2011. február 9., szerda

Szerda eddig

Újra jó idő van, a gyerekekkel voltunk kint kb háromnegyed órát, Mamával mentünk ki az utcára, ott járkáltak, szaladgáltak, de egyre többet estek-keltek, úgyhogy 11 órakor bejöttünk.

Jól belekezdtem a nap közepébe. :) Előtte annyi volt, hogy éjjel jól aludtak, Livike sajnos már 6:30-kor felébredt, kivettem, de már nem nagyon tudtam Tőle aludni. :( Levike 7:15-kor ébredt, így fel is keltem, készítettem a kaját, kávét, stb-t.

7:40-kor már kész is voltunk, az ágyaikban ettek.
Hamarosan már a szobában játszhattak, ma is elég dobálózós kedvükben voltak, főleg Levike. :(

10:15-kor öltöztettem fel Őket és mentünk is ki levegőzni.
11:30-kor adtam az ebédet, ma üvegest ettek rizzsel, így felturbózva elfogyott a fele, holnapra is maradt. Túrórudi, tea, és mehettek is aludni 12:10-kor.
Szerintem hamarosan ébredés lesz, mert Livike nyekergett egyet, de még csendben van...
Meglátjuk meddig.

Később jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)