2010. augusztus 27., péntek

Péntek

Az éjszakánk viszonylag jól telt, bár így visszagondolva, többször ébredtem arra, hogy valamelyik gyerkőc sírdogál, de mindig vissza is aludtak, hogy épp ki és mikor volt fent, azt már nem tudnám megmondani. Nincs is igazán jelentősége szerintem. :)
7:40-kor keltem fel, akkor már mindketten úgy gondolták, hogy ennyi volt az alvás, kezdjük már a napot!
Mire odáig jutottam, hogy csinálom a tápszert, addigra elcsendesedtek, szerintem még visszaaludtak egy kicsit.
8:20-kor viszont már újra hallatták a hangjukat, úgyhogy onnantól kezdődött a napunk. :)) Persze már nem feküdtem vissza. :)

Apa ma szabadnapos volt, 9-kor kiment horgászni, 14 órakor jött haza, mert én 15 órára mentem fodrászhoz, legalábbis akkor még úgy volt. Mentem is, csak 15:30-ra, mert csúszása volt a fodrásznak, szerencsére idetelefonált, hogy nem kell rohanni. :)
Egyébként így is 16 órakor fogott hozzám, a szokásos melírozás volt soron, vágni most nem kellett, így is 18 órára értem haza....
De ne szaladjunk ennyire előre! :)

Délelőtt csináltam a szokásos dolgokat, majd 10:45-kor megkapták a gyerekek a tízórait, ezután sétálás volt és nyűgösség, 12:15-kor jöttünk be, kézmosás, tea ivás, 12:25-kor kis tápszerrel irány az ágy.
10 percen belül már aludtak is! :))
Livike 13:30-kor ébredt, kivételesen nem fél, hanem egy órát aludt. :)
Nem kellett bevinnem Mamáékhoz, mert mire kivettem és tisztába tettem Levike is felébredt... Őt is tehettem tisztába, valószínűleg a teletermelt pelusok ébresztették fel Őket. :(
Játszottunk, majd 14:40-kor megkapták az ebédet is, Mama adta Nekik, elég nyűgöskék voltak, úgy gondoltam Vele majd jobban megeszik, mint bármelyikőnkkel.
Meg is ették... Üveges kaja volt ma is... (az alvás időben, amikor főzhettem volna, akkor Mamával pizzát ettünk.... hamar eltelt az idő. :( )

15:15-kor indultam el a fodrászhoz, a gyerkőcök az utazóágyban voltak Apával, mármint Apa nem volt benne:D csak a gyerekek, nézték ahogy ügyködik, szerel, készül a holnapi horgászversenyre, ahová Mamáékkal mennek Jászalsószentgyörgyre. (Transzplantáltak szövetsége rendezi, lehet vinni hozzátartozókat is a versenyre...)
Úgyhogy holnap egyedül leszek a gyerekekkel a nap nagy részében, majd meglátjuk, hogy sikerül a dolog... Csak az eső ne essen, mert akkor nem tudunk még levegőzni sem, idebent a négy fal között meg extra nyűgösség szokott lenni. Udvaron szaladgálás így se valószínű, hogy lesz, max babakocsizás, csak annak meg nem sok értelme, hogy tologatom Őket, miközben az lenne a lényeg, hogy járkáljanak, fáradjanak, mozogjanak. :(
Elég sokáig kint voltak, jól elvoltak, Mama azt hitte, alszanak, annyira nagy volt a csend... :))
Miután bejöttek teáztak, majd alvással is próbálkozott Apa, pontosabban letette a gyerekeket, de nem aludtak semmit...
Amikor hazajöttem, a szobában játszottak, uzsonna még nem volt...
18:35-kor lett, megettek 3 db virslit és sajtot is kaptak hozzá. :)
19 óra körül volt egy kis udvaron szaladgálás, Mamáéknál a konyhában járkálás, majd 19:20-kor kijöttünk, ittak teát, Livike hozta a visítós/hisztis formáját, nagyon nyűgöske volt, szerintem már túlságosan elfáradt... vagy nem tudom mi baja volt. :(
Fürödni nagyon nem akart. :( Mintha félne a vízben, nem akar leülni sem, keserves sírások között lehet csak lefürdetni valahogy, úgy nagyjából. :((
Levikével ma sem volt gond, élvezi, talán túlságosan is, mert a végén úgy kicsapta a vizet, hogy az egész konyha úszott....
A fürdést 19:55-kor kezdtük, majdnem elfelejtettem, hogy ma a film is 20 órakor volt, így abból nem sokat láttam. :(
Amikor már nézhettem volna, akkor Livike visított, nagyon nehezen aludt el ma megint. :( 21 órakor kapott 3 ml Nurofent, mert a fogára gyanakodtunk, hogy talán az kínozza megint. :( Odafeküdtünk mellé felváltva, hol Apa, hol én, volt, hogy egyszerre bent voltunk, mégis csak rövid ideig volt csendben. Ha már felálltam, (nem is akartam kijönni, csak arrébb ülni az ágy másik végére...) már visított... :(
Levike is sokára aludt el, virgonckodott, kidobálta a kajáját, dumált, felszedte a lepedőt (azt Livi is...), cumisüveget cseréltek, majd 21:30-kor mindkét üveg üresen állt, a gyerekek szintén álltak az ágyaikban... Csináltam mindkettőjüknek még 90 ml kaját, azzal talán már elaludtak. Legalábbis csend van 21:45 óta kb.
Az időváltozást is megérezhették, ugyanis nap közben elég meleg és szeles idő volt, most estére lehűlt a levegő, még nagyobb szél, valamint egy rövid ideig tartó, de annál intenzívebb zápor is ideért.. szóval ez is lehetett a gond, mert ahogy megjött az eső lenyugodtak. Az, hogy épp akkor kapták a repetát is, más kérdés. Na mindegy hogy mitől vagy miért, alszanak és ez a lényeg. :)
Azt hiszem megyek én is hamarosan, mert a holnap hosszú lesz majdnem estig egyedül a két manóval... :)
Majd ha tudok jelentkezem... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)