2011. február 10., csütörtök

Gyors összefoglaló

Levi még nem alszik.. (21:38) :(
Ott tartottam, hogy délután aludtak. Livike 14 órakor ébredt, szerencsére jó kedve volt, Levike 14:45-ig aludt, valószínűleg azért is nem alszik még most, mert kialudta magát, én meg egyedül nem tudom úgy lefárasztani Őket, mint Mama. :(

A délután viszonylag jól telt, bár a mai evészetüket nem mondanám valami fényesnek. :(
A gyümölcspépet három részletben ették meg, 15:30, 16, és 17 óra után.
Uzsonna 17:40-kor volt, a túróstésztát nem ették, így maradt a sonka-sajt zsömle kombináció, de abból sem ettek valami sokat. Mondjuk előtte megettek egy csomó kakaós kekszet meg sima háztartásit is, amíg Mamával beszéltem telefonon meg már előtte is.

Az esti előkészületeket elég nehezen tudtam megcsinálni, mert folyton bent kellett lennem, ha kijöttem már ment a balhé. :(
19:45-kor kezdtem hozzá a fürdetéshez, Livike ma is hisztizett, aztán meglátta a lázmérőt és azzal elvolt amíg öltöztettem. :)
Levikével nem volt gond. Az ágyában nem akart maradni, alig tudta kivárni, hogy megágyazzak, utána meg Livike türelmetlenkedett, hogy miért nem fekszem azonnal mellé, de még el kellett pakolnom a fürdős cuccokat is, ha nem ketten csináljuk, akkor ugye még az is hátra van...

20:15-re lettünk kész. Levike a mi ágyunkon evett, Livike a sajátjában. Livike 20:40-kor már aludt is, Levike még most sem, ahogy már ezt írtam az elején is.
A filmet megnéztük, akkor már mellé feküdtem a nagy ágyra, amíg kimentem, hogy adok a kutyának is enni meg bezártam a nagy házat, addig Levike a tévét kapcsolgatta, pakolt, szaladgált.
Elvan, de be kell mennem, mert előbb-utóbb fel fogja piszkálni Livikét, vagy felkiabálja... Apát keresi, pedig mondtam, hogy majd jön, mint ahogy azt is, hogy Mama és Papa nem jönnek ma és holnap sem, majd csak utána, de Őket is kereste most este meg nap közben is többször.
Levike még a film alatt tartott egy monológot, hogy "Papa eeeee brrrrüveeee, Mama eeee brüveeeee" :) Szóval hogy Papa és Mama is elmentek autóval, és dünnyögött hozzá egy sort, hogy milyen dolog már ez. :D Volt még "Apa eeeee" is, de mondtam, hogy Ő majd jön, mert dolgozik, aztán "Aja eeeee" is volt, na ezt végképp nem értettem, miért mondja, hisz' ott voltam mellette. :)))
Egész nap magyaráz, szerintem annyira mondaná már, annyira beszélne, csak nem nagyon sikerül érthetőre. Hátha beindulnak már beszéd terén, már nagyon ideje lenne, ahogy olvasom a hasonló korú, sőt fiatalabb gyerekek szókincsét...

Na megyek mert kiabál...

UPDATE 23:35:
Megvolt a menetrend szerinti betojás, tisztába tettem, utána 10 perc múlva már aludt is. Apa is hazaért 22 óra körül, azóta nyugi van, már csak a helyére kell tennem Levikét és alhatunk mi is.... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)