2010. augusztus 19., csütörtök

Csütörtöki összefoglaló - alakul a régi rend

Legalábbis ami az estéket illeti, már majdnem jó, délután viszont pár napja nem hajlandóak aludni, így marad a délelőtti 1 alvás, ami mondjuk majdnem délben van... Na de ne szaladjunk így előre, írok itt össze-vissza, ahelyett, hogy a megszokott időrendet tartanám. :)

Az éjszaka rendben volt, most nem kellett kaja, meg semmi, bár kb kétszer volt nyöszörgés meg félig felébredés is, de ez semmi. :)
Ma reggel is úgy éreztem, hogy jó lenne még aludni, bár már 8:10 volt, a gyerekek ezt érezték, úgyhogy elég élénken tudtunkra adták, hogy ennyi volt az alvásból, keljek, induljon a nap! (nem volt sírás, semmi, csak mindketten fent voltak és dumáltak, valamint kidobáltak mindent ami a kiságyaikban volt... )

9 óra körül vittem ki a gyerekeket a teraszra, majd takarítás, stb...
Itt volt ma a Dédi Mama is, a tízórait is Tőle ették meg ma a gyerekek, ügyesen, gyorsan nyekk nélkül, pedig nálam már kezdték a tekergést és a nyekergést.
Kaja után irány a fű, de már a járdán is elég stabilan járnak, már nem mindig járok 10 cm-re a hátuk mögött, de azért nem szeretem, ha nagyon elszaladnak, mert mégis, bármikor lehet egy hatalmas esés. Mondjuk Levi már úgy tűnik megtanult "jól" esni, leteszi szépen a kezét, vagy eleve oldalazva dől és leül, de azért még érkezhet le fejjel bármelyik pillanatban...:(
Jó nagy rohangálás, labdázás után 11:40-kor tettem le Őket aludni, a kézmosás megint bejött, mint becsalogató dolog, nem sírt Livike sem, hogy be kell jönni. :)
A kiságyba tevés már más kategória volt, de megint kb 1 perc volt az egész hisztizés. Odatettem a nagy macit az ágyához, úgy, hogy annak egykik "keze" beérjen az ágyba, Livike arra feküdt rá és szeretgette..:) Persze oda kellett ülnöm nekem is egy kicsit, de pár perc után kijöttem, amit kicsit zokon vett, de 10 mp után már szépen evett és nevetgélt magában. (gondolom a macinak..) :)
Délben még hallottam a hangját...
12:35-kor pedig MÁR hallottam a hangját...
Ez megint édes kevés alvás volt mára Livikének. :(
Levike 13:25-kor ébredt, pedig most nem hoztam ki a lányt, hanem Apa ment be és így nem ment Levit piszkálni és nem is sírt. Szerintem Levi még tudott volna aludni, mégis felébredhetett valamire. :(

14:25-kor kezdtünk etetni, hát a több, mint egy órás főzőcskézésem eredményét nem becsülték meg annyira, hogy meg is egyék. :( Ez ilyenkor elég rosszul esik... csinálom, időt töltök, - amúgy se nagyon szeretek főzni - és akkor nem eszik meg! :( Így még a maradék kedvem is elmegy a főzőcskétől...
Nem volt ez nagy kaja, csak lassan főtt: répa, krumpli, alma, hús,a végén egy kis tejfölös habarás... Szerintem elég jó íze volt, mégse nagyon jött be a gyerekeknek. :( Na, kb egy adagnyit ettek meg ketten. A rántott hús meg a sült krumpli az mehetett! Apa adta ezeket, bár a gyerekek is látták az asztalon, szerintem ez is baj volt, hogy nem azt kapták elsőre, amit szerettek volna. :(

