2011. február 7., hétfő

Pár szó még mára...

Livike 14:30-kor, Levike 15 órakor ébredt.
Játszottunk, elvoltunk egész délután. :)

15:30-kor adtam gyümölcspépet, majd később egy fél narancsot is, ittak teát is, ismét játszottunk, bár én egyedül kevés vagyok Nekik szerintem. Nem tudom Őket jól lefárasztani, azt legjobban Mama tudja. :))

Mamáék taggyűlésen voltak, 18 órára mentek, nem szoktak 20 óra előtt végezni, bár előre nem mondta Mama, hogy fürdessek meg egyedül, szerintem azt gondolta hazaérnek időben.

Igazából nem vártam Mamára, de telt az idő, orrszívás, készülődés után csak elmúlt 20 óra, mire hozzáfogtam a fürdetéshez, pedig a nagy része már kész volt 19:35-re. :) Nem tűntek álmosnak, szaladgáltak, próbáltam fárasztani Őket...

Livike ma nem volt valami együttműködő, a kádban sem akart maradni, nem nagyon engedte, hogy fürdessem, de azért csak megharcoltunk, ki is vettem, visított rendesen!
Megtöröltem, ekkor jött Mama, talán 20:10 lehetett, de nem tudom pontosan. :(
A Lány öltöztetését már Ő fejezte be, közben én fürdettem Levikét, majd a törölközéstől megint Mama volt soron...
Hamarosan mindketten ágyban voltak, Livike mellé nem is kellett lefeküdnöm, mert hamar elaludt, Levike még a nagy ágyon van, kellett már Neki repeta is, de még nem alszik. :(

Ja.... volt uzsonna is, majdnem elfelejtettem. :))
17:30 körül ettek sonkát és sajtos kiflit, elég jó mennyiségben fogyott, most Levike hagyott meg több sonkát, pedig Ő szokta jobban enni.
19 órakor egy epres joghurt is lement, azt kb fele-fele arányban ették.

Nna.. azt hiszem nem maradt ki semmi...
Jól összecsaptam, de nem igazán van mit írni, viszonylag jól telt a napunk, remélem az éjjel is így fog! :)
Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)