2011. február 17., csütörtök

Megint nem lesz alvás? :(

12:20 óta próbálom elaltatni a gyerekeket, de még mindig nem alszanak.. Szerintem már nem is fognak, így várhatom az extra nyűgös délutánt és estét. Jó lesz. :((

Az éjszakánk jó volt, reggel sokáig aludtunk, talán azért is nem fáradtak még, ráadásul nem is tudtunk kimenni levegőzni, mert esik az eső, vagy a dara, vagy mikor mi. Csúnya idő van, ez a lényeg. :(

Reggel 7 óra körül volt fent Livike, de visszaaludt, annyira, hogy következőleg 8:30-kor ébredtünk. :)
9 órára rendben is voltak, Apa ma is 10-re ment dolgozni.
Jött ma a Dédi Mama is, 11 órakor el tudtam szaladni a kisboltba, előtte még a gyerekekkel megettük a tegnapról maradt utolsó zsömlét vajjal, sonkával. :) Én megettem a felét, majd Ők felváltva harapdáltak belőle, így ették meg a másik felét. :D

11:20-ra értem haza, a Dédi indult is, én pedig gyorsan összeraktam az ebédjüket és kezdtük is az evést.
Ma is volt még pörkölt, rizst főztem hozzá, azt ették. Elég jól megették, de utána még adtam almafőzeléket is (üveges, amit régen is szerettek, de az magában már kevés, mert 6 hónapos kortól való, viszont a házilag készített főzeléket semmilyen formában nem eszik most meg, így szerintem a semmitől ez is több.)
Kaptak még krémtúrót is, teát is, majd 12:20-kor megpróbáltam letenni Őket aludni.
Livike majdnem el is aludt, de Levike sehogy nem volt hajlandó. Se a helyén, se a mi ágyunkon, se a földön, mert már oda is megvackoltam Neki...
Tisztába tettem mindkettőjüket, bár még nem volt sok pisi, de gondoltam hátha az a kevés is zavarja Őket.
Livike 10 perc múlva betojt.. Újra peluscsere.
Előtte kaptak megint 120 ml tejet 1 kanál tápszerrel, úgyhogy már 240 ml bennük van, plusz a reggeli 150 ml, tejhiányuk nem lesz szerintem. :D

Viszont még mindig nem alszanak...
Most tudtam kiteregetni a délben lejárt ruhákat a gépből...
Itt a csomó vasalni való póló is...
Uzsonnára melegszendvicset szeretnék csinálni, azt a főtt tojásos-sonkás-sajtos összetört verziót, hogy mi lesz belőle...., nem tudom. Idő kellene arra is.
Persze, blogot írni van idő..D Ez megvan most 10 perc alatt sem, innen fel tudok állni, ha valami van, ettől függetlenül hozzá kell fognom a vasaláshoz is, mert nem győzöm rakosgatni a ruhákat egyik helyről a másikra.
Alhatnának már.....

Most ennyi, jövök, ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)