14:55-kor indultam a gyermekorvoshoz, hogy írassak tápszert meg Vigantol olajat is...
Kérdezi az orvos, hogy mennyi idősek, mondom mennyi. Voltak-e oltáson, mondom kedden megyünk. Miért esznek még tápszert, mikor tejet is ihatnának.. mondom, mert nem isszák meg... akkor csináljak kakaót (!) vagy karamellás tejet....
Kakaót? kérdeztem én... Már lehet? Hogyne lehetne. Nem erősre, csak épphogy megszínezze a tejet, meg hogy ne legyen olyan sima tej ízű a tej...
Hát én nem tudom. Ezt a tej dolgot már egy éves korukban is annyira erőltette, azt hittem megint nem akarja felírni a tápszert, de nem volt gond. Azt mondta, tőle ihatják a tápszert is, ha esznek már amúgy mindenfélét és darabosat is, de szerinte kifizetődőbb, h sim tejet adok. Hát szerintem is az lenne, de inkább maradjunk még a tápszernél, ha egyszer ezt szeretik...
Hamar végeztem, összesen negyed óra alatt meg is jártam. :)
Hamarosan bejöttünk a gyerekekkel és játszottunk, majd 16 óra után újra útra keltem (biciklivel most már), hogy elsősorban cumit tudjak venni a cumisüvegekre, mert Livikéé eléggé a végét járja, szerintem hamarosan szét fogja rágni. :(
Először a buszpályára a dm-be mentem, de ott nem volt... egy két dolgot ami kellett azért vettem, majd végül ugyanott, de már fent az üzletházban a Brendonban vettem végül cumit, az árán meg is lepődtem, mert én eddig 800 ft-on felül láttam mindig, itt meg 745 Ft volt a 2 db-os. Na meg ugye Brendon, azt hittem hogy ott még drágábban lesz, mint máshol, de ez volt közel, nem akartam bejárni a fél várost valami másik bababolt után kutatva.
Utána már jöttem is, bár még benéztem ugyanott, csak egy emelettel lejjebb az egyik üzletbe, hátha találnék még ilyen jó kis nyári bodykat, volt is, csak épp vagy kicsi, vagy nagyon nagy méretben... úgyhogy ott nem vettem semmit, csak telt az értékes idő...
Így is 17:35-re értem haza. Épp csak lepakoltam, intéztem folyóügyeimet:D és mentem is a kisboltba, mert tej, kenyér, Hertz szalámi málnaszörp, és túrórudi volt a néhány legszükségesebb dolog még, ami kellett. Na, ezekből kenyér már egy darab nem volt, pedig 19 óráig van nyitva a bolt én meg 17:45-kor értem oda.... hát igen, csak egy napos ünnep jön, mégis a mai napig megvan az emberekben a régi szokás, hogy úgy bevásárolnak, mintha egy hétig nem lenne nyitva semmi. Nem hiszem, hogy most így ennyivel több kenyér kellett mindenkinek, mint máskor... Na mindegy, kenyér nem volt, van tegnapi, megpirítva jó lesz az is, meg ami kenyeret én eszem... :) Apa meg úgyis dolgozik ki tudja meddig holnap... amíg lesz vendég. A tűzijáték is valamiért 22 órakor lesz a szokásos 21 helyett, ahogy annak vége, biztos lesz még akinek eszébe jut vacsorázni vagy ilyesmi, és pont hozzájuk megy be. Úgyhogy azt mondta, lehet, hogy éjfél-1 óra vagy ki tudja mikor végez holnap. Reggel 10-től.

Még 18 óra sem volt, már itthon is voltam. A gyerekek már épp uzsonnáztak, jól és sokat ettek, Berci pedig még a környékükön sem volt, a kapunál feküdt szinte végig. Biztos várta Mamáékat, így szokta, amikor nincsenek itthon. (Nem utaztak el, csak dolguk volt szinte egész délután.. Amikor hosszabb időre mennek, legyen az akár csak két nap, az első nap nagy részét mindig a kapunál/kerítésnél/fal tövénél fekve tölti.)

Miután befejezték az uzsonnát, szandált húztunk és irány megint a fű, a járda, a minden, de csak idebent az udvaron. Közben Mama is megérkezett, Livike megint bekéredzkedett a kocsiba, pedig akkor már az udvaron állt, de ment Mama kb 2 métert, hogy legyen motorzúgás, stb... Livike élvezte. Levike félt! felpattant, jött volna ki, - ki is vettem -  Mert persze Ő is be akart már akkor ülni, amikor Livike bent volt. Nem tudom miért fél most a kocsiban.. múltkor Papánál is ezt csinálta. Amúgy meg szereti az autókat, brümmög, simogatja, mindent csinál, csak valamiért nem tetszik neki a menet mostanában. :(

19:15-kor jöttünk be, Mama megetette a gyerekekkel a joghurtot, ami még az uzsonnához járt. :)) Kicsit később szépen ki is tudott jönni Mama, nem volt visítás! Csak azért, mert nem látták, hogy kijött, annyira jól sikerült lefoglalnunk a porontyokat Apával.

19:45-kor fürdés, semmi sírás, semmi nyekergés. Viszont most nem húztam ki előre a mi ágyunkat, nem akartam Levit ordítva vinni megint fürdeni, hogy Ő inkább az ágyon rohangálna. :(
Miután Livike kész lett, mehetett a helyére, viszont ott visított....
Végülis amíg van ott valaki akkor jobban érzi magát, szerintem egyedül maradni nem szeret, de még nem jöttem rá mi az ilyen érdekesen jövő visításoknak az oka.
 Miután megágyaztam készültem a visításos műsorra.
Levike szépen le is feküdt és evett, Livike nem akart, visított, de mondtam, hogy nem veszem ki, szépen el tud Ő aludni a saját helyén is. Nagy maci az ágy mellé, én szintén, Livike kajájának megevésével fenyegetés:D, Livike persze egyből rástartolt a kajájára, elvette, lefeküdt, evett... és figyelt! Nem akarok-e szökni? Ott vagyok-e még?
Felfeküdtem az ágyra. Nézett, de nem szólt... :)
Kb 5 perc múlva kijöttem. Nem szólt, pedig még nem aludt. :)
Azóta nyugi van, bár Livike vagy kétszer felsírt, utoljára kb 10 perce, nem tudom mire ijedhetett így fel. :(

Na megyek én is aludni mert mindjárt megint éjfél van.:(
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)