2011. február 16., szerda

Szerda

Röviden, tömören.
Tudom, sokszor ezt írom az elején, aztán meg.... :D

Szóval:
Éjjel minden rendben volt, mindenki a helyén aludt. Livike már 6:30-kor is volt fent, de szerencsére még visszaaludt. Utána 7 órakor is felébredt, még akkor is elvolt egy fél órát, de szerintem már Ő nem aludt, csak csendben volt. 7:30 körül viszont már ki kellett vennem. Levike 8:20-kor ébredt, Őt is kivettem. Livike most először, még az ágyában fel akarta venni az előzőleg levetett alvós ruháját! Ilyet se csinált még ezelőtt.. :) Egészen addig rajta is volt, a hálózsákkal együtt, amíg meg nem látott, hogy megyek öltöztetni. :D Pontosabban Apával ketten voltunk, mert ma 10-re ment dolgozni, tudott még segíteni a reggeli dolgokban. Csak gyorsabb így... Amíg Ő Livikét öltözteti, addig én Levikét félig felöltöztetem: alvós cucc le, nappali body, blúz és mellény fel. Apának már csak a pelust kell kicserélnie, meg ráadni a harisnyát a zoknit és a nadrágot. :) Addig én összeágyazok, van amikor a porszívózást is rögtön megcsinálom, de azt inkább már akkor, amikor megették a kajájukat, mert akkor egyből jönnének is kifelé. :))

9:30-kor már mehettek is játszani a szobába.
Ma is elég elevenek voltak. (nem írom már mindig hogy rosszak, mint a veszedelem:D)
11:40 körül mentünk ki Mamával levegőzni az udvarra, 20 percig voltunk kint, ami elég is volt szerintem ebben a hideg, nemszeretem időben. Holnap úgysem tudunk kimenni, max ha szép idő lesz akkor babakocsival megyünk pár kört, majd meglátjuk. (Mamáék Pestre mennek... ) Ja, de jön a Dédi Mama, - csütörtökön szokott - akkor viszont lehet, hogy nem veszett el a levegőzés lehetősége.. :))

12:20 körül kezdtük adni az ebédet. Ma is pörköltet kaptak tésztával, Levike megint nem akart enni, csak Mama ölében. Livike szépen evett a helyén egy ideig, de utána Ő is kikéredzkedett és állva/járkálva evett tovább. Kaptak almafőzeléket is, de azt inkább desszertnek ették meg már bent a szobában. :) Előtte egy krémtúrót is megettek, szóval ha nehezen is, de azért ebédeltek.

13 órakor tettem le Őket aludni. Kellett vagy húsz perc, mire ki tudtam jönni. Levike a mi ágyunkon aludt, Livike a sajátjában.
Livike már 13:45-kor felébredt, de szerencsére még vissza tudtam altatni, újabb 10 percig feküdtem mellette. :) Aludt még kb egy órát, 14:45 körül ébredt fel, ekkor már kivettem, járkáltam Vele, majd letettem. Első útja Levikéhez vezetett, nem érkeztem betenni az ágyába, felébresztette Livike. Az ébresztés módja azért tetszett: odament, megsimogatta az arcát, majd lenyomott egy puszit, Levike ekkor egy "hagyjál már békén" mozdulattal elfordult, ölelte a kutyáját és aludni próbált még. Nem jött össze, Livike rámászott, újabb puszikat nyomott le, úgyhogy Levike ha akarta, ha nem, befejezte az alvást délutánra. :D
Egy ideig jól elvoltunk, de utána jött a rosszalkodós időszak, az ágyon rohangálás, ágy végén elengedett kézzel álldogálás..., stb. :(

16:35-kor, épp a Sesame street főcímzenéjének indulásakor kapcsoltam be a tévét. Kb 5 perc alatt meg is tudtam etetni a gyümölcspépet, annyira nézték a mesét. :)

