2011. február 5., szombat

Tavaszias szombat délelőtt

Süt a nap, viszonylag jó idő is van, így ma 11 óra előtt már kint is voltunk a gyerekekkel, Papa segített, Mama vásárolni volt.
Az éjjelről annyit, hogy Levikét 23 órakor tettem le a helyére, végig aludt reggel 7:40-ig, akkor is Livike ébresztette, aki már volt fent többször is, de addig mindig vissza tudtam altatni, akkor azonban már nem. Kivettem, ment volna egyből pakolni a szatyrot, ami a szekrényajtón van műanyag játékokkal, rászóltam, hogy nem szabad, erre úgy elkezdett ordítani, mint akit legalábbis nyúznak. :( Erre felébredt Levike is, sírt, szóval nem indult valami jól a reggel, a délelőtt is elég nyűgöskén telt. :(

Apa 10-re ment dolgozni, addig elég jól elvoltak, de valamelyikőnknek mindig ott kellett lennie, mert nem nagyon maradtak el kettesben. :(

10:45 körül először Livikét öltöztettem fel, Ő ment is ki Papával, majd Levikét is, aki a változatosság kedvéért betojt, pedig reggel is volt kaka.. most kissé lágyabb volt, figyelni kell, nehogy visszatérjen már a hasmenés. :(( Bár a tejes-tápszertől mindig is lágyabb szokott lenni a széklete.

Még mielőtt kimentünk megcsináltam az ebédjüket, amit főként a kutya fog megenni, mert a gyerekek nem igazán ették, pedig régen szerették az ilyet. Répa-krumpli-alma kis sóval, vegetával, pici borssal megfőzve, turmixolva. Szerintem nem volt rossz íze, tettem bele rizst is, hogy legyen benne darabos rész is.
Livikét már 11:20-kor behoztam, mert magától bejött a konyhába, viszont az már nem tetszett Neki, hogy levetkőztettem... Visított, még orrot is szívattam Neki mert a kinti levegő megtette hatását, majd el is kezdtem adni Neki az ebédet. Pontosabban elé tettem a tálkát és Ő ette magától, de nem nagyon ízlett, úgy tűnt... ette volna, de közben szedte ki a szájából. :(
Levike még kb 10 percig kint volt, de utána Őt is behozta Papa, mehetett enni...
Még kevesebbet evett, mint Livike, rajta is látszott, hogy enné, éhes, de nem erre. :( Ettek egy kicsi sült husit is, meg még hurkát is próbáltunk, de azt nem kérték, ami nem is baj, de azért megkóstoltattuk. Ettek egy kis pirítós kenyeret, majd túrórudit is, ekkor jött be Mama, aki még megpróbálta Levikénél a főzeléket, pár kanállal, vagyis villával még megevett, de utána nem kérte. Úgyhogy a mai ebéd megint nem volt valami sok. :( Livike nyekergett folyamatosan, álmos volt, ásítozott...
Nem is kínlódtam sokáig, 12:15-kor már az ágyaikban voltak és ették a tápszert. El is aludtak elég hamar, de gondolom így korábban is fognak ébredni.

Itt tartunk most, este jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)