2010. augusztus 26., csütörtök

Csütörtök - csak röviden. :)

Ha nagyon igyekszem, még "ma" meg is tudom írni a napi összefoglalót. :) (23:44 van)
Hogy mennyire lesz rövid? Majd kiderül. :)

Éjszaka rendben volt minden, 7:20-tól már nem nagyon aludtunk, de azért sikerült 7:50-ig kihúzni, utána már muszáj volt kelnem és készülődnöm a reggeli dolgokhoz.
Nagyon éhesnek tűntek, bár ebben közrejátszott az is, hogy Livike (is) meglátta a kaját az asztalon még öltöztetés előtt, úgyhogy igyekeznem kellett, hogy minél előbb ehessen, majd Levi is, a súlymérés ezért maradt el ma.

Apa ma is 10-re ment dolgozni, de 15-kor már végzett is. :)) (tegnap csak 23:30-kor....na de nem is ez a lényeg:) )
A gyerekek elég jól elvoltak az utazóágyban, jött a Dédi Mama is, én meg jól elszöszmötöltem az időt, éhesek voltak már, amikor a tízóraira került a sor.
Ja, és már a teraszon az utazóágy sem 100%-ig biztonságos. Délelőtt is arra mentem ki, hogy az ágy egyik lába lóg a levegőben, a másik három a teraszon, az a negyedik meg a terasz széle fölött a levegőben... kicsit megbillenve, bár leesni nem tud, mert nem fér ki a két oszlop között... legalábbis akkor nem fért ki. :( Hogy jutottak el oda? Mindig igyekszem úgy helyezni az ágyat, hogy az oszlopot, a másik oldalon az ablakot és a falat ne érjék el kézzel és játékokkal... Gondoltam mégis elérték az oszlopot és azt megfogva húzták oda magukat ágyastól. De nem! Mindketten egy helyre állnak (=szorosan az egyik oldalához az ágynak) és elkezdenek billegni, rángatni az ágy szélét, ami miatt az szépen arrébb csúszkál lépésenként... (nem kereke van, hanem lába, a terasz járólapos...) Szóval "mennek" az ággyal...Persze ez az alkalmatosság nem erre van kitalálva, hogy így használják, hanem alvásra.. max ácsorgásra, remélem nem fog tönkre menni, főleg, hogy általában ketten vannak benne. :((
Na és persze a lényeg, hogy nehogy leessenek vele, elég pár perc nem figyelés, márpedig ha abban vannak, többnyire valami mást csinálok, nem Őket nézem folyamatosan...
Ott tartottam, hogy tízórai. Elég jól megették mindketten, Mama etette Őket, ezután következett az udvaron séta/szaladás, játék, majd 11:30-kor bejöttünk, ittak teát, stb...
11:45-kor irány az ágy, mert egyre rosszabbak és értetlenebbek voltak, na meg álmosak is. :)
Viszonylag hamar nyugalom lett, nem volt visítás sem, amikor kijöttem. (12:05)

Gyorsan elszaladtam a kisboltba, 12:20-kor értem haza...
Livike kb 10 perc múlva felébredt....
Ha aludt is valamennyit, az se sok volt! :(
Bementünk Mamáékhoz a nappaliba, zene hallgatás, bújócska, formabedobózás (=szétdobálás) is volt, telt az idő....
14 órakor jöttünk ki, levegőzés, jó idő volt nagyon, szépen és melegen sütött a nap. Talán túlságosan is meleg volt, de nem volt baj, úgy voltam vele, jó lenne még ez a meleg télen is...
Levike 14:40.kor ébredt. Hamarosan ebédeltek, Levike evett többet, még a tegnapi spenótot kapták, Levikének elég jól ízlik, amin meg is lepődtünk. :)) Livike kapott üveges kaját, de nem evett meg csak kb háromnegyed üvegnyit...
A túrórudi most is háromnegyedéig kellett, utána már nem. :(
Kaja után sétálgatás, szaladgálás következett, Levike elég jól jár már és szalad is, de néha biztos fáj még a lába, mert olyankor sántikál.. de ma legalább nem rogyott össze!
Ja, nem is jól írtam.. kaja után utazóágy, de nem a teraszon, hanem a köves placcon következett. a Járkálás majd csak utána, ahogy Apa is haza ért.. (Mama elment vásárolni, épp váltották egymást Apával:) )
16 órakor bejöttünk, ittak teát is, játszottunk.

17 órakor kicsi tápszerrel alvási, vagy legalábbis pihenési kísérlet volt, és az is maradt, mert nem aludtak el. Nem volt ez annyira nagy baj, csak megpróbáltuk, mert már nem maradtak sehogy a szobában...

Az uzsonnát 18:05-kor kezdtem adni, sokat ettek, de a joghurt nem kellett....
Vártam Apát, hogy majd jön és sétálunk, labdázunk, de csak nem akart haza érni..:( (még uzsonna előtt elment megnézni hol van jó horgászhely, ahol éjszakára is lehetne maradni, de nem talált olyat.... Kértem, hogy siessen, hogy tudjunk szaladgálni a gyerekekkel - 2 emberes feladat- mégsem ért haza időben... Így volt is sértődés Livike részéről, nem is kevés, amikor séta helyett 18:45-kor levettem róla a szandált és bejöttünk teát inni és játszani. :(( Eléggé vigasztalhatatlan
volt, na meg egy jó nagy adag hiszti is volt benne, az is biztos! :)
Apa közben haza ért, ha még 3 percet kibírtunk volna kint az etetőszékekben, akkor már jók vagyunk! Sok kisbogár és szúnyog volt, nyűglődtek is, nem tudtam tovább kint tartani Őket... :(

Fürdésig játék, hancúr, stb szokásos, majd 19:45-kor következett a fürdés.
Livike megint nem nagyon akart engedelmeskedni Apának fürdéskor, de valahogy csak megfürdette Apa a Lányt. :)
Levike ügyesen tűrt mindent, Őt én fürdettem, majd átadtam Apának öltöztetésre, kukidolgokra, én közben megágyaztam magunknak.
Persze Livike már akkor kezdte a visítást, amikor még át se léptem a karámot, hogy jövök kifelé...
Nehezen nyugodott meg, Apa maradt bent amíg pakoltam idekint, majd bementem én is nézni a filmet, na azt konkrétan végig viháncolták...
Mire vége lett a filmnek még nem aludtak...
Kis visítás közben jöttem ki, majd hamarosan csend lett és van azóta is.
Maradjon is így!
Ennyi mára, holnap jövök valamikor. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)