2010. augusztus 23., hétfő

Hétfő délelőtt

Az éjszakánk jól telt, bár Levike sírt éjfélkor, biztos rosszat álmodott, vagy a foga kínozta, nem tudom... megsimogattam, ott maradtam pár percig mellette, ezzel szépen vissza is aludt. Utána már nem volt semmi, reggel 8:10-kor ébredtünk.

A délelőtt hamar eltelt, Apa ma is 10-re ment dolgozni, tettem a szokásos dolgokat, gyümölcs készítés, takarítás, gyerekek utazóágyba kitevése.
10:30-kor kezdtem adni a tízórait, elég sokat megettek nálam is, főleg Livike!
Azért kb a felénél jött Mama és azt már Ő etette meg a gyerekekkel. Kaptak piskótatallért és háztartási kekszet is. Szerintem át fogunk állni a kekszre, mert az nem édes, mint a tallér...
Kaja után fűben szaladgálás, volt idő, mikor mindkét kezemmel fogtam egy-egy gyerkőc kezét, és úgy sétáltunk, bár nem nagyon voltak együttműködőek, mindketten másfelé akartak menni. Muszáj volt megfognom Őket, mert Mamának többször csörgött a telefon, ugyebár munkaidőban fel kell venni....
11:30-kor jöttünk be, ittak teát, Levike már kaja idő alatt is álmos volt, így hamarosan (12 órakor) le is tettem Őket aludni 120 ml tápszerrel.
Livike az előbb még fészkelődött, de mostanra talán már alszik is. Nem merek bemenni, mert ha fent van, akkor tuti annyi a pihenésnek. :)
Csend van, és ez a lényeg! :)

Ennyi lenne most hirtelen, majd jövök még ma, gondolom este. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)