2011. február 22., kedd

Tízórai, levegőzés, kevés ebéd, majd alvás második kísérletre. :)

Ahogy itt befejeztem az írást, csináltam magamnak egy vajas-párizsis szendvicset. Bevittem, ettem belőle két kis falatnyit, a többit pedig a gyerekek ették meg, mindig jöttek egy-egy harapásért. :))) Persze Nekik csináltam én azt... én majd utána ettem idekint. :)))
11:15-körül felöltöztettem Őket és kimentünk az udvarra levegőzni.
Süt a nap, de attól elég hideg van, a gyerekek mégsem akartak még bejönni, pedig már dél volt...
Levikét Mama könnyen behozta, de én Livikével megkínlódtam, visított is rendesen, de csak be kellett már jönni...

Bent a szobában próbáltuk adni az ebédet Mamával.
Volt még egy kis rizses hús, amit tegnap raktam össze, mindketten azt ették, valamint próbáltam még egy üveges zöldborsó főzeléket is kínálni, simán is, rizzsel is, de egyáltalán nem kérték. :( Livike régen szerette, Levike soha, Ő pici korában ezt hányta ki egyszer még amikor a babakocsiban etettem Őket kint az udvaron. :(
Következőnek egy sütőtökpürét próbáltam, azt sem igazán ették, talán Levike egy keveset, de majd ha felkelnek azzal még bepróbálkozom.

12:40 körül tettem le Őket aludni egymás ágyába megint. Elcsendesedtek, de azt hallottam, hogy még nem alszanak.
Egyszer hallom, hogy Livike köszönget, majd szól a tévé. Hát nem kimászott Levi ágyából?:D
Ma megmutatta Mamának is az új "tudományát", hogy hogyan is mászik be és jön ki az ágyból. Hát... nem valami szívmelengető látvány, az biztos. Nagyon félünk, hogy fejre esik vagy valami baja lesz ebből még. :(

Játszottak egy kicsit, Levit is kivettem, majd 13:45-kor újra letettem Őket egy újabb adag kajával.
Levike épp most ébredezik, pedig még alhatna, na hátha vissza tudom még altatni egy kicsit. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)