2010. augusztus 30., hétfő

Hétfő eddig...

Tegnap este már korán lefeküdtem aludni, 23 óra sem volt még... Apa haza ért még 22 óra körül, ideült a géphez, hogy nézelődjön kicsit, így én már nem jöttem vissza, inkább mentem aludni. :)
Reggel 6 órakor jelzett Apa telefonja, (7-re kellett mennie dolgozni...) amikor Livike felébredt, de szerencsére vissza is aludt. :)
Levike is volt fent később, de Ő is vissza aludt... igazából hajnalban többször is voltak fent, de sosem kellett felkelnem, csak hallottam, hogy kicsit nyekergés van, de mindig vissza is tudtak/tudtam aludni.
Reggel 8:40-kor ébredtünk! :)
Ezzel már kiegyeztem, hogy kezdhetjük a napot. :))

Rendbe tettem a gyerekeket, a szobát, csináltam a gyümölcsöt, stb...
9:40-kor tettem ki a gyerekeket az utazóágyba, bár elég hideg volt, úgy gondoltam nem fáznak, mert a bodyra adtam rájuk hosszú ujjú blúzt és úgy a vastag kapucnis kardigánt...
Mama még reggel elvitte a Dédi Mamát az orvosi vizsgálatokra, de mint az ilyen helyen szokás, várni kellett elég sokat, így 10 óra után haza is jött Mama, hogy majd visszamegy később, Dédi egyedül is tud várakozni, Mamának dolgoznia kell itthon....

A gyerekeket 10:40-kor etettük meg, vagyis Mama adta a gyümölcsöt, de mindketten elég nyekergősek voltak, Livike nem is evett egyáltalán. :( Levike elég sokat megevett...
Volt még udvaron szaladgálás, Livikének hinta-palinta is, Levike nem akart beleülni, Ő inkább szaladgált...
Livike idebent evett gyümölcsöt, amikor bejöttünk..
Ittak teát is, majd 11:30-kor letettem Őket aludni egy kis tápszerrel.
Eddig egy percet nem aludtak! :((
Elvannak, néha kicsit nyűgöskén, de amúgy jó kedvük van, nem tudom miért nem álmosak, mikor Levi már kaja közben is majd' elaludt. :((
Livi ilyenkor már lassan ébredni szokott, most meg még el sem aludt.
Lehet, újra próbálkoznak az ebéd előtti alvás elhagyásával csak úgy maguktól?
Lehet, hogy kevés volt a kintlét? (szerintem ilyen hidegben elég volt...)
Lehet, hogy jön a foguk, azért ilyen nyűgöskék?
Lehet, hogy..... mittudomén mi van, de ez így nem jó...:((
Nahh... megyek mert átváltottak visítós-nyekergősbe, valamit csinálni kell Velük.
(kitenni a placcra, vagy bemenni Mamáékhoz a nappaliba, bár az nem jó, mert ha Mama most elmegy megint a kórházba a Dédiért akkor egyedül lennék bent a gyerekekkel, azt meg nem vállalom be, hogy kettő után szaladgáljak, pakolnának mindent le és szét:( )
Majd meglátjuk hogy alakul a nap további része, ennél lehetne jobb is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)