2010. augusztus 18., szerda

Szerda

Az éjjel minden rendben volt, Livike is aludt szépen, Apa tette a helyére 22 óra után, ahogy haza ért és le akart feküdni TV-t nézni. :)
Hajnalban valamikor - elfelejtettem hány óra volt, de már virradt - Levikének kellett kaja, de legalább utána már aludt.
Ma nem kellett időre menni, mert Apa szabadnapos volt, (holnap is az lesz) alhattunk volna sokáig, de persze a gyerekek nem akartak. Végülis nem panaszkodom, hisz' 8:10-kor keltünk fel, de már jóval korábban ébredeztek, csak mindig vissza tudtunk még aludni valameddig. Na mindegy, keltünk, készülődtünk, ment minden a szokásos rendjén.

Tízórai előtt sétálgattunk egy kicsit az udvaron, mert nem akartak beleülni a székeikbe, mutogattak lefelé, hát nem volt mit tenni, szandál fel, és irány a placc!
Nem sokat sétáltunk, mert közben vendégek jöttek Mamához, de így kicsit az irodában is voltunk, eleinte mindkét gyerkőc csak állt, szépen elvolt, LASSAN közlekedett még Levi is, nézett nagyokat, meg voltak lepődve. :))
Miután felvették a szokásos ritmusukat és pakoltak mindent, gondoltam kijövünk és eszünk, mert már nagyon idő volt...
Többé-kevésbé sikerült is megetetnem Őket, volt azért visítás, ellenkezés is, meg Apa is besegített itt-ott, végül azt a keveset ami megmaradt Mama adta oda. :))
Levike már olyan álmos volt, hogy majd' elaludt a székben evés közben. :)
Mégis még séta, szaladgálás és labdázás következett, mert Livike viszont nem volt hajlandó megközelíteni sem az ajtót, hiába jött volna Levi, nem akartam külön letenni Őket aludni, Levinek is rossz lett volna a visításra ébredni.
Végül eléggé felélénkült, de egy negyed órás hancúr után bejöttünk. Először hoztam Levit, kezet mostunk, tisztába tettem és irány az ágy a kajájával.
El is aludt elég hamar! Talán akkor még fent volt, amikor Livit behoztam, de még az se biztos! Livike még vagy 10 percig sétálgatott a felmosóvödröt húzva maga után. :D Van Nekik kicsi vödrük, de az nem jóóóó, Neki a nagy kell! Az meg ugye hosszú, leér a földre, ha a fülét fogja. :) Na nem baj, fárasztotta magát legalább a Lány. :)
Viszonylag könnyen be tudtam hozni, neki is kezet mostunk, stb, majd irány az ágy! Kis visítás, tényleg nem sok, kb 1 perc, és le is nyugodott! :)
Ekkor 12 óra volt (kb)

Gyorsan elszaladtam a postára meg a kisboltba, mert délután Apa horgászni készült, nem volt biztos, hogy vissza ér még uzsonna idő előtt, és kellett kaja a gyerekeknek...
12:45-kor indultam, Livike épp akkor ébredt fel. :( Megint nem volt hosszú az alvása.
Kitettem az utazóágyba, de persze ott se volt jó, így Mama bevitte magukhoz... (Apa főzött és pakolászott...)
13:30-ra értem vissza, én nem értem, mindenütt mindig olyan nagyon sokan vannak, mindegy, hogy a nap mely szakában megyek! A postán meg a kisboltban aztán tényleg nincs nézelődni való, biciklivel megyek, ami mondjuk összesen legyen 8-10 perc, a többi a sorban állás, várakozás.. :((
Levike 13:45-kor ébredt, be is jöttem hozzá rögtön, még ült az ágyban, mikor hívtam, hogy jöjjön, még gondolkodott, hogy most akkor felálljon, vagy még maradjon. :) Álmos volt még nagyon! :)

Kb 5 perc múlva már kezdtük is az ebédeltetést.
Először kaptak sertéspörköltből husit nokedlivel, ették, de nem volt az igazi, mármint a mennyiség, amit megettek. Kaptak még egy üveges alma-mandarin-pulykahúsos kaját is, azt megették, majd egy majdnem egész óriás túrórudi is bement, végül pár szem kölesgolyó...
Hamarosan irány az utazóágy a teraszon, majd ott megint kaptak Mamától babapiskótát, mert menni készült, hátha nem visítanak annyira. :)
(visítottak...)
Telt az idő, elég jól elvoltak kint, de majdnem folyamatosan ott kellett lennem, mert ha eljöttem akkor visítottak. :(

15:30-kor bejöttünk, majd miután folyamatosan a hifit szerelték és rángatták le, meg már álmosodtak, kicsi tápszerrel irány az ágy. Közben a hifit már rég kihúztam a konnektorból is - nincs rajta gyerekzár - hogy ne nyomkodják, ne hangosítsák fel folyton teljes hangerőre, de így is húzgálták továbbra is, már épp egy kicsi - meg a vezetéke - tartotta csak a polcon. :(
Betettem a DVD lejátszóba a Gyerekdalok és mondókák című lemezt, ezt nagyon szeretik! (a dalos részét) Táncikálnak rá, majd egyszer felveszem videóra, mert csúcs, amit levágnak ezekre a dalocskákra. :)
Amikor letettem Őket, akkor is ment még a zenés műsor, így még Livike is viszonylag nagyon rövid visítással letudta a dolgot, meg az is használt, hogy megint úgy csináltam, mint aki eszi a kajáját, leültem a földre az ágya mellé, Ő kinyúlt a rácson és elvette tőlem, majd szépen lefeküdt és ette.
Picit visított mikor kijöttem, de ennyi.
Persze nem aludtak egy percet sem, de legalább pihentek, nyugton voltak. :)
16 és 17 óra között tehát az ágyaikban voltak, majd kitettem Őket vissza a placcra...

