2011. február 11., péntek

20:30-kor már aludtak.... :)

Ennyi előnye volt a napközbeni nemalvásnak....
De addig! Húú...

Nyekergés, nyűglődés ezerrel. 17 órakor már nem lehetett aludni, pedig Livike többször is lefeküdt a nagy kockás párnára az ágyon, a földön, mindenhol... :((
Nem aludt, de látszott, hogy álmos, dörzsölte a szemét, fülét... Levike is álmos volt, Ő leginkább nyekereg, semmi nem jó, ebből látni, hogy álmos....

Mivel ebédre jó sokat ettek, így az uzsonnát húztam majdnem 17 óráig, mert előtte ha kérdeztem, hogy kérnek-e gyümölcsöt, mindig nem volt a válasz.... máskor kérik. :)))
A gyümölcsöt szépen megették, uzsonnát 18:10-kor adtam, fasírtot és sült husit ettek bagettel...
Később joghurtot is és teát is ittak, közvetlen fürdés előtt is mindketten megittak vagy másfél deci teát.. :)

19:45 körül fogtunk hozzá a fürdéshez. Livikét Apa fürdette és öltöztette, Levikét én fürdettem, Apa öltöztette, én ágyaztam, elpakoltam.
Ma nem kellett Livike mellé odafeküdnöm, egyből el is aludt. :)
Levike nem akart, sőt mindkettőnket igényelt, hogy ott feküdjünk mellette, nem mehetett ki Apa sem, én nem voltam elég.. Most nem mondhattam, hogy még dolgozik, hiszen tudta, hogy nem úgy van. Nem hülye, csak gyerek. :))
Elég hamar elaludt Ő is, most tettem le a helyére.
Most már remélem így marad minden és nyugodt lesz az éjszakánk is.

Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)