2011. február 4., péntek

Be nem áll a szája.....

...Levikének. Folyamatosan dumál, halandzsázik, néha érhető szavakat is mond, de inkább folyamatos halandzsa az egész, kb 20 óra óta... mondja és mondja és mondja!
22:20 van, most tettem tisztába, mert betojt, pedig fürdés előtt is volt egy adag. Talán azért nem aludt el, de az előbb állt a tévé előtt megint, utána már lehetett érezni is, hogy meglett az eredmény. :)

Délután Livike 13:45-kor ébredt, Levike viszont 15:25-kor! Három órás alvás után ne is csodálkozzunk, hogy még nem alszik! De egyszerűen nincs szívem felébreszteni délután, ha Livi nem teszi meg, én hagyom. :(
Livikével jól eljátszogattunk, bár főként Ő szórakozott velem, mert mindig levette az új mamuszát és feltette a konvektor tetejére... én meg nem győztem odaszaladgálni és leszedni, hogy nehogy megolvadjon/megégjen. :(
Nézegettünk könyvet, rajzoltunk, telt az idő.

Mama hívott 15:20-kor, hogy ha gondolom elmehetünk még játékboltokba nézni valamit Livike névnapjára, na meg a szülinapjukra is egyúttal már, majd Papa lejön. Úgy is volt. Levike akkor ébredt, magától, bár kissé még kómás volt, furcsállotta is, hogy Papa vette ki az ágyból és tette magára, ahogy én is szoktam, nem is pihent már sokáig. :) Kialhatta magát rendesen....
Ettek almát, meg úgy alapban jól elvoltak Papa szerint, csak a végén, épp mikor hazaértünk (17:20 körül) akkor volt egy kis vita, mert valahogy elérték a hifi melletti polcrészt, levették Papa szemüvegét és a Kisasszony szokásához híven derékba törte az eszköz karrierjét... Nem túl rég Mama távollátó szemüvegét törte el, most meg Papáét, mellesleg azóta Mama is ezzel nézte a tévét... Valamennyire meg tudta Papa csinálni, ideig-óráig talán kitart. És hogy milyen módon érték el azt a polcot, ami nekem kb nyak-magasságban van, ha állok?
Délután Papa behozta a kisasztalt, ami nyáron is használatban volt a gyerekeknek, igaz, csak kint, meg a kis székeiket is, hogy majd azon ülnek, rajzolnak, stb.
Biztos csinálták azt is....
Csak épp az a pár perc, amíg Papa kiment, elég volt ahhoz, hogy a széket odavigyék a tévé elé és arra ráállva felérjék a polcot. Remélem legalábbis, hogy "csak" a székre álltak - az is simán fel tud borulni - és nem az asztalra, neadj' Isten a széket az asztalra téve álltak fel!
A lényeg, hogy arra jöttem be, hogy Papa épp számonkéri Livikét, hogy hol a szemüvege, mert csak az egyik szára volt meg, az volt a Lánynál....
Mindent átnéztünk, végül én találtam meg a két ajtós szekrény oldalánál, az éjjeli szekrény meg a takarítós kocsi között, takarásban....
Egyébként jók voltak, azért is merte Őket ott hagyni kicsit, hát ez lett az eredménye. Ja, a telefonját is levették, de abban nem tettek kárt...

Épp lepakoltam, amikor megérkezett Apa is, mivel ma nem zárós volt, korábban jöhetett.
Papa már kiment akkor ahogy jöttem, volt is persze visítás, hiába magyaráztuk a gyerekeknek, hogy most azért megy ki, mert rosszat csináltak, hátha megértenék, de nem... csak visítottak tovább. :( (amúgy meg azért ment ki Papa, hogy megragassza a szemüvegét, meg a babakocsi tolókarját is, meg amúgyis, már voltunk a gyerekekre ketten.)

Gyorsan készítettem is az uzsonnát, hadd egyenek, azért is nem mentem Mamával tovább, mert Ő még ment vásárolni. Ha tudom, hogy Apa előbb jön, akkor biztos mentem volna én is tovább, de nem baj, így is bejártunk három boltot, meg még előtte szoliban is voltunk. Azzal mondjuk elment fél óra, úgyhogy ha azt nézzük, akkor 16 órától voltunk 17:15-ig két játékboltban meg a kisboltban.
Repül az idő....

A visítás csak nem akart abbamaradni, Livike nagyon álmos volt már, nyűglődött, de azért játszottunk, fárasztottuk Őket, kergetőztek megint egymással, hajráztak, de mindenen összevesztek, na meg az állandó mumus, a tévé kapcsolgatás is jelen volt megint. :( Egyszer emiatt fog elromlani ez a tévé szerintem, hogy ki-be kapcsolgatják, és nem lehet eltéríteni semmivel, megy vissza és nyomja....! Hiába a szép szó, hiába a kézreütés, hiába bármi, nem használ. :(

19:30-kor kezdtük a fürdést. Livikét Apa fürdette és törölte, Levikét én. Levike amúgy már mióta hazajöttem folyamatosan dumált, amikor nem visított, de inkább dumált.. na ezt nem akarta abbahagyni még 10 perccel ezelőtt is mondta a magáét.. :D
Már komolyan idegesített, a filmből semmit nem hallottam, mert folyton ott duruzsolt mellettem, na meg jött és úgy körbecsókolgatott, hogy csak na! Bújt oda, hogy "aja, aja, aja" és nyomta a cuppanósakat! Mindig a számra akar puszilkózni, de én direkt az arcomat tartom és mondom is, hogy oda kell adni a puszit, én is oda adom, nem csókolózunk! :D

20 órakor már minden rendben volt, Livike el is aludt 10 percen belül, Levike viszont még most sem, most megint dumál...
Pedig volt már termés is, repeta is vagy háromszor 90 ml, pedig jól evett este is, krémtúrót is ettek, gyümölcslét is ittak, nem tudom mi ez a nagy repetázás.. mondjuk ha elaludt volna a második adaggal, akkor nem lenne ilyen gond. :(

Szóval ennyi, Apa már alszik, Levike lelkesen Papázik...:D Nagyon sokszor képzavarban van, Apát Papának, Papát Apának hívja, na meg Mamának is, sokszor mindenki más, mint aki valójában. :)
Azt hiszem be kell mennem és melléfeküdnöm, pedig nem sok kedvem van, mert akkor én is álmos leszek.... :(
Pedig jó lenne még a neten nézelődni, meg tusolni is kellene, nem elaludni, aminek nagy az esélye, ha bemegyek és odafekszem. :(

Ennyi egyelőre, holnap majd megírom, hogy mikor sikerült végre elaludnia Levikének...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)