17:30-kor kezdtem adni az uzsonnát kint a teraszon, elég jól és sokat ettek, 18 órakor végeztek, épp bevittem őket, amikor jött Apa. (14 óra előtt ment ki..)
Livike épp visított, mert akkor vittem be, biztos nem arra számított, hogy bemegyünk, hanem sétára vagy valami ilyesmire. De egyedül nem tudom Őket még az udvaron se elengedni, amíg ennyire menni kell utánuk. :(
Persze kimentünk hamarosan, jó sokat szaladgáltak, Levike a rendes nagy talicskát akarta tolni, ami persze nem ment... így kihoztam a babakocsit és azt tolhatták a füvön. :) Igaz néha ellentétes irányba, de tolták. :D
19 órakor ért haza Papa, na ekkor a brümm volt a szenzáció (az autó) Végigtapogatták, bemásztak a hátsó ülésre, ami mondjuk tele volt alkatrészekkel, így hely nem volt szinte semmi:), úgyhogy inkább kívül tágasabb elven ki lettek tessékelve a gyerekek. :)
Kis játék a riasztóval: Levike megfogja a kilincset, majd odaszalad az irányjelző lámpához, Papa megnyomja a riasztó zár gombot, amire a lámpa villog, erre Levike meglepődik, szalad vissza a kilincshez, majd újra a lámpához, amikor hozzáér épp akkor villan a lámpa. :) Ma továbbfejlesztette, és ezzel véget is vetett ennek a "játéknak", ugyanis amikor épp nyitott állásban van a zár, akkor Levike ügyesen ki is nyitja az ajtót! Rendesen felhúzza most már a kilincset, ami után ugye ha ráriasztózunk előbb-utóbb vinnyogni kezd, úgyhogy itt fejeztük be. :)))
Ekkor már 19:20 volt, jöhettünk is be, hogy lassan ráhangolódjunk a fürdésre, alvásra...

Még vizet is kellett forralnom, mert elfelejtettem, hogy elfogyott. :( Annak hűlnie kellett, még segítettem is rajta kicsit, hideg víz alatt hűtöttem pár percig, hogy meg tudjam csinálni az esti tápszert. (a cumisüvegekben volt az épp szükséges forró víz, de úgy nem lehet beletenni a tápszert... )
A lényeg, hogy mire kész lettem mindennel meg még játszottunk is egy kicsit, már 19:50 volt. Ekkor kezdtünk fürdetni.
Livike elég hisztiske lett, úgyhogy mondtam Apának, hogy fürdesse Ő, a hajmosásnál úgyis biztos át kellene adnom. :(
Úgy is lett, addig én megágyaztam, Levike "segített", majd hancúrozott is egy jó nagyot amíg Livike fürdött meg félig-meddig kész is lettek....
Na, ezt nem szabad még egyszer megcsinálni! :( Levike ordított, mint akit nyúznak, amikor elvittem az ágyról fürdeni. Nem akart leülni! Nem akart semmit, csak kimenni és visszamenni a szobába. :( Hisztizett, és még kapott is a fenekére egy kicsit, hogy üljön már le... pedig nem szoktam megütni Őket, de ez most így jött össze, már nagyon felidegesített. :((( Leült, de a kedve nem lett jobb.... (az enyém sem...). A hajmosásnál már segített Ő is, szépen dörzsölte, tűrte a leöblítést is, a többi dolgot is, még vigyorgott is a végén. Miért kellett ezt a hepajt csinálni az elején, nem értem. :(((
Utána már renden volt az öltözésnél is, ügyesen lefeküdt a kajájával és hamarosan el is aludt.
Livike ugye a mi ágyunkon kezdte esti műsorát, ami jól indult, nem visított, csak akkor, amikor ki akartam jönni. Előtte ment pár kört, de a kajájával felcsaltam az ágyra, lefeküdt és evett. Amint kitettem a lábam, felkelt és visított.
Hát mondom nem igaz!
Akkor irány a saját ágya, mindegy hol visít...
Betettem, persze azonnal ment a tekergés, hiszti, visítás...!
Leültem a földre, megcsináltam azt, mint délelőtt, mintha enném a kajáját....
Működött. :) Elvette, lefeküdt, evett. A saját helyén, csendben!
Örültem.. :)
Korán... Felálltam, hogy kijövök, kb 5 perc telhetett el.
Visított. Visszaültem.
Pár perc múlva ismét próbálkoztam, de még csak guggolásig jutottam a felállásban, már nézett nagy szemekkel, követett, és visított! (Nem mész te sehova amíg én nem alszom!!! - gondolhatta, és mondhatta ezzel...)
Amikor megkezdődött a film, még nem aludt, felálltam, hogy legalább az ágyra feljövök, sőt már akkor át is merészkedtem az ágy másik oldalára, hogy lássam a TV-t:D Kezdte egy rövidke nyekergéssel, de utána rájött, hogy nem mentem ki, itt vagyok és csendbe maradt, evett szépen, majd el is aludt nemsokára.
Azóta nyugi van. Maradjon is így! :)

Megint ilyen késő van.... :( Mennem kell, jó lenne már "sokat" aludni, de azt csak a korá(bba)n fekvéssel tudnám elérni.
Az megint nem ma lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)