2011. február 27., vasárnap

Vasárnapi összefoglaló

Az éjszakánk jól telt, bár valamikor éjjel - nem tudom hány óra volt - Levike sírt, odajött közénk magától, de eltartott egy ideig, míg megnyugodott és elaludt.
Reggel 7 órakor már fent volt, Livike pedig 7:30-kor ébredt, végül 8 óra sem volt még, amikor már készítettem a reggeli dolgokat, gyorsan rendbe tettük Őket és indulhatott a nap.
Apa 10-re ment dolgozni.
A gyerekekkel elég nehezen lehetett bírni már délelőtt is, nyűgösek voltak, a motorokról most már az összes matricát leszedték, így most elég csúnyák lettek, de attól még ugyanúgy lehet használni őket, bár már estefelé kitalálták, hogy oldalra fordítva ülnek rá.. Na igen, különben soha nem menne tönkre. :((

Majdnem dél volt, amikor kimentünk levegőzni, havat lapátoltunk, jól elvoltak, nem is volt annyira hideg ma, a nap is szépen sütött. :)
Ma megint közös ebéd volt, a tegnapi húslevest és rántott húst ettük. A gyerekek nem vitték ma sem túlzásba az evést, a végén azért kaptak egy kis tortát is.

13:15-kor tettem le Őket aludni, Levike először csak jött-ment, majd a szoba közepén aludt el csak úgy minden nélkül, a kajája meg a kutyája társaságában. Letettem a helyére, majd 14 óra körül elindultam a Sparba vásárolni.
14:45-kor értem haza. Papa itt volt, mert Livike kb negyed óra után felébredt, de így is aludt majdnem egy órát. Levike 15 órakor ébredt.
Néztük a videófelvételeket, összekötöttem a kamerát a tévével, mert ha gépen nézzük, akkor folyton elnyomkodják, de így is érdekesebb volt a kamerán nézni, mint a tévén. A gyerekeknek persze. :))

Papa 16 óra körül bement, mi játszottunk. Ettek gyümölcspépet, majd 17 óra után csináltam szendvicset uzsonnára, amit jól ettek, bár közel egy órán keresztül, de egy háromnegyednyi bagettet megeszegettek vajjal és párizsival. :)))
Ittak teát, majd joghurt is volt később...
19 óra körül már nagyon beindultak, ágyon rohangálás és társai voltak soron...
Mama is jött hamarosan, még játszottunk, fárasztottuk Őket, végül 20 óra is elmúlt, mikor hozzákezdtünk a fürdetéshez.
Livikét én fürdettem, Mama törölte, Levikét pedig teljesen Ő rendezte...
Szépen elkezdtek enni a mi ágyunkon, majd 21 óra után levetkőztek, felhordták a motorokat is az ágyra, rohangáltak, szóval nagyon nem akartak még aludni.
22 óra előtt ért haza Apa, Livikét akkor öltöztettem vissza, szinte el is aludt a kezemben, de Levike nem hagyta.. Letettem az ágyába, majd Levikét is visszaöltöztettem nagynehezen, mert nem akart engedelmeskedni. :(
Kaptak még mindketten egy kis repetát, azzal 10 percen belül el is aludtak. Levike is. :)
Nagyjából ennyi volt a nap, a jövő hét érdekes lesz....
Apa csütörtökön és vasárnap lesz szabad, szerdán reggeles lesz, szóval délután már itthon lesz, a többi napon tízre megy, este 10-ig, vagy amíg maradni kell, tehát nagyrészt egyedül leszek a gyerekekkel, mert Mamáéknak is lesz a héten kétszer is nem itthon alvós programja.
A kedd, a péntek és a szombat szinte végig az "enyém" lesz...
Meglátjuk hogy fog menni, szokás szerint előre parázok, hogy majd nem bírok Velük, azért úgy nagyon hosszú, ha egész nap csak én vagyok itt Velük, nem fáradnak úgy le estére, nembeszélve a fürdés körüli nehézségekkel, hisztikkel. Na majd kiderül, ha majd ott tartunk.

Kedden ha minden jól megy, megejtjük a két éves státuszvizsgálatot is, 8-tól van a védőnői rendelés 10:30-ig, Apa megbeszélte, hogy bár 10-re kell mennie, de ha késik, az sem baj, mert ez a program akkorra.
Egyrészt jó lenne kezdésre ott lenni a rendelőben, de hogy ez mennyire fog összejönni.... Akkor tuti tovább szeretnének aludni a gyerekek, mert ha mondjuk 7 óra előtt ébrednének az jó lenne, akkor nyugisan készülődhetnénk, ennének, nagydolgot végeznének, hogy ne a rendelőben kelljen már még a tisztába tevéssel is foglalkozni.. De pont ez a reggeli időszak a betojások ideje...
Ezt is majd meglátjuk, kár előre nyavalyognom rajta. :(

Mára ennyi, holnap jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)