2011. február 2., szerda

Ma rekord alvás volt nap közben...

Livike 10 órakor ébredt, így Ő másfél órát aludt plusszban, Levike viszont két és felet, mert Ő 11 órakor ébredt fel! :)
Pedig még porszívóztam is mellette, mert Livike nagyon szétszórta a kekszet és a bagettet is, amit odabent adtam Neki egy szelet sonkával, hogy ne keksszel lakjon már jól, ha egyszer éhes volt már 10 óra után... :)
Szóval porszívó ide vagy oda, Levike szépen aludt közben. :) Nem akartam felébreszteni, ha nem alszik ma már, hát nem alszik, mit tudok csinálni.. Nem mertem bevállalni egy extra nyűgösséget amiatt, ha én ébresztem fel és nem magától ébred.
Jó kedve volt, szaladgált, játszottak és főleg közösen tettük ezt, mert azért annyira nem volt jó a helyzet, hogy sokáig kettesben tudjam Őket hagyni. Ez az állandó dobálózás már kezd veszélyessé válni! :( Mindegy, ha bent vagyunk, akkor is dobálnak, ma pl Apa védte ki, hogy Levi ne dobja Livit egy az egyben fejbe a dömperrel! :(

Ma megint nem jutottunk ki. Egyrészt ma is korábban lettek éhesek, amit még egy darab bagettel tudtam csillapítani, mert a hús még sült, másrészt nagyon hideg volt kint. :((
Az ebédre végül 12:15-kor került sor. Mama főzött borsófőzeléket, azt is megpróbáltam adni, Livike meg is evett egy fél tálkával, Levike meg sem kóstolta, akárhogy is próbáltam rábeszélni. :( Apa sütött csirkecombot és szárnyakat is, combot adtam, kb egyet meg is ettek ketten bagettel. Desszertnek egy túrórudit kaptak.
Ittak teát is, bár Livike megint alkotott, mert még az etetőszékében amit ivott - volna - jól beleborította az előkéjének a zsebébe, amit én csak akkor láttam, amikor már levettem Róla és kifolyt...
Majdnem 13 óra volt már, amikor kész lettünk, el is pakoltam, játszottunk...
Úgy gondoltam ha lesz is itt alvás, az sem mostanában.
Tévedtem. Mindketten szaladtak az ágyaikhoz, mutogattak befelé, és az elmaradhatatlan nyammnyammolás is megvolt. Kérdeztem, hogy mennek-e aludni egy kis tápszerrel? Hevesen bólogattak, Livike vigyorogva mondta, hogy "ieeeeee", azaz igen! :))
Így gyorsan csináltam 120 ml-t mindkettőjüknek és tettem is le Őket aludni.
13:35 körül már mindketten aludtak, egyből a helyükön, még oda sem kellett feküdnöm Livike mellé! :)
Livike 14:20-kor ébredt, tehát majdnem egy órát aludt, Levike pedig 15 órakor, így Ő másfél órát húzott még le a reggeli repeta alvása után. :))

15:30 körül megettek egy nagy szem almát, majd elszaladtam a gyógyszertárba és a postára... (16:15-kor mentem)
Mikor visszaértem Apa épp sült csirkehúst adott Nekik a szobában! Pff. :))
Na mondom akkor lehet is újra porszívózni... de tény, hogy egy-egy darabot mindketten megettek, a végén már bagettet is vittem hozzá, olyan mindegy alapon, hogy mennyit szórnak szét...
Ezzel meg is volt az uzsonna azt hiszem, mert már úgyis 17 óra volt... Nem hiszem hogy fél óra múlva még idekint ettek volna mondjuk sonkát. Ez így újdonság volt, hogy bent ettek, de nem szeretnék rendszert csinálni belőle, az is nagyon ellenemre van, hogy a kekszet és a ropit odabent eszik. :(((
Szintén Apa ötleteként egy kis somlóit is kaptak, amit Ő csinált ma.. végülis sk piskóta, meg a vanília és csokikrémet is Ő csinálta, nem is volt túl édes, és nem is ettek sokat.... (de én ezt sem adnék, úgy egyáltalán nem adnék még édességet, ráérnek még később is....)
Ezekután már joghurtot nem mertem adni.

Fürdésig elég lassan akart eltelni az idő, talán azért, mert nagyon elemükben voltak, a rosszabb formában. :( Minden baj volt, hol az egyik, hol a másik visított, összevesztek, dobálóztak, engem is jól megdobott Levi, majd jött oda puszilgatni.. hát nem ez e megoldás, hogy utána jön.... ne is dobja el! :(

Viszont volt nagy vidámság is amit le is videóztam, de hogy mikor kerül fel, fogalmam sincs. Szóval az volt, hogy Levi tologatta a takarítós kocsit, Livike is el akarta venni, de mondtam, hogy menjen a háta mögé, fogja meg a vállát és úgy menjenek együtt, mint a vonatozásnál. Úgy is lett, bár inkább szinte ráfeküdt Levike hátára és úgy mentek, szaladtak kacagva, néha elesve, de nagyon jó kedvűen. :))
Utána fürdés előtt már kevesebb ruhában pedig teljesen maguktól (!), nem is kellett mondani odamentek egymáshoz és táncolni kezdtek kézen fogva. :))) A végén ebből is rohanás meg sergés lett, ezt is felvettem.. :)

A fürdést 19:40-kor kezdtük. Livikét Apa fürdette és törölte, Levikét én. Az ágyazás így tolódott, Levikét letettem az ágyába, szépen le is feküdt és még akkor sem kéredzkedett ki, amikor már megágyaztam.
Livike akkor már a fal felé fordulva aludt. :)

Ma kétszer is pozitívan csalódtam az alvás kivitelezésében, először délután, hogy egyáltalán alszanak, másodszor pedig most este, mert már felkészültem a minimum éjfélig tartó randalírozásra.
Mondjuk még semmi nem múlt el belőle, de jelenleg szépen alszanak... Hogy meddig?
Holnap megírom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)