2011. február 15., kedd

Keddi gyors... :)

Ne tévesszen meg senkit a cím, nem utaztunk vonattal, csupán a bejegyzésemre utaltam.. gyorsan kellene sokat, de legalább a lényeget leírnom. :))

Az éjszakánk jól telt, mindenki aludt. Reggel felé többször is voltam fent, gondolom azért, hogy nehogy elaludjunk. Fel is keltem 7:50-kor, hogy készítsem a kávét, teát, a gyerekek kajáját... Apának nem szóltam, gondoltam, hogy majd lesz ébresztője úgyis pár percen belül. :) Nem is kellett sokáig várni, Livike pontban 8 órakor felébredt, jó kedve volt, kitettem a mi ágyunkra, tette is a dolgát..:D
Levike még ráhúzott vagy 10 percet, de utána Őt is kivettem, hadd játszanak még kicsit. Kivételesen nem vetkőztek le, csak amikor látták, hogy megyek be, hogy öltözzünk. Ekkor mindketten levették az alvós ruhát, odahordták csomóra a kiságy rácsára, majd a nappali cuccaikat is a polcról... :) Segítenek ám, ha úgy van kedvük! :))
Gyorsan rendbe tettem Őket, minden simán ment, hamarosan már ettek is. Kiporszívóztam, kezdődhetett a játék.
10 óra után elkezdtem főzni az ebédjüket, vagyis előkészíteni, mert jobb híján csirkecombot vettem tegnap, mell helyett. :( Kissé macerás volt kicsontozni. Tudom, én vagyok a béna.... :( Pörköltet főztem belőle, a tésztát már addig megfőztem, amíg a hússal kínlódtam. Nehezített pálya volt, mert a gyerekek nagyon nem akartak közreműködni, folyton oda kellett szaladgálnom, mert vagy egymást ütötték, vagy összevesztek valamin, vagy a tévét püfölték, vagy kidobálták a játékokat, vagy csak szimplán mindig ment valamin a visítás, a hiszti, a nyekergés. :((
Ez a viselkedés jellemző volt majdnem egész napra. :((

Az ebéd elkészült, játszottunk, majd 11:40-kor kimentünk az udvarra levegőzni. Mama volt kint még velünk. :)
12 órakor kezdtük adni az ebédet. Levike hozzá sem akart fogni! :( Livike szépen evett, bár főleg a tésztát, de legalább evett. Levike nem maradt a székben, eleve nem akart beleülni, pedig előtte meg folyton odakívánkozott. Mama ölbe vette és úgy, nagysokára enni kezdett. A végére úgy belejött, hogy Livikével cseréltünk tányért, mert Neki a hús maradt meg, Levikének a tészta, legyen mindenkinek kedvenc.. :)) Livike megette mindet egy kevéske híján, Levike többet hagyott valamivel. Kicsit járkáltak, pakoltak még itt a konyhában, közben ették az üres főtt tésztát...:D Ja, volt tejszelet is desszertnek, már akkor ki kellett tenni Őket a székekből, mert ott nem akartak már enni.

12:45 körül tettem le Őket aludni, 13:15-kor tudtam kijönni. Levike a mi ágyunkon aludt, Livike a sajátjában.
Livike kb háromnegyed órát aludt, vagy még annyit sem. :( Sírt, semmi nem volt jó, ha fogtam, ha ringattam, bármi játékot adtam, nem kellett. :( Ennek az lett az eredménye, hogy 14 órakor Levikét is felköltötte. :( Pedig Ő még aludt volna...
Jó kilátásaim voltak a délutánnal/estével kapcsolatban.
Hát... volt rosszalkodás meg egyebek, de talán egy fokkal jobban telt, mint a délelőtt.
A gyümölcs evészettel megvártam a kedvenc mesét. :) Levike szerintem már kívülről tudja a Sesame street főcímzenéjét, mert amikor van benne egy dúdolós rész, már előre csinálja, meg majdnem jól énekli is a dallamát.. :D
Majd egyszer felveszem videóra... Na igen. Videók, képek... mióta ígérem. :((
A mesesorozat idején elég jól elvoltak, utána megint indult a hajrá, de azért bírtam Velük. :)

Mama 18 óra körül jött, hozott többféle sonkát meg bagettet is uzsonnára. :)
Ettek-ettek... de inkább csak Levike. Ő viszont nagyon felmérgelt, mert folyton felállt a székében, attól féltem, hogy kiesik, közben én is enni próbáltam...
Amikor már végképp nem evett csak szórakozott, fogtam és betettem a szobába. Persze toporzékolva visított, mutogatott az ágyra, hogy üljek oda. Na persze. Livike meg maradjon egyedül kint? Ő még evett. Legalábbis úgy csinált, mert amikor mondtam, hogy megyünk be, hevesen tiltakozott és gyorsan megevett pár falat kaját. :D
Egyszer csak megunta, magától kéredzkedett ki, vagyis állt volna fel a tálcára... :)
Jó, hogy nem mászik már át az egész mindenségen.. :D

A szobában játszottunk, telt az idő, elég jó hangulatban.
Mama 19:45 körül jött be, mert közben vacsorát készített, nagyjából már elő tudtam készülni a fürdéshez. 20 órakor akartunk hozzáfogni, de közben kezdődött a film, amit én nem is tudtam, hogy ma korábban van, úgyhogy megnéztük. Legalábbis megkíséreltük, hogy hátha kibírják a gyerekek, mert bár álmosnak tűntek - néha - de amúgy nagyon elevenek voltak még, inkább még akkor szaladgálják ki magukat, mint fürdés után, alvás helyett. :)
Így a film után fürdettünk.
Livikét Mama rendezte, minden OK volt. Levikét én fürdettem, Mama törölte, öltöztette. (Livikét is én akartam fürdetni, de Mamához kéredzkedett..)
Levike a mi ágyunkra mutogatott egyből, így oda tettem. Livikét a saját ágyába.
21:20-kor tudtam kijönni, addigra aludt el a Lány. Levike még evett, de feküdt szépen.
Kb 10 perc múlva szólt, hogy "Aja!" és ahogy odamentem már hozta is a cumisüvegét, hogy kér még bele... Adtam még 120 ml-t, azzal el is aludt.

Apa 22 órakor ért haza, ma Ő tette le Levikét a helyére, azóta nyugi van.
Mindjárt éjfél, úgyhogy megyek én is tusolni és aludni.
Holnap nem kell szándékosan "korán" kelnem, mert Apa 10-re megy, szóval akár 9 óráig is alhatunk! De jó is lenne... :D Amilyen szerencsénk van, holnap már mondjuk 7 órakor fent lesznek a gyerekek... Így szokott ez lenni. :)
Majd meglátjuk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)