2011. február 19., szombat

... és a folytatás

Livike egy órát aludt csupán, azt is két részletben. Egyszer már volt fent, de vissza aludt, majd 14 órakor már nem akart, vagy nem tudott, mindenesetre felvettem, még vagy negyed órát hurcolásztam a szobában, feküdt a vállamon, majd meglátott valamit ami érdekes volt és így le tudtam tenni. Levikét betettem a helyére, kicsit felébredt, de gondoltam Neki nem árt, ha többet alszik mint egy órahossza...
Sikerült is jól belehúznia, majdnem 3 órát aludt, 15:40-kor ébredt, de akkor is úgy, hogy nem voltunk nagyon csendben, égett a villany, Mama is itt volt akkor már. Livike addig sem volt túlságosan csendben, de nem nagyon zavartatta magát Levike. Gondoltuk is, hogy éjfélig tuti nem fog aludni.
Hát... még nem alszik (21:48), Livike mellett a macin fekszik, engem kitúrt onnan. :D

A délután elég durva volt, mármint abból a szempontból, hogy javarészt ketten voltunk Mamával, mégis kevésnek bizonyultunk, annyira hisztisek és nyűgösek voltak mindketten. :( Volt azért gyümölcspép, gesztenyepüré, sima almafalatkák evés, Livike még mindezek előtt evett egy kevés rizses húst is, amit Mama főzött, de nem volt erős meg semmi olyan, amit nem ehetnének. :)
18:15 körül kezdtem adni az uzsonnát, ma párizsit és sajtot kaptak zsömlével. Ettek elég rendesen, Livike hagyott meg többet.
Persze megint folyton felálltak, miután bementünk a szobába pedig azzal szórakoztak, hogy az ágyunkon rohangáltak. :( Ezt akkor sem nagyon hagyták abba, amikor 19 óra után visszajött Mama is.

Levike olyan kis nebántsvirág lett, meg hisztis is. Szerintem eltanulta Livikétől, hogy mindenért nyávog, így Ő is csinálja. Csak megcsikiztem a nyakát, már nyekergett. Az pedig nem fájhat! Ha eszébe juttattuk a tegnapi esést, egyből magyarázta, hogy mi volt, meg eszébe jutott, hogy fáj(t) a feje és akkor elhagyta magát, meg sajnáltatta is. Namost remélem, hogy csak ez van, és tényleg nem ezután akar még valami előjönni az esés következményeként. :(( Amúgy ha nem hisztis és nem nyávog, akkor ugyanolyan huncut, vidám, pörgős, mint máskor. Szóval várunk, figyelünk továbbra is. Enni már napok, sőt lassan hetek óta nem akar(nak), igazán kíváncsi vagyok már arra az utolsó 4 fogra, hogy hol tartanak, mikor óhajtanak előbújni. :( A nyála folyik Levikének elég rendesen, Livike is rág mindent, amit ér... szóval nem tudom mi van már. Elvileg 36 hónapos korig kell kijönni minden tejfognak, mivel Nekik minden foguk elég későn jött, várhatom, hogy elhúzódik addig. :(

A fürdést 19:45-kor kezdtük. Mindkettőjüket én fürdettem, Mama törölte és öltöztette. Levike a mi ágyunkra került egyből, Livike mellé pedig odafeküdtem a macira. Levike várható volt, hogy nem fog hamar elaludni, lejött az ágyról, átjött hozzánk, odafészkelte magát, így én kijöttem. Akkor még csak repetát csináltam, majd azzal visszatettem az ágyunkra. Egy darabig elvolt, majd Livike akart kikéredzkedni, kidobta az üvegét, úgyhogy egy kérdés után, hogy kér-e még, hoztam is Neki is repetát. Ekkor megint mellé feküdtem. Levike megint kitúrt, így kijöttem. :)
Hallom, hogy még nem alszik Levike.. ilyenkor félek, hogy felpiszkálja a Lányt is... csendben van, de azért elaludhatna már, hogy betegyem az ágyába, vagy legalább fel a miénkre, ott legalább messzebb van Livikétől. :)
Még a szokásos esti betojás is várható, mert bár fürdés előtt volt kaka, azóta már volt bőven pukizás is, és olyankor nem szokott hamar elaludni. Na meg amikor sokat alszik nap közben. Most majd kiderül mi az oka. :)

Megyek is, megnézem, holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)