2011. február 13., vasárnap

Vasárnap eddig...

Levikét éjfél körül tettem le a helyére, én is mentem aludni.
Épp elaludtam, vagy nem sokat alhattam, mindenesetre nem esett jól 0:55-kor Livike sírására ébredni, nem hagyta abba pár nyugtató szóra, vagyis újrakezdte. :( Kivettem, majd kapott 120 ml kaját és közöttünk aludt el. Amúgy a cumisüvegét este össze-vissza kerestem, sehol nem találtam. Feladtam, majd reggel meglesz világosban. Mivel éjjel kellett, így csak meg kellett keresni. Apa találta meg a tévé mellett... Levike "ellopta" még az este, csak nem vettük észre, azért nem találtam, mert eszemben nem volt ott keresni! :)Lehet, hogy Livike nem is evett valami sokat, Levi ette meg az Övét is, azért lett éhes éjjel.
Nem tudom mikor, de a helyére került a Lány... Apa tette le biztos, mert én nem. :)
3:40-kor kijöttem wc-re és inni, akkor már a helyén volt.
Apa 5-kor kelt, felébredtem, de ahogy elindult - 5:25-kor - már vissza is aludtam.
Levike 6:30-kor ébredt, kivettem magam mellé... Megint aludtunk.
Livike 7:45-kor ébredt, Őt is kivettem. Utána már nem nagyon aludtunk, bár Levike próbált, de az nem úgy megy, Livike rámászott, odahordott minden játékot, szóval ennyi volt az alvás reggel. :)
8:20-ig azért még lustálkodtunk. Vagyis én. :D Akkor már Livike levetkőzött, keltem, hogy ne sokáig legyen bodyban.

Rendbetettem Őket, ki is takarítottam, 9 órakor már a szobában játszottak... :)
Ma délelőtt is elég rosszak voltak. :( Tarhonyalevest főztem ebédre, de hogy hány részletben tudtam megfőzni....! Pedig nem egy bonyolult kaja.

11:30 körül mentünk ki levegőzni. Papa jött segíteni, kimentünk az utcára, elvoltunk...
12 órakor jöttünk be. Hideg van, bár szél nem nagyon fúj, úgy voltam vele, hogy muszáj kimenni, mert nem fogok Velük bírni délután.

Livikét ahogy behoztam már adtam is a kaját. (kézmosás után persze)
Levike nem akart bejönni, Papa hiába hívta, több, mint negyedórát még kint volt. :D
Livike addigra ügyesen megette a tálka kajáját, a fél túrórudit is, majd mikor Levike is oda került, hogy egyen, Livikét bevittem a szobába, mert csak elvonta Levi figyelmét az evésről.
Levi is megette majdnem az egész adagnyi kajáját, a végét még Livike ette meg csak úgy, hogy Ő a rácson belül, én azon kívül álltam és adtam Neki kanállal. Még vagy két evőkanálnyit melegítettem Neki, azt is megette! :)

12:45-kor tettem le Őket aludni egy kis tápszerrel.
Csend volt, de 13:10-kor azért még hallottam, hogy cuppogás van...
Bementem Mamáékhoz ebédelni, Livike 13:40-kor már felsírt, de még nem volt vészes. Nem telt bele 10 perc, újra elkezdte, akkor már kétségbeesetten, úgyhogy jöttem is megnyugtatni. Megint meglátta a bébiőrt, hogy világít, de most legalább már tudtam, hogy az zavarja, így gyorsan odavittem a Lányt és közös erővel kihúztuk a konnektorból a dugót. :D (a múltkor percekig csak néztem és találgattam, mi lehet a baja Livinek, annyira sírt, ahogy kihúztuk a dugót meg is nyugodott.)
Kb 10 percig járkáltam Vele, a vállamra hajtotta a fejét, talán el is aludt volna, ha nem ülök le Vele az ágyunkra, de a végtelenségig nem tudok úgy sétálgatni.
Persze azonnal útnak indult, jó kedve volt, majd levettem az új kirakót és azzal kb 5 percig képes volt egyedül, elmélyülten játszani, addig el tudtam mosogatni. :))
Most is elvan, mert tudok írni... de szerintem Levike is felkel hamarosan, - az előbb hallottam a hangját - ami nem is baj, ha sokat alszik, nem fárad le estére.

Itt tartunk most.
Este jövök. :) (gondolom...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)