2011. február 9., szerda

Nyűgös délután, gyors esti elalvás

Livike 13:35-kor ébredt, Levike kb 5 perccel aludt csak tovább...
Játszottunk, fűztünk gyöngyöt, rajzoltunk, kirakóztunk... csináltunk mindent, de igazán semmi nem kötötte le a gyerekeket, mindig volt valami nyekeregni való, veszekedni való. :(

16 óra körül adtam gyümölcspépet, persze előtte már megettek több háztartási kekszet is, így nem nagyon ették a gyümölcsöt. Nem baj, 17 óra körül újra próbálkoztam, akkor már megették mindet. :)

17:45-kor gyorsan elszaladtam a postára, még épp nyitva értem. :))
Addig Mama volt itt, de ahogy hazaértem adtam is az uzsonnát, ekkor Mama ki tudott menni, viszont 19 óra körül újra visszajött, pedig pakolnia kellett volna a holnapi utazáshoz...

Papa is volt bent, végül 20:10 körül kezdtük a fürdést.
Livikét én fürdettem, Mama törölte. Nagyon rúgkapált a Lány, nem tudom holnap este hogy fogom egyedül megfürdetni, vagyis inkább az öltöztetéshez kell majd valamit kitalálnom, amivel el tudom terelni a figyelmét...
Levikével ugyanez volt a felállás, de Ő nem hisztizett, szépen tűrt mindent. :)

20:40 körül végeztünk, Levike a mi ágyunkra kérte magát egyből, Livike mellé odafeküdtem.
Néztem a filmet, közben a gyerekek szépen el is aludtak.
21 óra körül alhattak el mindketten, de előbb Livike. :)

Azóta nyugi van, van egy olyan érzésem, hogy lesz itt még ma ébredés... de hátha nem!

Mára ennyi, holnap jövök ahogy tudok. Próbálok inkább többször keveset írni, aztán majd meglátjuk, lehet, hogy egyáltalán nem is tudok majd a gép elé kerülni egész nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)