2010. augusztus 28., szombat

Rendhagyó szombat délelőtt... :)

Kissé felborult a napirendünk, de szerintem nem lesz gond belőle. :)
Éjjel minden rendben volt, aludtunk. Reggel Apa már 5 órakor felkelt, mert még pakolt meg ilyesmi, bár csak 8 óra körül indultak a horgászversenyre.
A telefon jelzésére Livike felébredt, de szerencsére vissza is aludt.
Következőleg 7 órakor ébredtünk Livikével, mert Apa bejött, hogy pulcsi kell meg mittudomén, erre ébredt fel a Lány is.
Vissza sem akart aludni, én viszont még nem szerettem volna napot indítani, így csináltam Neki 180 ml tápszert, hogy az majd jó lesz akkor is, amikor végleg felkelünk. :) Levike még aludt.. semmit nem vett észre mindebből.
Livike is visszaaludt, és hát én is visszafeküdtem, bár épp tudtam volna mit csinálni.. csak ugye esett az eső, amit utálok, álmos is voltam...
Pedig megcsinálhattam volna a gyümölcsöt, az ebédjüket, vasalhattam volna, stb.... ez már így alakult, hogy következőleg 9:15-kor ébredtünk! :))
Levike volt csak fent, gondolom már éhes lehetett, így Ő is megkapta a tápszerét, persze ekkor már felkeltem, de Livike még aludt egészen 9:30-ig. :)

Majdnem 10 óra volt, amikor rendbe tettem a gyerekeket, szerencsére belefért a pelusba az éjszakai mellé még a reggeli termés is. :) Megspóroltam 1-1 pelust. :D
Miután megették még a maradék kajájukat, kiporszívóztam, kitettem Őket a placcra, játszottunk, gyümölcsöt csináltam, majd 11 órakor a teraszon megtízóraiztattam Őket. Kaptak még szeletelt almát, piskótatallért és egy gyümölcsjoghurtot is, mert a pépeset nem igazán ették. Pedig nem is csináltam sokat, sejtettem, hogy nem nagyon fogják enni tőlem. :( Pár szem kölesgolyó után már Livike visítozni kezdett, így behoztam Őket pontosan délben, kaptak teát, most melegen, mert hideg van...
Most még játszanak, de hamarosan megpróbálom letenni Őket aludni, az ebédjük fő, ma almafőzelék lesz, már úgyis régen volt...

Itt tartunk jelenleg.
Az eső most nem esik, csak néha szemel kicsit, de elég hideg van kint. :(
Egyébként eddig elég jók voltak, remélem a továbbiakban is így lesz! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)