2011. február 10., csütörtök

Megint tavasz van... ki tudja meddig..

Éjjel minden rendben volt. Levikét 23 órakor letettem a helyére, reggel 7:40-ig aludt is, Livike kelt ma is előbb, bár csak pár perccel ébredt korábban, mint Levike.
7:45-kor felkeltünk, 8:10-re mindennel kész is voltunk.

Apa ma is 9-re ment dolgozni.
Mamáék is 9 óra után indultak Pestre, szombaton jönnek valamikor délután gondolom.
Jött ma a Dédi Mama is, így legalább a levegőzést meg tudtuk oldani, nem kellett babakocsizni, kimentünk az utcára sétálni. Körbe mentünk két utcányit, persze a gyerekek mindig visszafelé akartak menni, már vártam, hogy hazaérjünk, mert egy kis visítás így is volt, hadd tudja a környék, hogy kint vagyunk. :(
Még előtte elszaladtam a postára meg a Sparba is, a Dédi volt addig a gyerekekkel, elég jók voltak, bár Livike már nagyon várta, hogy kimenjünk, nyűgös volt, visítozott a vége felé már, de szerencsére hamar jöttem.

11 órakor mentünk ki, 11:45-kor értünk haza. Jót levegőztünk. :)
12 órakor adtam az ebédet. A Dédi közben elment, hogy még elérje a buszt.
Ebédre a tegnapi maradékot ették, de nem nagyon kérték, így jobb híján adtam még sonkát, sajtot és kalácsot is, majd túrórudit a végére. Gondolom jól laktak, mert már nem kérték a végét a rudinak sem.

12:35-kor tettem le Őket aludni egy kis tápszerrel.
Kiteregettem, jelenleg fő a tészta, hogy én is egyek valamit, túróstésztát csinálok.
Délután majd megpróbálom a gyerekeknek is adni, hátha megeszik és nem sonkát kellene enniük uzsonnára is. Ehetnek virslit is, de szerintem már az is unalmas. :(

A délután és az este lesz a húzósabb szerintem. A fürdéstől most tartok kicsit, mert ha Livike olyan lesz, mint az utóbbi napokban, akkor meg fogok kínlódni Vele. :(
Na, majd meglátjuk, hogy alakul.
Jövök, ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)