2011. február 5., szombat

Gyorsan pár szó még a szombathoz:

Úgy látszik Livike allergiás a blogolásomra, mindig akkor ébred, amikor itt befejezem az írást. (Már amikor írok alvásidőben...)
Most is úgy volt, 13:10 körül felébredt, de melléfeküdtem és sikerült még visszaaltatnom, egészen 13:55-ig aludt, de akkor már végleg felkelt, Levikét is felébresztette, úgyhogy 14 órakor már mindketten fent voltak.

Játszottunk, nyűglődtek, de nem volt vészes, csak már azt unom, hogy folyton összevesznek, Livike visít mint akit nyúznak, mindegy mi történik. :( Pl én nem fekhetek le az ágyra, mert akkor már visít. Nekem megvan a helyem Livike szerint, ez pedig a földön, a rácsnál van, ahol átlépünk, amikor bejövünk a szobába. Ha az ágyra merészelek ülni, netalán feküdni, akkor egyből közli és mutatja is, hogy "Aja, aja, iii iii" és veri a földet közben a kezével.:D (iii = itt)
Én a békesség kedvéért odaülök, utána már nem kell ott szobroznom, de az ágyra akkor sem nagyon mehetek fel. :) Ma mondjuk ültünk szépen az ágyon hármasban és néztük a mesét... amíg Levike oda nem ment és ki nem kapcsolta. :(
Szóval ilyenek vannak, igazából semmi újdonság egyelőre...
Telt az idő, 15 órakor adtam gyümölcspépet, majd 15:20 körül bementem én is ebédelni, Papa kijött a gyerekekhez, 15:45-kor elszaladtam a Sparba, kerek egy órán át voltam távol, megint kismillióan voltak. :((

Közben Papa még adott a gyerekeknek egy almát csak úgy megpucolva, feldarabolva, épp annak az utolját ették már amikor hazaértem. Elvileg jók voltak, most nem tettek semmit tönkre. :)
Papa még nem sietett, legalábbis azt mondta marad még, ha van dolgom, így kihoztam a gyerekek ruháit, amiket tegnap mostam és ki is vasaltam. Azért szeretem az Ő cuccaikat vasalni, mert ha sok is, de haladós..:))
Végeztem is hamar, de az uzsonnával még várni akartam, gondoltam nem éhesek még.

18:15-kor kezdtem adni, ennyire azért nem akartam elhúzni az időt, de játszottunk. ):
Mama ma uncle bens-t csinált, a húsból vett ki még akkor, amikor nem volt rátéve a szósz, Levike azt ette rizzsel, de inkább a húst csak, Livikének rendesen szószosan, ananászosan, mittudoménmilyen-zöldségesen adtam, ügyesen megevett egy tálkányit! :) Levike tudom, hogy nem szereti, nem is kérte, ezért is kapott csak sima húst...
Szerintem Livike holnap ebédre is szívesen megenné ezt a kaját, de majd meglátjuk, hogy mit esznek, Még odébb van.
Amikor elkezdtek enni, Papa kiment. Levike pár perc múlva mutogatott ide a gép felé, hogy "Papa, ooo ooo" (=ott és utána csettintgetett a nyelvével) Ez azt jelentette, hogy be kell tenni a videókat, amiken Papa gitározik. :D Sokszor így esznek csak, ha megy a zene, láthatják magukat és Papát a kijelzőn....
Bánom is én, csak egyenek! :) Livike mondjuk nagyon ette a kaját mindenféle zene nélkül is. :)

18:45 körül mentünk be, elpakoltam, majd játszottunk, Pár perc múlva jött Mama, úgyhogy nem sokáig voltunk hármasban, kicsit Ő is fárasztotta még a két gyerkőcöt, rájuk fért, mert bár nem aludtak ma sokat, de nagyon virgoncak, elevenek, rohangálósak voltak. :)

Majdnem 20 óra volt, mikor elkezdtük a fürdetést. Kész voltam már mindennel időben, de még nagyon játszhatnékuk volt, inkább akkor rohangálják ki magukat, ne fürdés után, alvás helyett!
Livikét én fürdettem, Mama törölte. Levikével ugyanez volt a helyzet.
Megágyaztam, pakoltam...
Livike mellé odafeküdtem. Levike sírt, nem akart beletörődni először abba, hogy Mama kiment, másodszor abba, hogy a kiságyban van. Nem is feküdt le, nem is vette fel a kajáját sem, csak sírt, sírt, sírt, kapaszkodott kifelé. :( Livike is kezdett nyugtalankodni, úgyhogy Levikét inkább kitettem a mi ágyunkra, ott egyből elkezdett enni, miután megigazgatta a kispárnát, mert úgy nem volt ám jó, ahogy én letettem.:D
20:30 volt, amikor odafeküdtem Livike mellé, 21:30-kor tudtam kijönni, akkorra aludt el a Lány is. Levike szerintem már előtte vagy negyed órája aludt.

Most itt tartunk... Jó lenne, ha Levikét simán le tudnám tenni a helyére és aludna is reggelig! Persze Livike is! :)
Meglátjuk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)