2011. február 15., kedd

Hétfői összefoglaló

Már kedden, mert eljátszottam az időt a Facebookon... Van egy jó golyólövöldözős játék, (Bubbles Island) mostanában azzal szoktam játszani, és igen, már megint a blogírás maradt legutoljára. :((

Nézzük a hétfőt nagyvonalakban:
Éjjel minden rendben volt, aludtunk. Annyira, hogy ha Livike nem ébred és ezzel nem ébreszt minket is 7:55-kor, akkor Apa lehet, hogy elkésett volna a munkából, mert elaludtunk volna. (9-re ment, holnap is így lesz.)
Hamarosan Levike is felébredt, gyorsan elszaladt az a fél óra, amíg Apa is itthon volt, úgyhogy a gyerekeket ma egyedül tettem rendbe. Nem nagy ügy, simán megcsináltam, bár azért Livike olyankor is képes megnehezíteni az ember dolgát, de most jó kislány volt szerencsére. :))

9 órakor már ki is volt takarítva, hamarosan tehettem ki Őket játszani.
Játszottam Velük én is, ma még volt kajájuk tegnapról, nem kellett főzni.
Ment a dobálózás most is, az egyik mágneses rajztáblának már lassan végleg annyi, ma már a "toll" is elromlott... kijött a hegye, anélkül pedig nem lehet vele "írni" a táblára. :( A madzagját már rég leszaggatták, de attól még működött, bár már letörölni nehéz volt, mert a húzókát is folyton tépik, feszítik. :((

Telt az idő, talán dél is volt már, amikor mégis úgy gondoltam, akárhogy is, de ki kellene menni levegőzni, mert így nem fogok velük bírni délután. Mama nem ért rá, rengeteg volt a munka a cégnél ma, úgyhogy jobb híján babakocsiba tettem Őket és úgy mentünk ki. Elsétáltunk - vagyis én sétáltam... - a gyógyszertárig, kiváltottam az utolsó 4 doboznyi tápszert, amit még felírt az orvos.. Ha elfogy, nem tudom mi lesz. :( A gyógyszerész csaj megcsodálta a gyerekeket akik persze kukák voltak, nem köszöntek, vagy mondtak volna valamit is... :( Bezzeg előtte az utcán az összes kutyának nagy integetéssel volt Livike is, mondta, hogy "szia vava" :)) Meg a járókelőknek is integettek és köszöngettek. :D
A gyógyszertárnál egy kis hisztit is bemutatott a Lány, persze ki akart szállni a kocsiból, amíg toltam Őket nem volt semmi baj, de amint megálltunk...! Úgyhogy gyorsan el is intéztem amit kellett és indultunk is vissza.
Elég hideg volt, úgy voltam vele, hogy elég is ennyi mára, én is fáztam, pedig én mentem, nem ültem, mint a gyerekek. :(

12:45-kor már az ebédet kapták, azért csak jól elsétálgattuk az időt, legyen mondjuk 25-30 perc az egész, akkor is több, mint a semmi. :)

Ebédre a tegnapi tarhonyalevest - vagy inkább öregtarhonyának nevezném - kapták egy kis husival a Mama által főzött ragulevesből. A levét is kínáltuk, de Levike ahogy belekóstolt már fintorgott is, rázta a fejét...:( Livike megevett pár kiskanálnyit, de inkább kérte, hogy tegyük a kajájába. Végülis elég jól evett a Lány, nem annyit, mint tegnap, de azért evett. Levike is, de Ő kevesebbet. :(
Megettek egy túrórudit, bementünk, készítettem a tápszert az alváshoz, addig Mamával ittak teát, majd irány az ágy.
Persze volt hisztizés, mert Mama kiment. Levike nem is aludt el az ágyában, ki kellett tennem a mi ágyunkra. Livike is először kérte, hogy feküdjek oda mellé, de mondtam, hogy mindjárt, csak elpakolok idekint. Így jó volt, mert mire végeztem már nem kellett mennem, elaludt. Mindketten. :)
13:30 körül alhattak el.
Livike 14:25-kor ébredt. Kivettem, a vállamon még pihent, majd szinte kérte, hogy fogjam karba, mint picinek is tettem... :D Úgy még el is aludt volna szerintem. bár azért hosszúnak tűnnek ám a percek így nekem..... Mama hívott telefonon, ekkor le akartam tenni Livikét az ágyába, de persze felébredt rá, újra kivettem, járkáltunk, pihengetett, de utána letettem, mert végre érdekelte valami a konvektor fölött lógó-forgó farsangi akármin kívül is. :) (dekoráció, tetszik, ahogy forog a meleg levegő hatására...)

Elég szépen elvolt, egy idő után kijöttem, de figyeltem, hogy mit csinál, nehogy megint találjon valami számára érdekes - számomra már nem annyira a végeredmény szempontjából - elfoglaltságot. :D
Levike aludt....
Pedig nem bántam volna már, ha felkel, mert még 15:50-kor is aludt....
Szerintem 16 óra is elmúlt már, amikor felébredt...! :)
Mama lejött, én elszaladtam a postára meg a Sparba is, ez kb 16:40-kor volt, kereken egy óra kellett megint, annyian voltak a boltban. :(

A gyerekek ettek almát, majd gesztenyepürét is, így az uzsonnával nem kapkodtam.
18:20-kor adtam. Pulykapárizsit, sajtot, zsömlét ettek. Elég jó mennyiség fogyott, ahhoz képest, hogy azt hittem nem fognak enni.
Ittak teát is, joghurtot ma nem adtam. Elég volt szerintem a gesztenyepüré is egynek mára. :)

19:25 körül jött vissza Mama - evésnél kiment - addigra kb előkészítettem mindent a fürdéshez, a kaját bekészítettem, a kádat is készenlétbe tettem, ruhák, törölközők szintén, úgyhogy játszottunk, fárasztottuk Őket ezerrel. :))

20:15-kor kezdtük a fürdetést. Livikét én fürdettem, Mama törölte, Levikét szintén ebben a felállásban rendeztük. Azt hiszem így a leggyorsabb. :)
Minden rendben volt, nem nagyon volt hiszti sem kivételesen. :))

20:30 körül lettünk kész. Levike a mi ágyunkon, Livike a sajátjában volt.
21 óra körül mindketten levetkőztek. Levike kidobta ide a konyhába mindkét cumisüveget, gondolom jelzés volt, hogy kérnek még. :D
Csináltam még egy keveset, visszaöltöztettem Őket és újra a kezdeti állapotban voltak. :)))
Livike hamar elaludt, Levikének sem kellett sok, de 22 órakor még fent volt, azt láttam... nézte a tévét. :)) Zenés kívánságműsor volt a helyi tévéadón, végre találtam valamit ami nem krimi meg egyebek, amik ilyenkor mennek a többi adón. :)
23 óra körül tettem le a helyére, alszanak, Apa is bement már, megyek én is.

Ennyi lenne a hétfői adag, jövök ahogy tudok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)