2011. február 22., kedd

Gyors délelőtti bejelentkezés

Levikét éjfél körül tettem le az ágyába, majd mentem én is aludni.
2:30-kor arra ébredtem, hogy Levike áll és nyekereg. Azt hittem, már jóval később van, szóval, hogy közelebb vagyunk a reggelhez, de nem. :(
Magam mellé vettem és hamarosan aludtunk is tovább.
Kb kétszer próbáltam letenni, de mindig felébredt, úgyhogy inkább hagytam.
Apa 8 órakor felkelt, mi még próbáltunk aludni, de kb 10 perc múlva Levike felkelt, úgyhogy nekem is ennyi volt mára az alvás.
Livike ma ritkaságszámba menő dolgot művelt: 9 órakor ébredt fel! :)))

Hamarosan rendbe is tettük Őket, majd Apa elindult dolgozni.
Most még jól elvannak, de oda kell szaladgálnom, mert mindig van valami, amin összevesznek.
Gondolom hamarosan kimegyünk majd levegőzni, attól függ, Mama hogy ér rá.
Szép idő van, süt a nap! :)

Később jövök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)