16:45-kor jött Mama, hogy Papával el tudjunk menni a dm-be. Papa még cipőt is akart venni magának, úgyhogy a buszpályán először az üzleteket jártuk körbe, végülis az első helyen vett is egy cipőt, közben én a lottót is feladtam, mert gondoltam, hogy nem érjük már nyitva a kispostát. Ekkor már 17:20 volt. Amúgy 17 órakor indultunk, itthonról, azt hiszem. :) Még egy kávét (én) és egy kólát (Papa) is megittunk, - mintha annyira ráérnénk, meg itthon nem lenne....na mindegy, Papa akarta:D - majd Ő még nézelődött mellény után, én addig lementem a dm-be, hogy megvegyem már végre azt is, amiért eredetileg mentünk. :) Két csomag pelust vettem, valamint volt még 3 kuponom különböző termékekre, azokat is megvettem, plusz épp ma kaptam meg a bababónuszos kuponokat, (2 db 15%-os végösszegkupon), úgyhogy a pelusokat a szokásos 50 pontos kuponfüzet joker 25%-os kuponjára vettem, a többi cucc is kuponos volt, na meg a végösszeg... szóval a pénztárosnak volt dolga velük, de ha jár, és van ilyen lehetőség, miért ne használnám ki? :) Aki nem használja és nincs benne, az talán nem is érti, hogy mit írtam most, - pl Papa sem érti, hogy van ez - de szerintem akiknek kisbabái/gyermekei vannak, Ők ismerik ezt a lehetőséget. :)))
A lényeg, hogy 18:40 körül értünk haza.

A gyerekek épp uzsonnáztak, már végeztek, úgyhogy a joghurt evés a szobában következett. Mama azt mondta, hogy elég jók voltak, rajzoltak, mert amikor bejött, hozta a kisasztalt, és a székeket, jól elvoltak.

19 óra után Papa is bejött, játszottunk, ment a hajrázás így fürdés előtt, birkózás, rohangálás, fárasztás. :)

19:55 körül kezdtük a fürdést. Livikét Mama rendezte teljesen, Levikét én fürdettem, Ő folytatta.. Ment minden a szokásos módon. :)
20:25-kor feküdtem le Livike mellé a macira. Levike a mi ágyunkon volt.
A filmet már nem néztem - innen hallgattam -, addigra ki tudtam jönni, mert elaludt a Lány. Levike még nem aludt, repeta is kellett Neki, majd 22 óra után be is tojt, kapott még 90 ml repetát, és most már Apa fekszik vele, mert én már nem is voltam jó, pedig előtte 21:20tól ott feküdtem mellette.. Apáért kiabált, hiába feküdtem mellé,... ennyi. :)
(A tápszer mennyiség csökkentésben tovább léptem. Eddig ugye az volt, hogy reggel is és este is 150 ml a tej, a többi víz. Reggel összesen 180, este 210, ebbe megy két kanálnyi tápszer. Este ha kellett repeta, mondjuk 120 ml, akkor azt "rendesen" csináltam, tehát 120 ml víz és 4 kanál tápszer. Már tegnap is és ma is tej lett a repeta, pl. 120 ml tej és abba egy kanálnyi tápszer. Amíg kitart ez a pár doboznyi, folyamatosan próbálom még az egy kanálnyit is csökkenteni... hátha megszoknák, hogy megisszák a sima tejet is utána. Én már ezt is jó jelnek veszem, hogy elég a két kanálnyi reggel is meg este is, nem is olyan rég - a hasmenéses betegség előtt - még 4 kanállal kellett bele, nem itták meg, ha kevesebb volt. Amit még furcsállok, az az, hogy reggel nem isszák meg, ha többet csinálok, pedig azt gondolnánk, hogy az éjszaka után éhesek... este a napközbeni mondjuk, hogy sok, de legalábbis jó evés után még bemegy a nagyobb mennyiségű tej/táp és még repeta is kell, amikor kell, de az szerintem már megszokás, hogy el tudjanak aludni, mivel "rendes" cumi nincsen, így a cumisüveget használják e-célra alváshoz. Ha üres, viszont balhé van.:D)

Tehát itt tartunk, hogy most már alszik Levike is, hamarosan mehet a helyére, na meg én is... :D

Holnap jövök, ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)