baja.
Gyanús, hogy a foga kínozta mindkettőjüket. Levike még 1 órakor sem aludt, nagy nehezen adtam Neki Fenistil cseppet, de alig akarta elfogadni. :(
Végül 2 óra körül dőlt ki, de még akkor is állt, sírt, de már esett össze a fáradtságtól. :((
Előtte még Livikét felsírta egyszer, de Ő fél órán belül vissza aludt szerencsére.
Miután végre elaludt alhattunk mi is.
Hosszú volt.
Elszoktam az ilyen éjjelektől. :(

És még egy kis mai nap eddig:
Reggel 8 órakor már mindketten fent voltak, kezdhettük a napot! Pedig azt hittem, hogy majd sokáig alszanak, mert kifáradtak az este... hát nem így lett.
Takarítás, szokásos dolgok, utazóágy, terasz, játék, jól elvoltak.
Jött a Dédi Mama, majd 10:30-kor tízórai, játék, 11:20-kor kis kajával ágy.
Livike már 11:50-kor fent volt, azóta sétáltunk egy nagyot itt az udvaron, most az utazóágyban van ismét....
Nem lesz egyszerű a mai nap, úgy érzem...
Elég nyűgös. Levike a kajánál volt az, de bekentem az ínyét, akkor jobb lett valamivel.
Itt tartunk most.
Nem ígérem, hogy még ma jövök... ahogy tudok, írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)